18 juli 2025, 13:11:44

karel, monchou en pipo

Gestart door helen, 2 augustus 2004, 00:16:06

« vorige - volgende »

helen

gister was het dan zover. cobie kwam bij ons op bezoek om ook naar de vogels te kijken maar ook om even er uit te zijn ;)
en waar ik bang voor was gebeurde ook :'( cobie werd verliefd, verliefd op cobie, daan en angel.
ik had aan haar de keuze gelaten of ze ze mee naar huis wou nemen of niet.(heb cobie wel gewaarschuwd dat als ze ze eenmaal ziet dan verkocht zou zijn)
nou en ja hoor, nog met de jas aan ;D ;D liep ze naar de koooi en keek ze stuk voor stuk aan.
daar ging ze de liefde droop er van af ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
met de drie op schoot en de koffie in de hand hebben we gepraat, vlak voordat we gingen heb ik ze nog even in de kooi terug gezet omdat monchou de krop vol zat en misschien nog wel wat wou delen met de kleintjes, en dat deed monchou hoor zoals gewoonlijk. :)
toen kwam het moment om afscheid te nemen. aangezien dat ik cobie had gehaald moest ik haar ook weer wegbrengen.
met pijn in mijn hart reden we haar haar huis terug.
daargekomen heeft cobie ze vertroeteld en gekust. en op den duur bij de andere vogels gezet.
dit ging eigenlijk meteen goed. viel me op.dus als jullie de vorderingen willen mee maken hoe de kleintjes het doen moeten jullie vanaf nu naar cobie toe.
ik ga het wel doen. als besluit nog even een foto van daan cobie en angel.

je ziet de liefde er af spatten vinden jullie ook niet ???

monchou moet wel alles goed in de gaten houden

pipo komt ook even voorzichtig kijken wat er allemaal gebeurd ;D

hier is pipo van een andere kant. met monchou en karel aan de binnenkant van de kooi..
cobie ik wens jullie een hele fijne tijd met de nieuwe grut ;D en hou ons alsjeblieft op de hoogte ??? ??? ???
met karel en monchou en pipo gaat het goed. ze waren niet eens van slag toen ik weer thuis kwam. alleen vandaag was het even anders. het is stil, mart mist het espresso geluid ;D ;D ;D ;D ;D ;D
neehoor als je er maar goed voor blijft zorgen maar dat doe je dat weet ik zeker.
een dikke kus van ons  :-* :-* :-* :-* :-*

Cobie

Hoi Helen.

Mooi geschreven hoor. En hou de valkjes maar in de gaten bij mijn dagboek. Het gaat super met ze.

Kus van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

helen

tuurlijk cobie ga ik je volgen met hoe het gaat in joun valkenland.
wat denk jij dan  ;D ;D ;D ;D
pipio is weer helemaal in zijn element hoor, heeft weer alle aandacht voor zich zelf, neemt de schommel weer over, van karel en monchou dus het is weer als vanouds.
karel en monchou raken een beetje in de rui dus ze zijn weer lekker bezig met de boel viesmaken.
heb een dag nadat je weg was de kooi helemaal schoongemaakt (zit er waarschijnlijk minder geur in van daan en cobie en angel)
en het was ook wel weer nodig. vond ik zelf.
;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D
aan karel en mocnhou merk je niks meer van, dat die voor de tweede keer papa en mama geworden zijn ze doen net alsof het er gewoon bij hoort en dat pipo er ook al altijd er was.
voor mijn gevoel is dit ook zo hoor. niet te begrijpen dat pipo alweer 12 week is.
bah, 12 week geleden dat we vakantie gehad hebben. wat vliegt de tijd.
maar ja dit even ter zijde.
groet helen en haar valken :-*

Cobie

Hoi Helen.

Fijn dat jouw valkjes de kleintjes niet missen. Ik vind het geweldig om ze te hebben. Maar ze kunnen krijsen hoor. Je hoeft alleen maar op de link onder mijn handtekening te klikken en je komt in mijn dagboek.
Ach voor je het weet is het weer vakantie.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

helen

hier weer een kleine update van karel en monchou en pipo.
hier gaat alles goed, al merk je wel dat er wat aan de hand is.
namelijk: het oud en nieuw komt er aan en dat gaat gepaard met veel geluid en geknal.
hier door worden de valken een beetje onrustig.
die  ??? er natuurlijk niks van.
ik ben 3 dagen vrij geweest en heb ze goed kunnen knuffelen. moet nu 6 dagen werken waarvan 4 nachtdiensten. ingaand per 2e kerstdag.
gister hebben we bezoek gekregen van mijn ouders, en die hadden wat onder de boom gelegt, dus na het eten werd dat uitgekapt.
ook de vogels hadden een pakje onder de boom, mart mocht het uitpakken en er kwam een mooi touw uit met speeltjes eraan.
zowel karel als monchou en zelfs pipo wisten niet goed hier mee om te gaan en hebben het de hele avond het links laten liggen.
toen ik vanmorgen beneden kwam nog steeds niet.
MAAR HIJ IS ZOO MOOI!!!!!! ;D
een presentje van mij naar hun toe.
en ik moet geduld hebben , eens komen ze er op en dan is hun kooi te klein, dan willen ze niet anders denk ik.
maar goed voor nu iedereen die dit leest een gezellige kerst en een gelukkig nieuwjaar alsvast.
:-* van karel monhoud en pipo en helen en martin. :-*

Gerda

Riny

Hallo Helen
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny

Riny

Hallo Helen
Ik wens je een jaar vol vreugde
en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen
2 onbekenden zijn.
Fijne jaarwisseling !
Groetjes Riny

jolandaW

Ik wil jou en je vogels een hele fijne jaarwisseling wensen

groetjes van Jolanda

*Patricia*

de allerbeste wensen voor 2007
Veel valkjesplezier

Patricia en Amigo

Bello

De beste wensen voor 2007

Ivo en Dorothé

Bello en Catka

Mickey Jamie en Binky
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

tasja

CHARLIE,COCO & TASJA

caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

helen

jullie ook nog een gelukkig nieuwejaar en dat er maar veel jonge mooie vogels mogen komen.
hier weer een kleine update van ons.
(pipo) ik heb mijn eerste oud en nieuw gevierd.
en ik moet zeggen het was niet eens eng.
ik had papa en mama bij me en dat ging best goed.
alleen helen en martin waren er niet.
toch hebben ze voor ons de radio en dat gekke ding wat nu weer weg is aangelaten.
helen vond het maar niks volgens mij.
die was neit bij ons weg te slaan. en ik had zoiets van ga nou ben al groot!!!!! ;D ;D
(monchou)
ja maar dat is elke keer als ze weg gaan, dan wil helen eigenlijk niet weg.
en ik ben het oud en nieuw ook doorgekomen alleen snap ik niet waarom er aaltijd van de kleurtjes in de lucht en dat gepang gepaard moet.
eerst wordt het donker, met geknal. en dan even rust en dan ineens geknetter en gedoe. het wordt toch altijd donker en dan weer licht?? ??? ???
ik moet zeggen dat het best wel mee viel en heb maar een paar veren laten gaan.
maar geen bloed meer erbij dus waarschijnlijk gaat het nu iets beter met me.
toch ??? :D
(karel)
ja je hebt mij toch, ik bescherm je wel met mijn dikke lichaam.. ;) ;D :D
ik vond het ook best meevallen het scheelde dat de radio aan was, en inderdaad dat gekke ding wat nu echt weg is.
ik heb gehoord dat dat een kerstboom heet. maar echt zeker weet ik het niet.
verder mogen zijner weer uit maar ik heb geen zin. tjongje moet ik ook nog vliegen en daar heb ik geen zin in ECHT NIET 8) ik blijf liever waar ik ben.lekker vertrouwd.
later maar over ons.
dikke kus van ons allen. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
helen martin en monchou karel en pipo

helen

vanavond weer vreselijk verwent.
ze hebben stokbrood gehad.
en van het weekeind zijn ze er uit geweest, nou ik moest ze er echt uithalen, ze wilden niet.
eerst pipo, die gaat echt karel haar kant op, qua dikheid, bedoel ik dan he ;D ;D ;D ;D
toen monchou, die is ook dikker geworden gelukkig, zijn borstkast is niet zo scherp meer.
en karel ach wat moet ik daar van zeggen.
het blijft ons dikkertje. :D
die vond kroelen erg lekker, ze kruipt helemaal onder je kin en blijft lekker zitten slapen.
zo'sn lief gezicht.
pipo niet die is nog even druk als anders.
martin is alleen bezig geweest om ze weer in de kooi te halen. karel gaf zich na 1 keer alweer gewonnen. maar monchou en pipo niet die vlogen door de kamer heen alsof hun leven er van af hingen.
;D ;D ;D ;D ik was aan het werk anders denk ik dat ik dubbel had gelegen van het lachen.
martin was er niet blij mee.  >:( >:( >:( >:( >:(
later ka=omen de foto's weer.
tot zover wat er is gebeurd in het valken paradijs.
groet van ons allen :-* :-* :-* :-* :-*