11 mei 2025, 21:58:23

Beschuit met muisjes

Gestart door Paul, 11 september 2004, 10:04:16

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Hoi Paul,

Wat ziet Kleintje er mooi uit, het is ongelofelijk dat ze in zo'n korte tijd zo'n mooi vogeltje is geworden.
Je hebt een pluim verdiend.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

daan

Hoi Paul,

Wat een moppie zeg, het is al geen kleintje meer hé hiihi
Het wordt nu een echte valk.

Groetjes daan

Paul

Hoi Allemaal,

Met kleintje gaat het gelukkig weer heel erg goed ondanks dat het gisteren bijna verkeerd ging omdat ze in haar voer stikte.
Ze voelt zich helemaal op haar gemak als ze bij je zit en gaat lekker zitten slapen op je schouder :-)
Ik heb even 2 foto's daarvan gemaakt ze zijn niet geweldig want ik kan niks zien als je op jezelf richt :-)

Ze heeft vandaag ook eindelijk weer goed gegeten dus dat is wel een goed teken :-)
Als ze zo doorgaat zal ze zelf snel kunnen eten ze zit al steeds in de zaadbakjes met de zaadjes te spelen of zelfs al te pellen.
Ze zit nu ook lekker in de veertjes ze begint ook steeds zachter
aan te voelen :-)

Groetjes, Paul

Ria

Hoi

Ziet er goed uit. Je kunt bijna haar naam veranderen in Grote  ;D. Hopelijk eet ze zelf verder goed en heb je verder geen stress meer als ze te gulzig is.

Groetjes
Ria

moonwitch (diana)

Hoi Paul

Ben blij voor je dat het goed afgelopen is. Gelukkig is het niets ernstig, alleen maar gulzigheid.
Bij mij is die gulzigheid dus 2 keer verkeerd afgelopen.
Hopelijk is ze snel over op het zaad en wordt het voeden al een kopzorg minder.
Kleintje is een echt mooi valkje geworden.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Annouschka

Hoi,

ik heb het ook wel eens voorgehad met Yoda dat ie te gulzig was geweest en bijna stikte, dat was ook schrikken hoor.

Ik heb toen het advies van Tineke gekregen om de pap dikker te maken zodat ie er wel rustig van moet eten, dat zou je eventueel kunnen proberen :-/

groetjes
Annouschka

Anita1

paul! je hebt er echt een scheetje van gemaakt.lol straks is ze idd een hele forse vogel..en zie het al voor me..kleintjuhhh kom bij papa.hahahahaa zie je het voor je?
maar ik vind het een keileuke naam.en ze doet het heel goed zo te zien.lekker ontspannen op je foto.knuff anita

boezempje

HAI paul

het is een scheetje geworden zeg echt een mooi valkje,
dat het zo snel gaat zeg ooowww wat is ze gegroeid zeg.
maar wat wil je met zulke goede verzorging he,
petje af hoor paul.

gr essie

Irene

He paul, wat een lieverd is Kleintje zeg!! Ik hoop dat die aanvallen idd nu achterwege blijven!!! En dat ze maar een lieve kleine grote mag worden ;D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

carco

Hoi Paul
Hoe gaat het met Kleintje?
Maar ik wil je wat vragen als het onder deze kop mag over dat Teurlingvoer, ik zag dat je dat  in Sliedrecht haalde: waar zit dat precies die vogelhandel en per hoeveel kg. verkopen ze dat?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Paul

Hoi Caroline,

Met kleintje gaat het heel goed ik zal van de week weer even een paar foto's maken ze is al bijna een volwaarig valkje nu :-)
Ze zit nog op 1 voeding per dag maar dan eet ze ook 22 ml in 1 keer op :-)
Ik haalde eerste het Teurlings voer in Sliedrecht die heeft het altijd op voorraad maar ik bestel het nu bij een winkel hier vlakbij dat is voor mij makkelijker.
Ik moet het hier per 25 kilo kopen maar in sliedrecht verkopen ze het ook per 2 kilo of per 5 kilo dat verpakt die vogelhandel dan zelf.
Kijk Even op http://www.vogelshop.nl/ daar vind je ook het adres en de routebeschrijving naar de winkel toe :-)
En je kan er ook de beschrijving van de verschillende zaadmengsels vinden.
http://www.vogelshop.nl/vogelvoer.htm
Ik gebruik Teurlings code 228 dat vind ik beter dan het valkparkietenmensel wat ze hebben.
Je vind hier de lijsten met de samenstelling van de voermengsels.
http://www.vogelshop.nl/Teurlings.htm#GROTE%20PARKIETENVOEDERS

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Ik heb een paar weken terug een mailtje gestuurd naar Teurlings om te vragen waar ik het voer bij mij in de buurt kan kopen. Maar ze hebben er nooit op gereageerd  :(. Het lijkt me heel goed voer.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Suzanne,

De betere dierenzaken kunnen als ze het niet hebben vaak wel bestellen voor je dus daar zou je ook even kunnen informeren.
Ik heb dus niet het valkparkietenvoer maar het voer voor grote parkieten maar een valkje valt ook onder de grote parkiet en dat is zeker goed voer voor ze.
Teurlings is best een heel groot bedrijf en er zijn best veel winkels die hun voer verkopen dus je kan dan ook even een aantal winkels vragen.
Waar ik het haal bestellen ze het ook speciaal voor mij dus zo zullen er wel mee winkels zijn die dat zo voor je doen.
Je kan ook af en toe bij mij een zak Teurlings op komen halen dan maak je er gewoon een uitstapje van :D

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Ik ben echt een sukkel eerste klas  :D. Kom ik gisteren bij de dierenwinkel waar ik altijd mijn voer koop. Sta ik zo die zakken voer te bekijken, blijkt dat ik altijd Teurlings voer koop, whoehahahaha  ;D. Ik heb er nooit op gelet welk merk ik heb. Dus ik vraag om code 228. Die lag toevallig nog in het magazijn.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

marianca.

CitaatHoi Paul,

Ik ben echt een sukkel eerste klas  :D. Kom ik gisteren bij de dierenwinkel waar ik altijd mijn voer koop. Sta ik zo die zakken voer te bekijken, blijkt dat ik altijd Teurlings voer koop, whoehahahaha  ;D. Ik heb er nooit op gelet welk merk ik heb. Dus ik vraag om code 228. Die lag toevallig nog in het magazijn.

Groetjes

Hallo Suzanne,

Nou,ik zeg normaal nooit iets over blond maar jij bent toch wel heeeeeeeeeeeeel BLOND :D :D ;D ;D ;)

moest er goed om lachen

:-*marianca

Suzanne