8 mei 2025, 05:05:10

Beschuit met muisjes

Gestart door Paul, 11 september 2004, 10:04:16

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo Paul.

Ohhh wat is Kleintje een schoonheid geworden :).Jullie moeten toch een beretrotse Oma en Opa zijn :D ;)

groetjes
marianca

Suzanne

Ja, ik ben zeker blonT, hihi.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Suzanne,

Ik vind het niet zo gek hoor vaak word het door de winkel verpakt en het merk staat er dan niet op.
In elk geval wel fijn dat je dat voer nu zo kan halen :-)
Heb je nu ook die code 228?
Ik vind het er erg goed uitzien en ze eten het hier graag :-)

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

In dit geval stond het er wel met grote letters op, haha.

Ja, ik heb ook code 228, maar moet eerst mijn oude voer opmaken voordat ik aan die zak begin. Ben benieuwd hoe ze het gaan vinden.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Marianca,

We zijn ook best wel een beetje trots op ons Kleintje hoor :-)
Ze is ondertussen nog wat groter geworden :-)
Hier even een foto die zondag gemaakt is van de kleine :-)

Momenteel zit ze nog op 1 voeding per dag en ze eet ook zelf al wel een beetje trosgierst en zit in de zaadjes te pikken maar of ze die al eet weten we nog niet zeker maar ze is er wel steeds druk mee :-)

Groetjes, Paul

Paul

Hoi Suzanne,

Heb je dan een 25 Kilo zag gehaald?
Daar staat het inderdaad op  :D
Alleen staat het soort voer op de onderkant van de zak dat is soms lastig te zien er staat dan Gropar eurotop en de code is zeker goed als er 228 bij staat.
In elk geval heb je een goed adresje nu waar je het kan halen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen ik ben er heel erg over te spreken en ga nooit meer op ander zaad over nu.

Groetjes, Paul

Suzanne

Uhm, ja, ik haal altijd een 25 kg zak, anders blijf ik voer kopen  ;D. Dus een echte sukkel dus, lol.

Kleintje is een schitterende valk geworden. Ze is zeker super tam door jouw handopfok?

Groetjes

Suzanne

Annouschka

Hoi,

Paul, even om te zeggen dat ik Kleintje een heel mooi valkje vind, groot gelijk dat je haar zelf houdt. ;)

groetjes
Annouschka

marianca

Hoi Marianca,

Hier even een foto die zondag gemaakt is van de kleine :-)

Groetjes, Paul[/quote]

Hallo Paul,

Ohhhhhhh wat ziet ze er vertederend uit :).En zo een onschuldig koppie..ben verliefd :D ;).Wat moet het voor jullie een heerlijk gevoel zijn dat ze nu eindelijk op een voeding zit en alles naar wens verloopt.Dat ze maar snel een mooie volwassen dame mag worden en mannekes daar bij jullie hun koppie op hol laat staan van verliefdheid :D :D ;).

groetjes
marianca

Kolkkie

Hoi Paul,

Wat is kleintje groot geworden zeg, maar dat had ik al eerder gezien.
Kleintje is echt een lief valkje wat heel erg veel van kroelen houdt.
Geef haar maar een lekkere kroel namens mij en haar oudere zus.

CitaatDe betere dierenzaken kunnen als ze het niet hebben vaak wel bestellen voor je dus daar zou je ook even kunnen informeren.

Ik ben van de week op zoek geweest naar het Teurlingsvoer. De man die het verkocht kon het voor mij bestellen, maar dan werd het een 25 kilozak.
Wat ik met een 25 kilozak moet zou ik niet weten, want daar heb ik weer te weinig valkjes voor.
Mocht ik het met iemand delen kom ik op 12,5 kg uit, maar dat vind ik nog teveel voor 5 valkjes.

Ik heb nu het valkparkietenvoer van Teurlings, dat ziet er al beter uit als het Versele Laga voer, en nog voor de helft van de prijs ook.
Voor 2,5 kg Versele Laga ben ik €6,50 kwijt, nu was ik voor 5 kg Teurlings Valkparkietenvoer €5,50 kwijt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Tara

Hoi Paul,

wat ziet Kleintje er goed uit he, en zo groot :)
Het is echt super hoor dat ze zo goed gegroeid is! Zie haar nog in het begin bij je liggen zo :( Was totaal een ander zicht :(
Gelukkig ben je 'r in geslaagd haar groot te laten worden :-). Super hoor! Ze ziet er super uit :)

Groetjes, Tara

Annouschka

Hoi,

hoe gaat het nu met kleintje?  Heb je nog van die leuke foto's? ;D

groetjes

Paul

Hoi Allemaal,

Met kleintje gaat het nog steeds prima maar ze eet nog steeds niet helemaal zelfstandig.
Elke avond krijgt ze een voeding en ze kan uren zeuren tot ze eindelijk haar papje krijgt :-)
Ze is wel heel licht ze is nu leeg 60 gram en na een maaltje pap is ze 73 gram ongeveer maar als ze zelf gaat eten dan zal ze wel weer wat meer ankomen.
Ze heeft wel kracht en ze vliegt als de beste maar alleen maar 1 kant op.
namelijk naar mij toe  :D
Ze wil echt het liefste bij mij zijn ook slaapt ze uren op mijn schouder tot ik haar in de kooi zet.
Tammer als deze kan je ze denk ik niet hebben je kan echt alles met haar doen als je je hand eromheen legt slaapt ze ook gewoon door.
Ook slaapt ze soms wel bij mijn vriendin of op het mandje met voer wat altijd op tafel staat.
Deze foto is van een week geleden:

Vanavond heb ik ook nog even 3 foto's genomen na het voeren want daarvoor zit ze alleen met de snavel open te gillen  :D
Haar veertjes rond de snavel zijn een beetje nat nog van het schoonspoelen want na elke voeding gaat ze onder de kraan met haar snavel ook drinkt ze dan na de voeding daar zelf een paar slokjes uit de kraan :-)

Groetjes, Paul

marianca.

Hallo Paul,

Hele mooie fotos en een heel ondeugend koppie heeft Kleintje :D.Zovan....zit opoe weer alles te vertellen op dat valkenforum hoe ik eet en poep en uit de kraan drink :D :D.
Ze zal toch wel zelfstandig moeten gaan eten en niet meer afhankelijk zijn van bijvoeding..maar zeg nu eerlijk,zoals ze nog steeds lekker verwend wordt(welk valkje zou dat niet willen)zal het wel een eeuwigheid duren :D :D.

In ieder geval veel succes met Kleintje en alles zal wel goed komen,ze is gewoonweg stapel op je vriendin en jou...een beetje mama en papa... ;)

groetjes
marianca

Olga en Hans

Hoi Paul,

Jullie kunnen echt heel trots zijn op je zelf en op KLEINTJE, ze is een heel mooi valkje geworden  :).
Leuke foto's en het is ook heel leuk om terug te zien van hoe ze was en hoe mooi ze nu is. Jullie hebben pracht werk verricht  ;).

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993