5 mei 2025, 00:56:05

Kenay

Gestart door DeesDoos, 23 september 2004, 15:57:28

« vorige - volgende »

DeesDoos

hoi allemaal,

zoals zomigen weten heb ik gisteren Kenay achter moeten laten bij feld omdat hij z`n kropje niet leegde. ze zouden hem spoelen en goed in de gaten houden. ik heb gisteren middag gelijk gebeld naar feld hoe het met hem was. hij had een spoeling gekregen (ik weet niet hoe dat gaat en neem aan dat ie meerdere spoelingen krijgt) maar hij was nog net zo lusteloos als toen ik hem bracht. hij viel nog steeds om en liet z`n kopje weer hangen. vanmorgen belde ik met grote angst dat ik slecht nieuws te horen zou krijgen maar toen ik vroeg hoe het met hem was liep ze de kamer binnen waar de vogeltjes staan en hij schreeuwde!! tranen stonden gelijk in m`n ogen omdat ik bijne de hele nacht wakker heb gelegen door de gedachten dat ie naar me stond te roepen en te schreeuwen. het vrouwtje die ik aan de lijn had zei dat hij er beter uit zag dan gisteren en vroeg om eten... ik moet morgen weer bellen en hoop dat ie er dan nog steeds is. ik denk dat ik het beste met de dag kan leven nu... wel vraag ik me af wat ik moet doen als ie het niet red, bij feld laten of ophalen om hem te begraven... weet iemand wat er gedaan wordt met ze als je ze bij de dierenarts achterlaat?

Groetjes Desire

Inger m

Hoi,
Hopelijk komt het weer goed met hem! Dat hij schreeuwt is al een goed teken.
Wat een DA ermee doet als een dier sterft hangt van jezelf af. Het kan naar de destructie, maar je kunt ook kiezen voor crematie of begrafenis (meer van toepassing op grotere huisdieren), maar dit kun je Feld het beste zelf vragen.

Sterkte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

DeesDoos

Hai allemaal,

Vanmorgen werd ik gebeld door feld met een rot bericht :( hij is dood  :'( gister middag zag ie er wat beter uit maar gister avond kon ie z`n kropje weer niet legen en heeft ie weer een spoeling gehad... vanmorgen is ie overleden op 5 wekige leeftijd :'(

Kenay Je was nog zo klein en toch zo dapper, het spijt me dat ik je zo heb moeten laten vechten voor je leventje
Rust zacht lieverd

Groetjes Dees :'(

Mandy

Ooo Dees wat erg... :(
Je hebt gedaan wat je kon, het heeft niet zo mogen zijn, heel veel sterkte... :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Ho iDees,

Jeetje wat erg zeg. Nu al het tweede nare berichtje, Misty van Joyce is ook al overleden.
Hopelijk gaan er niet meer valkjes dood hoor :-/
Ik wens je heel veel sterkte, je hebt gedaan wat je kon, en paul ook. Ik vind het onwijs goed van hem, dat hij met je mee gegaan is.

groetjes lique

DeesDoos

hey mandy en lique; dank jullie wel voor  jullie medeleven.  :-* :-* :-* Ik heb Kenay vanmiddag opgehaald en hij ziet er zoo zielig uit :'( hij heeft witte oogjes door de vrieser en ik durf hem er niet uit te halen (ze hebben hem netjes in een doosje gedaan voor me) ik zei tegen paul vanmiddag dat ik een foto van hem zou maken maar dat kan ik echt niet meer hoe graag ik het ook zou willen.  ik durf niet eens meer het doosje open te doen :( me vader moet um begraven van me, dat kan ik zelf niet... heb bijna de hele dag zitten huilen en heb enorme hoofdpijn daardoor. Kenay krijgt een mooi plekje in de voortuin onder een mooie boom :)

Groetjes Desire

Theetje

Hoi Dees,

Meid wat een vervelend nieuws. Zo te horen heb je alles voor hem gedaan. Het is dan heel vervelend als je diertje het toch niet redt.

Heel veel sterkte met het verlies.

Groetjes

Theetje

Joyce28

wat vreselijk he,om je valkje zo te zien
ik vond het ook een erg naar gezicht,en snap nu ook beter wat anderen allemaal meemaken,brrrrrrr
sterkte hoor

Marianne

Hoi Dees,

Sterkte met het verlies van Kenay.
Het is altijd verdrietig als er een valkje sterft en zeker als ze nog zo jong zijn.
Nogmaals veel sterkte.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Dees,

Ik had je vanmorgen al aan de telefoon natuurlijk maar het is gewoon heel erg dat hij het toch niet heeft mogen halen.
Er leek goede hoop maar hij is toch te ver heen geweest om hem er nog bovenop te helpen.
In elk geval heb je er wel alles aan gedaan om hem te helpen.
Sterkte in elk geval.

Groetjes, Paul