4 mei 2025, 01:16:14

Beschuit met muisjes

Gestart door Paul, 11 september 2004, 10:04:16

« vorige - volgende »

Paul

28 november 2004, 18:53:26 #240 Last Edit: 28 november 2004, 18:53:43 by Paul
Hoi Allemaal,

Kleintje heeft nu 2 dagen geen pap meer gegeten en toen ik haar vanmorgen woog was ze 91 gram :o
Zo zwaar is ze nog niet eerder geweest en zeker met het zelf eten is dat heel erg mooi :-)
Ze is nog steeds zwaarder aan het worden dus en ik verwacht ook wel dat Kleintje een forse vogel zal worden als ze eenmaal helemaal volwassen is.
Ondanks de slechte start gaat het toch steeds meer vooruit.
Hier even 2 foto's van Kleintje :-)

Kleintje is ook regelmatig best actief en onderzoekt dingen en is steeds met haar speeltje bezig wat buiten de kooi naast haar slaapplaatsje op het voedermandje hangt.
Het zal dus zeker geen zielig stil valkje worden alleen is ze natuurlijk heel erg tam omdat ze vanaf het begin al steeds door mensen is vastgepakt.

Groetjes, Paul

Anita1

jeetje wat is ze ontzettend mooi geworden paul! daar kan je echt trots op wezen.heel knap van je.ik was er ff een tidje niet.dus nu zie ik echt hoe goed ze eruit ziet.heb ff alles gelezen van je.ben blij dat ik weer kan reageren.je hebt een mooi valkje erbij nu.en ze zal zeker supertam zijn.geniet er maar van.knufff anita ;)

marianca.

Hallo Paul,

Wat is ze moooooooooi!En zo fors al..je zou zeggen dat daar een volwassen dame zit.Prachtig gedaan,jullie mogen trots zijn op jezelf ;).

groetjes
marianca

Sanna

Nou Paul, kleintje is prachtig uit de verf gekomen, je mag trots op jezelf zijn! ;) ;D

Groetjes! Sanna