3 mei 2025, 23:53:40

voorstellen aan???

Gestart door boezempje, 25 september 2004, 01:57:36

« vorige - volgende »

boezempje

hai hai

ik wil jullie aan mijn laaste valkje echt de laaste zazoe,
een witmasker cinnamon bont.ik krijg hem over een paar weekjes,ik heb hem gekocht bij suzanne hier op het forum.
die heeft ook een paar pracht valkjes zitten en is er super goed voor en dat vindt ik heel belangrijk.

maar nu een foto van zazoe ;D ;D

Tara

Hoi Esther,

jeetje wat is Zazoe een schatje, had 'm eerder al gezien in je handtekening ook, heel erg mooi en lief, is eentje waar je trots op mag zijn :-* :-*

Groetjes, Tara

boezempje

hai tara \\

dank je meis ben ik ook echt trots op hihihihihih.

gr essie

Anita1

:-*geweldig essss.wauwwie .ik had net ook al op je andere dagboek gereageert,en nu zie ik het hier weer.hahahaha dan moet je wel heeel trots zijn!
ja en bij suzanne zit je echt wel goed! ben erg blij voor je.knufff anita ;)

suus

Zoooooo dan, Es, jij weet de mutaties wel uit te kiezen he? Het is echt een heel mooi en schattig valkje zeg!
Ik hoop dat het goed gaat met de andere valkjes? Heel veel plezier van je valkenbende!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

tommy

Hoi,
Snap niet dat jullie dat mooi vinden.
Hoop dat zij hij er over een paar weken super uit ziet, maar nu vind ik het een grobbel.
hihihi
Essie het wordt zeker weten een prachtig valkje waar je trots op mag wezen.
Grt Annemieke

Peter

Hoi Essie,

Het is onder andere 1 van mijn favo mutatie's!! Dus erg mooi :) Voor je het weet heb je de valk in huis!

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Esther,

Het is wel een schatje zo te zien :-)
En zoals Annemiek zegt zijn alle kleine valkjes Grobbels maar zo gauw ze veertjes gaan krijgen zoals deze al heeft vind ik ze juist heel schattig worden :-)
Je zal er zeker veel plezier mee hebben met Zazoe.

Groetjes, Paul

boezempje

hai

dank je allemaal ik ben er ook heel blij mee en dat ie maar snel groot mag worden hihihihihi.
ik was wel benieuwd hoe hij er uit gaat zien als het een man of vrouw is heeft iemand een foto van man/vrouw.

gr essir

Anita1

25 september 2004, 12:39:07 #9 Last Edit: 25 september 2004, 12:40:06 by Anita1
zal op deze gaan lijken essie.dit is een pop.deze is van mij dus.
dit is een cinamon bont witkop,maar deze heeft ook nog parels erbij.dus die moet je ff weg denken.meestal wordt waar deze de parels heeft dan gewoon donker grijs.maar jij moet even afwachten of ze ook zo wit gaat worden.vaak zijn ze donkerder.want een echte witte is best moeilijk te krijgen.kusss anita

boezempje

hai anita

dank je meis weet ik ongeveer hoe hij/zij wordt maar volgens de pendel is het een hij.
dus we wachten wel af hihihihihihi

gr essie :-*

Anita1

als het een hij is essie..dan maakt het niks uit.dan zal hij er ook zo uitzien.alleen als het een geparelde was..zouden de parels dan weggaan.dus dat heb je niet die parels.dus dan blijft het zoals ik het zeg.maar nogmaals de kleur kan donkerder zijn.kan ook zoiets worden..

maar evengoed prachtig!! dit is dus een man.bondo! kusss anita

Joyce28

Ik zag hem al in je onderschrift staan,wat een schatje zeg
mooie mutatie is dat ook inderdaad
Wanneer krijg je hem?

Anita1

ooow hier sta je dus essie.vreemd..anita :-/

boezempje

hai anita

ja vreemdt ik snap er de ballen niet van maar het zal wel zo zijn
ik ben blij dat ie weer terug is en daar gaat het om.
hahahah doeggg