30 juni 2025, 01:02:35

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Ed,
Misschien heeft Mandy nog split fallows, ik weet wel dat zij ze heeft gekweekt dit jaar.

Groetjes
Marlies

Ed

Hoi Marlies,

Ik weet ze staat met een advertensie op het forum met een split geparelde dus meschien is er nog hoop.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Silver & Pearl hebben gisteren het  broedblok geinspecteerd eerst ging Silver binnen kijken daarna Pearl en toen ging Silver voor het invlieg gat zitten en begon te fluiten. Dat hij het wel goed vond en daarna waren ze op honeymoon en gingen gelijk wipwappen. ;D

Betreft de andere 11 valkjes uit de grote binnen kooi deze zijn gisteren avond verhuist naar de schuur  ??? waar voor hun een nieuw verblijf is gebouwd. Nu gaan we beginnen met het afbreken van de binnenkooi en starten met de vlucht voor de valkjes buiten.

De Linkerkant van het verblijf

De Rechterkant van het verblijf

De maten zijn 2,50 meter lang 2 meter hoog en 90 cm diep moet toch wel aardig zijn voor een nachtverblijf.

Groetjes
Ed

♪ Marlies

Ed

Hoi Roosje en Marlies,

Ik vond het wel redelijk zo die arme valkjes mogen toch best wel wat ruimte hebben. Nu de vlucht nog en ze hebben een ruimere villa dan ik.  ;D

Groetjes
Ed

aad

hoi ed

Zo das een leuk hokKIE  :D
Ik heb alleen in huis een plekje dus ik hou het maar bij 2  ;)
Althans Ik wel .. weet niet wat die 2 er van denken  ;D ;D

Groet Aad

Ed

Hoi Aad,

Er kunnen er maar max 10 per jaar bij komen. ;D ;D ;D
Dan heb je er van zelf 12.  ;D ;D ;D

Maar we zijn er nog niet er komt nog een vlucht aan van 5 meter bij 1,80 bij 1,80 dus het wordt nog wel wat.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Hier een paar foto's van vandaag van uit het nachtverblijf zo te zien hebben ze het naar hun zin.

Suske(de handopvoedbaby), Paco en Sandrita en stukkie van Ricky beneden

Wiske hoger kon niet(de andere hanopvoedbaby)

Lady, Beauty en Ricky

Suske voor zijn mooie kuif, Paco en Sandrita

Suske weer maar hier ziet men Joepie in actie   >:(

Lady en Beauty

Uiteraard Suske en Paco weer   >:(

Joepie eindelijk alleen  ;D

Pukkie en Queen niet te scheiden van elkaar

Nou dat waren de foto's weer van ze nu gaan ze slapen morgen weer een nieuwe dag.

Silver en Pearl bezoeken het broedblok meerdere malen per dag en wipwappen ook meerdere malen per dag dus afwachten tot wanneer Silver klaar is met behangen van zijn slaapkamer. ;D

Groetjes
Ed

Roosje

Leuke foto's weer! Had ze eigenlijk nog nooit zo goed gezien allemaal :)

Ed

Hoi Roosje,

Allemaal kan niet er zitten er nog 4 binnen dus je ziet ze niet allemaal.  ;D ;D ;D

Groetjes
Ed

~Natas~

Hey Edje,

Nou het gaat lekker zo te lezen bij jou.
En het is een mooi huisje geworden hoor voor de vlakjes.
En inderdaad Joepie en Beauty zijn heel mooi geworden, het blijven toch ook een klein beetje mijn valkjes........door de namen???
Leuke foto's hoor Ed.

En uh wanneer heb je weer een leuke opmerking over me, ik lees het wel hoor haha.

Greetzzzzzzzzz

Natas

Rianne

Leuke foto's en leuke valkjes ook. Mooie geparelde witmasker, is het een pop?

Lin

Citaat van: Ed.V op 27 augustus 2005, 20:41:23
Hoi Lin,

Ik hoorde dat je net weg was maar je moest nog een aardig stukkie rijden voor je weer thuis was. Ze bevallen me hoor ik heb ook nog een geparelde lutino mee genomen. En hoe bevalt jou Cinnamon Geelwang. Die heb ik ook in mijn collectie.

Groetjes
Ed

Hey Ed,

Jammer dat we je net miste! klik even onderin mijn handtekening dan kan je hem zien. Over twee weken gaan we (hoop ik) een geparelde bonte witmasker pop split zilver halen en die koppel ik dan.

Groeten, Lin

p.s. wat hebben je  valkjes mooie kuifjes!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)