4 mei 2025, 14:20:30

lastige pop

Gestart door angelo, 13 september 2004, 21:52:08

« vorige - volgende »

angelo

we hebben 3 valkjes een pop en 2 mannen maar de pop is al bijna 4 dagen aan een stuk aan het krijsen dat ik er last van krijg aan mijn oren we hebben ze eerst apart gezet en 1 van de 2 mannen floot terug nu hebben we die twee samen gezet maar nu blijft ze krijsen het is niet meer te doen ze komt trouwens genoeg uit haar kooi en dan doet ze het ook.
zouden jullie mij enige raad kunnen geven

suus

Hallo,

Lastig om te zeggen hoor van een afstand.
Maar hoe oud is de pop, is er 4 dagen geleden wat gebeurd (erg geschrokken of ergens tegen aan gevlogen of een nieuwe valk er bij etc?) Zou ze ziek kunnen zijn en/of pijn hebben.
Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken wanneer ze echt in eens van de een op de andere dag hele dag gaat schreeuwen!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Paul

Hoi Angelo,

2 mannen en 1 popje is niet een ideale combinatie misschien.
Vaak vechten de mannen om het popje maar dat hoeft niet altijd natuurlijk.
Maar misschien dat het iets met het geschreeuw van de pop te maken heeft dat er twee mannen zijn.
Misschien zou je er een pop bij kunnen zetten dan heb je twee koppels wie weet is het geschreeuw dan ook minder.

Groetjes, Paul

suus

Hoi Paul,
Later bedacht ik me inderdaad dat broedsheid hier mee te maken zou kunnen hebben. Maar als ik het probleem zo lees is het in eens ontstaan en was het daarvoor goed. Dan zou je toch denken dat er ook wat anders aan de hand is behalve die combinatie? Of zit ik er naast?
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

angelo

hoi suus en paul,

ja ineens, het is te zeggen vroeger deed ze het soms ook maar nooit zo lang nu is het weer wat minder en ik heb ze ondertussen alle 3 terug samen gezet en het is terug minder.

groetjes,

Paul

Hoi Angelo en Suus,

Een popje is niet altijd broeds dat zijn vaak periodes dat ze anders reageerd.
In elk geval is roepen wel vaak dat ze hun partner missen.
Maar het is maar een mogelijke optie dat het daaraan ligt en ik kan er ook naast ziten natuurlijk :-)
Maar het is natuurlijk vreemd dat het soms tijden lang niet is en op andere momenten weer wel.

Groetjes, Paul