Mijn valkenbende!!! En 3 mormeltjes ;D

Gestart door Kolkkie, 7 maart 2006, 20:11:10

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo Mariska,

toch nog even ik weet niet of je het nog leest.
Ik heb geen idee wat er allemaal is gebeurt maar vind het jammer.

heel veel sterkte met de problemen thuis en natuurlijk heel veel plezier met je kleine monstertjes.

gr Esther

Carin

Heey Kolk,

Ik ben de hele dag al aan het denken over het aanbod van gisteren.. ik moet echt zeker weten dat het een mannetje is :)
Dus ik ga even foto's zoeken!

greetz je teamgenootje

Andrea

Aha, Mariska's kleintje gaat misschien naar jou Carin? Ik heb hem wel een aantal keren reallife gezien en hij fluit wel veel, dus... ;)

Groetjes,
Andrea

Binkie en Sparkle

Carin

hey Andrea,

Zoals het er nu naar uitziet wel.. Wat ik begreep, is dat er nog iemand interesse had in het valkje!
zo niet, dan komt Gijsje naar mij toe... ;D

Andrea

Hoi Carin,

Ah, hij komt mss dus naar jou toe, als die andere persoon hem niet neemt. Ik zal voor je duimen dat Gijsje naar jou toekomt ;)

Groetjes,

Andrea

Binkie en Sparkle

Carin

Ik wil die ander niet voor het hoofd stoten.. maar als die niets laat horen, dan komt Gijsje naar mij toe!

Best wel grappig.. Maris dr vader houdt het andere valkje, die gaat Gizmo heten.. En deze Gijs.. Dus eigenlijk G&G..

Als dit valkje net zo kan eten als zijn broertje en Modo.. Dan is het zo holle bolle gijs!

;)

Carin

25 mei 2006, 18:12:32 #231 Last Edit: 23 mei 2007, 07:24:46 by Riny
Kolk heeft niets meer van die ander gehoord, dus Gijsje komt definitief hier wonen.. :)

Morgen ga ik een kooi kopen voor zijn quarantaine en dan kan Gijsje opgehaald worden van het weekend!  ;D
In overleg met Kolk natuurlijk..

Gisteravond is Gijs de hele avond geknuffeld door Kolkkie, dus ik ben erg benieuwd naar hem ;D

Het dagboek/ verhaal is gesloten omdat er een jaar niet meer is ingeschreven.
Wil je hem weer open, neem dan contact op.

Groetjes Riny / moderator