Mijn valkenbende!!! En 3 mormeltjes ;D

Gestart door Kolkkie, 7 maart 2006, 20:11:10

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hallo allemaal,

Zoals Aad het al zei, ga ik even lekker uitwaaien in Zeeland.
Mijn vader heeft de stacaravan van mijn tante overgenomen, dus hebben wij nu een eigen stulpje.
Morgen is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie (die ik nog op moest maken).
In de middag vertrek ik samen met Andrea naar Zeeland om even lekker uit te waaien.
Maandagavond ben ik pas weer terug dus jullie moeten het even zonder foto's doen dit paasweekeinde.

Hier wat foto's van de donders.

Jong 1

Jong 2, megakrop :P

Filumpiehh

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Citaat van: Ria op 12 april 2006, 19:14:55
Muts ? Zo koud is het niet meer hoor Aad !
Maarre bewaar maar wat paaseieren voor het weekendje na pasen ....

Mmmm lekker ;D.

Wel wat bewaren he Aad ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Je loopt nu vast ergens langs het strand van Zeeland uit te waaien, hoop dat je toch een fijn paasweekend hebt.
Ja het weet wat al die instanties, maar hoop toch wel dat het voor jou straks goed uitpakt en vooral dat je ook weer een baan vind waar je het wel naar je zin krijgt.
Heel veel succes met het vinden naar een leuke jop.

En die kleintjes van jou zijn echt stoere binkies en wat fijn dat je ene jonkie, die bij Ria logeert, zo goed vooruit gaat, echt toppie  :D.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

valkchico

Hallo Mariska,

en lekker uitgewaaid? als je dit leest ben je weer terug (slim ben ik he 8))
Wat zien je kleine mormeltjes er goed uit zeg alle 3!
Je hebt alle reden om te balen van je werk gat....

gr Esther

Kolkkie

18 april 2006, 12:54:48 #214 Last Edit: 18 april 2006, 13:07:45 by Kolkkie
Hoi allemaal,

Ik ben lekker uitgewaaid in Zeeland.
Het begon donderdag avond al goed :). De buschauffeur was zo aardig om ons voor de camping af te zetten anders waren wij doorweekt geweest (het is 10 min. lopen vanaf de bushalte).
Het regende pijpestelen.
De rest van de dagen waren de weergoden ons goed gezint.. We hebben lekker aan het strand gezeten, wat gewandeld en gezwommen (in het zwemparadijs daar).
Op de heenreis was het erg druk in de trein en bus, dus voor de terugweg hadden we ons maar voorzien van een 1ste klas kaartje.
Geen gestress, geduw en getrek om een plaatsje, maar gewoon lekker op je bips kunnen zitten in een lege treincoupe :P.

Coco was gisteren erg blij dat ik weer terug was.
Hij geeft dan 1 groot fluitconcert en is de eerste tijd niet stil te krijgen.

Klik hier voor een blije Coco

De jonkies zagen er zo uit toen ik wegging.

De jongen nu, vers van de pers :).

Jong 1

Jong 3, alleen hij wilde niet alleen op de foto 8). Op foto 1 en 2 staat het 3de jong links

Groetjes,

Mariska

Riny

Hoy Mariska
Wat groeien die toch als kool.
Ze hebben een goede verzorger gehad in je weekend.
Coco was inderdaad heel erg blij dat je er weer was.
Groetjes Riny :D

Ria

Hoi Mariska,

Het gaat nog steeds goed met de lutino maar als ik naar jouw foto's kijk dan loopt ie nog wel heel ver achter. Overigens hij leegt als een grote op dit moment. Heeft telkens erge honger en omdat ie zo gulzig is voer ik hem nu met de kropnaald en dat gaat goed. Hij merkt het niet eens.

Minder leuk is de witmasker. Om één of andere reden heeft de krop van het ukkie eind vorige week besloten om niet meer te legen. In eerste instantie dacht ik van kropverzuring maar er valt niets te ruiken aan de ontlasting of de kropinhoud. Wel is duidelijk dat er iets goed mis is. Yakult, water of een boost van druivesuiker hebben niet geholpen. In overleg met Feld geef ik de kleine nu prepulsid om de krop weer op gang te krijgen.

Groet,
Ria

Andrea

Hoi Mariska,

De kleintjes zijn echt gegroeid zeg  :o
Ik kom ze snel weer een keer real life kijken, voor je het weer zijn ze uitgevlogen ;)
Ik hoop dat ondanks de groei achterstand van de kleine lutino, dat het daar goed mee komt.
Ria: ik hoop ook op het allerbeste voor je kleine witmasker. Het is moeilijk om voor die kleintjes te zorgen, en ik heb er veel bewondering voor dat je Mariska helpt met haar kleintje!

Groetjes,
Andrea

Binkie en Sparkle

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Jij bent even lekker uitgewaaid  :) en wat een aardige buschauffeur hadden jullie  ;), dat is zeker boffen.

Je kleintjes doen het goed, ook als je dus even weg bent en je kleine lutinootje gaat ook goed vooruit, dankzij Ria. Ik hoop wel Ria dat jou kleintje weer opknapt en ook een mooi valkje wordt. Heel veel succes.

Met je filmpje van Coco heb ik ook weer genoten, je kan toch zien dat ze blij zijn als je weer thuis bent.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

aad

hoi Mariska

Het lijken die van mij wel ..van  een paar weken terug , maar tis ook Familie he  ;)

groetjes Aad

Kolkkie

Ik stop voorlopig met mijn dagboek.
Ik wil de mensen die mijn dagboek volgden bedanken voor hun reacties en interesse.

Het plezier in de site is momenteel helemaal weg.
Misschien komt het wel weer terug, maar voorlopig heb ik er even geen behoefte aan om nog op de site te komen.
De afgelopen dagen is er op de site veel gebeurd en prive gaat het ook niet allemaal zo lekker.

Het is even beter dat ik voor mezelf even een pauze inlas.

Groetjes,

Mariska

Carin

Heey Kolk,

What's up? Ben je er vanavond met trainen?

Greetz Carin

Mariska

Hoi Maris,

Ik vind het erg jammer dat je voorlopig niet meer komt, maar kan het wel begrijpen.

Wel jammer dat ik je nu niet kan vertellen dat je kleintjes er super uitzien.
Ook je lutinootje bij Ria :D

Ria, toppie gedaan hoor!
Ik duim ook voor jou witmaskertje ;)

Maris, ik hoop toch dat je gauw weer komt.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Andrea

Hoi Mariska,

Ik vind het echt jammer dat je voorlopig niet meer op de site komt. Ik kan het me goed voorstellen dat je er dan geen zin meer in hebt. Je hebt de laatste tijd te veel over je heen gekregen  :(
Ik hoop dat ik via de mail nog op de hoogte wordt gehouden, hoe het met de kleintjes gaat en de rest van de valkenbende (foto's e.d.), want als ik ze reallife zie zijn ze vast al zo groot dat ik ze niet meer herken.  ;)

Zie je gauw,

Groetjes,
Andrea

Binkie en Sparkle

aad