Mijn valkenbende!!! En 3 mormeltjes ;D

Gestart door Kolkkie, 7 maart 2006, 20:11:10

« vorige - volgende »

Andrea

Hoi Mariska,

Je kleintje ziet er al veel beter uit dankzij Ria! Ik hoop dat het met zijn pootje ook goed komt.
Des de sneller je er bij bent des de beter, door bewegingsbeperking het pootje op de juiste plaats te houden, wat Ria doet, zal het vast wel goed komen.
Klasse, want het is veel werk om voor zo'n kleintje te zorgen.

Groetjes Andrea

ps: die andere twee hummels van Punky en Minggu hebben mijn hart gister gestolen toen ik op visite was en ze vast heb gehouden.

Binkie en Sparkle

Rianne

Hey Maris,

fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met de kleintjes. :) Hoe gaat het nu met het jong dat je in een hoek van het blok vond?

Kolkkie

Hoi Rianne,

Dat jong boert het erg goed :).

Ik zal straks even wat foto's maken van het grut.
De afgelopen dagen ben ik niet of nauwelijks op het forum geweest.
Weinig tijd en mijn pc loopt te zieken.

Groetjes,
Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hallo allemaal,

Ze groeien nu echt als kool.
De pennen komen al flink door en de oogjes zijn bij beide al helemaal open.

Hier de foto's. Er zit echt een hele stoere stussen.

Jong 1

Jong 3

Samen

En de stoerste voor het laatste ;D 8).

Voor de duidelijkheid. Dit is jong 1 8).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Christine

Prachtige foto's Mariska!!
Vooral die laatste is super stoer!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

hoi Mariska

Gaat toch echt hard zeg ... ik weet het inmiddels , maar toch verbaas ik me der weer over .
hier wordt er af en toe nog één gevoerd door luuk , das Joe , de anderen bekijken het maar  ;)

Groetjes aad

carco

Wat zijn ze al weer groot...en lief!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Andrea

Hoi Mariska,

Die oudste is echt een donder! Lekker eigenwijs valkje.
De jongere kan nu beter zijn koppie oprichten. Hoe zou dat nou komen  ;) Gister had ie dan ook een behoorlijk volle krop. Pa en Ma voeren ze in ieder geval goed. 2 weken geleden waren het echt van die kleine friemeltjes. Geniet er maar van, want ze zijn zo uitgevlogen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

valkchico

Hallo Mariska,

Wat gaat het goed met je kleine monstertjes :) ze worden al zo groot.
En je kleine bij Ria doet het ook goed gelkkig maar ,als de kleine weer opgeknapt is komt ie dan weer thuis of blijft ie bij Ria (ben even van het forum geboycot door wanadoo mss heb ik het gemist)?

jammer he dat de zon nog niet zoveel schijnt en je nog niet in je roze shirt de terassen onveilig kan maken ;D.

gr esther

Kolkkie

Hoi Esther,

Ik weet nog niet wt ik met de kleine ga doen, maar waarschijnlijk blijft hij bij mij.
Maar dat is nog even afwachten.
Eerst zien of hij het haalt of niet.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Momenteel heb ik er even de P in.

Vanaf 1 mei kom ik zonder werk te zitten vanwege een arbeidsconflict (te lang verhaal om uit te leggen).
Je moet je eerst aanmelden bij het CWI als werkzoekende en 3 weken voordat je dienstverband eindigd moet je je WW uitkering aanvragen.
Toen ik mij vorige week inschreef, waren daar al problemen met de server en nu dus weer.

Ik ben nu al 3 dagen lang aan het proberen om mijn aanvraag voor WW de deur uit te doen, maar elke keer krijg ik een foutmelding.

Eerst kreeg ik een Bad........nog iets foutmelding en nu weer een Internal Server Error.
Ondertussen heb ik dus nog steeds niet aan kunnen vragen.
Wat een ballentent daar zeg.
Je moet daar alles via de pc aanvragen, maar ze hebben het dus voor geen meter voor elkaar.
Één keer een storing kan gebeuren, maar dit vind ik echt niet je van het.

Ik heb het gewoon even helemaal gehad nu. GRRRRR

Ik moest het gewoon even kwijt en het lucht zelfs nog een beetje op haha.

Groetjes,

Mariska

Ria

Hallo Mariska,

Een kleine update. Luutje is inmiddels weer mooi roze en ze is inmiddels verdubbeld qua gewicht. Nu is de 17 gram nog steeds niet veel maar het gaat de goede kant op. De witmasker groeit inmiddels ook dus hopelijk redden ze het beide.

aad

hoi mariska

knap klo te (stond censuur , maar zo niet  :P )  om zo maar te zeggen dat je straks geen werk meer heb :-\
Straks ff lekker uitwaaien in Zeeland , verstand ff op nul en genieten :)
En dan zie ik je over een dag of 10 wel met die andere muts  ;D ;D
en ik lees dat het het goed gaat daar bij die andee muts met je jonkie  ;D

groetjes Aad

Ria

Muts ? Zo koud is het niet meer hoor Aad !
Maarre bewaar maar wat paaseieren voor het weekendje na pasen ....

aad

tis echt nog wel frissies hoor , merk je wel als je de hele dag buiten ben  :P