16 juli 2025, 11:01:18

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

Ed

Hoi Allemaal,

Ik heb Silver & Pearl even naar binnen moeten halen in verband met wat verf werkzaam heden in de schuur. Waar ik het nieuwe nacht verblijf van de valkjes aan het bouwen ben. Want dat leek me niet gezond voor ze om daar te blijven zodoende kon ik even wat foto's maken van de twee maar Silver heeft problemen met de flitser en schrikt dan zit hij met zijn vleugeltjes omhoog dus dit waren de beste drie foto's die ik tot nu toe gemaakt heb van deze twee valkjes.

Silver & Pearl

Silver

Pearl

Groetjes
Ed

Petra en Cheeky

Mooie foto's hoor Ed, ik vind met name Silver een supermooi valkje om te zien!

Succes met de verfwerkzaamheden!

Groetjes,
Petra

Roosje

Ik ben het met petra eens. Heel mooi en gelijkmatig gekleurd. Symmetrie rules :P

Lin

Hey,

Nou mooie fotos hoor.Ze zien er goed uit!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

Hoi Ed,
De kleine fallow was vanmiddag in de etensbak aan het rommelen, dus we gaan vooruit.

Marlies

Ed

Hoi Petra, Roosje en Lin,

Bedankt voor het kompliment.

Hoi Marlies,

Dat klinkt goed dat de kleine probeert te eten ik ga hier op van de zenuwen  ;D  ;D

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Bonnie,

Ik heb gehoord dat ze aardig bezig waren vandaag komt meschien omdat ze binnen staan. Als het zo is dan zal ik ze wel binnen laten staan. Want buiten ben ik nog niet klaar hoog uit met het binnen verblijf. Maar ze hebben het naar hun zin alleen Silver is bang voor de flitser.

Groetjes
Ed

Christine

wat zijn dat twee mooie valkjes ik vind toch dat mijn flutty daar niet echt op trekt tja elke valkje ziet er wel anders uit zeker (silver dus)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ed

Hoi Christine,

Hoe oud is Flutty want ik heb hier ene Pukkie zitten en die zag er qua  kleur mooier uit dan Paco maar na de rui kan ik ze bijna alleen nog maar uit elkaar halen omdat er 1 een ring heeft en de andere niet. Mijn Paco zag er qua kleur net zo uit als Flutty.

Groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Nou Silver en Pearl hebben naar hun zin ze zitten aardig te wipwappen en daar bij gaat meneer Silver dan ook nog een fluiten. ;D ;D

De ander genieten van het spentakel je hoef niet op te letten of Silver en Pearl aan het wipwappen zijn dat hoor je dan wel er gaan gelijk 10 snaveltjes open.

Groetjes
Ed

Christine

Ik denk dat Flutty toch bijna twee jaar is hij heeft geen ring aan en ook zen vrouwtje niet dus ook zen kleintjes niet maar daar weet ik wel de geboorte datum van maar weet nog niet welk geslacht kleine Ricky is tja bij een wildkleur is dat afwachten

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ed

Hoi Christine,

Ja dan zal er nog weinig aan de kleur veranderen. Ricky zit er leuk uit ik ga er voor dat het een man is. Hij heeft een eigenwijs koppie.

Groetjes
Ed

Christine

een man?? huh foto's gezien die ik gisteren gemaakt hebt ofzo??  :o

Ed

Hoi Christine,

Ja foto's van gisteren gezien en ik vermoedt dat het een man is meschien kan je een nog mooiere foto maken waar zijn kleuren meer tot zijn recht komen. Volgens mijn zijn deze foto's 's avonds gemaakt maakt er eens waar veel daglight bij aan wezig is dan heb je wat meer kleur.

Niet dat de foto's slecht zijn dus begrijp me niet verkeerd.

Groetjes
Ed

Christine

oke zal is proberen maar hij/zij is nog maar 6 weken en 1 dagje oud dus ja