Chiaro, Trudy en Pablo worden lekker groot !

Gestart door Tara, 27 juli 2004, 22:41:08

« vorige - volgende »

Maja

Och wat zijn ze beeldig!
Echt skeetjes ;).
Kan niet wachten tot dat je hun echte verenpak ziet!
Hopelijk blijft het zo goed gaan (wat natuurlijk het geval is ;)).
Hoe oud zijn ze nu eigenlijk? En wie is de oudste?
xxxMaja

robentru

Whaaaauuuuuw,
wat zijn het toch een poeppies ( ;D soms letterlijk).
Geweldige foto's weer en ik zie Trudy inderdaad dinooooooootje spelen!
Hm, smelt (ook van het weer) kan er geen genoeg van krijgen.
Trudy is volgens mij wel een bijdehandje (van wie heeft ze dat  8) 8) 8)). Misschien stralen zij en ik wel stiekum signalen uit. Lekker!
BTW wat een leuke achtergrond heb je voor je foto's.
Pablo begint er ook steeds pienterder uit te zien, wordt vast een man met van die mooi ogen  ;D ;D ;D
Weer heel veel groeten van Petemoei Trudy en Rob (die er ook erg dol mee is).

suus

Hee Tara,
Ik wist niet dat je een dagboek geopend had van je kleintjes. Nou het loont hoor om dit te lezen! Wat een mooie foto's maar beter nog wat een scheetjes zeg!! Je smelt inderdaad zeg als je deze zo ziet. Moet er toch niet aan denken dat h et weer misgaat..!!!! Nou meid, ik duim ontzettend hard voor je!!!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Tara

1 augustus 2004, 17:56:00 #33 Last Edit: 1 augustus 2004, 18:26:26 by tara_dewulf
Thx Suus :-*

Hoi allemaal,

weer een tijdje lang gewacht vandaag, maar tja, je probeert dan foto's te nemen, dan zijn je batterijen leeg, dus stiekem slechte batterijen gewisseld met goeie batterijen uit mijn broers cam, het waren toch mijn batterijen eerst :D.

Nu heb ik wel weinig foto's van Pablo, en meer van Chiaro en Trudy... Hoe komt dit, nou, meestal neem ik Pablo als laatste uit om foto's te nemen en Chiaro eerst en dan Trudy. Maar nou had ik al zoveel foto's dat ik er maar 2 van Pablo alleen kon nemen :-[. Dus wat doe ik, morgen meer van Pablo nemen ;D.

Hier komen ze ;).

Laat ik maar beginnen met Pablo:

Kijk lieve mensen, ik heb mijn ringetje nog om!

Hier komen we aan Trudy, nog steeds zo'n deugnietje....

Nou onze Chiaro, op sommige foto's zijn de parels weer heel goed te zien :-).

En nu zien jullie pleegpapa Loky die Pablo warm houdt (jeetje zeg in dit weer). Pablo valt zo goed als in slaap, dat kan je mooi zien, zijn oogjes gingen steeds dicht, en dat elk om beurt hahaha. Trudy'tje zit in het hoekje, en Chiaro...?? Chiaro zat op mijn schoot :D.

Pablo wordt volgens mij een wildkleur man. Moest hij gepareld zijn zou hij een pop zijn en zouden de pootjes niet zo donker worden lijkt mij. Dus hij wordt wildkleur split gepareld en cinnamon, of wildkleur split bont, gepareld en cinnamon!

Hopelijk hebben jullie weer eens plezier gehad :-).

Groetjes, Tara :-*

robentru

Jee Tara,
wat lief weer. Ik zie nu ook heel goed de mooie oranje wangentjes. Schattig, ook die lieve pleegpapa Loky die kleine Pablo zo liefdevol in zijn vleugels heeft zitten. Geweldig om te zien, echt een hele zorgzame valk.
Bedankt weer dat ik hier met een dikke  :) naar de foto's zit te kijken.
Dikke knuffel voor jullie allemaal en nog 1 nachtje slapen en je kunt naar Gent.
Groetjes Rob & Trudy.

Tara

1 augustus 2004, 22:37:35 #35 Last Edit: 1 augustus 2004, 23:18:12 by tara_dewulf
Hoi allemaal,

ik heb een filmpje gemaakt van mijn kleintjes, en pleegpapa Loky. Het filmpje staat op mijn server en is best groot, dus klik op de link als je nieuwsgierig bent en wss lukt het om te zien via openen, dan sla je het niet op in je eigen pc en bespaar je wat ruimte :).

http://tarad.free.fr/Filmpje.jpg (niet meer geldig!!)

Sorry voor de storingen, ligt aan mijn camera, niets aan te doen :-[

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
heb net geprobeerd te downloaden maar door de extensie (.jpg) lukt het niet. Het plaatsjes programma ken deze vorm niet. Zal Rob ff roepen om uit te zoeken hoe en wat.
Reactie volgt dus.
Groet, Trudy

robentru

Hoi Tara,
het lukt niet, ook niet om te zeggen dat het filmpje moet worden afgespeeld met een ander programma. Heeft echt te maken met de extensie .jpg.
Je moet het fimpje dus anders opslaan. .jpg = echt alleen voor foto's.
We wachten vol ongeduld af.
Succes.
Rob en Trudy

Tara

Hoi,

nou, .avi heb ik wel .... Ik hoop dat je die kunt openen in ieder geval, al heb ik mijn twijfels... Maar geen idee hoe het anders zal moeten.......

http://tarad.free.fr/Filmpje.avi

Groetjes, Tara

Dark_Fox

1 augustus 2004, 23:05:55 #39 Last Edit: 1 augustus 2004, 23:06:11 by Dark_Fox
Hoi Trudy,

ik zag m bij .jpg ook al, zou dit misschien ook kunnen komen omdat ik DivX codec heb en dat Tara dat ook heeft? Als je in avi het nog niet kan zien denk ik wel...

robentru

hoi Tara

ik heb het gedownload en opgeslagen en afgespeeld met
windows media player.

Leuk filmpje

grtjs

Rob

robentru

Hoi Tara,
echt geweldig leuk om te zien die kroelkippetjes bij hun pleegpapa! Je smelt helemaal weg (en nu niet van de warmte). Tof.
Dikke groet, pleegmoei Trudy :-*

suus

Hoii,
jee zeg wat een schattig filmpie maar ook zo schattig dat ze zich uitrekken... echte kleine poeppies zeg!!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Maja

hihi, ben gewoon weg van hen!
Moet ook maar eens de rest filmen ben benieuwd  :D
Echt Tara wens je het allergrootste succes en geluk toe met je beestjes, je hebt het wel werkelijk verdiend hoor!
dikke kus
Maja

Tara

Hoi allemaal,

de meeste die mijn dagboek volgen, volgen nieuws, dus ik zal hier maar niets zeggen :D. Het gaat nog steeds goed met de jonkies, super!!!! Ben zo trots op ze :-). Ik heb weer foto's genomen tot mijn geheugen vol was, hahaha, beste kwaliteit, daarmee dat het weinig foto's zijn.

Nuja,  niet weinig om hier te plaatsen :D.

Laat ik beginnen met Chi(aro).

De parels zijn nu echt overduidelijk, en ik vind dat ze er best veel heeft!

Nu Trudy..........

Heeelp ik heb hoogtevrees!!

En Pablo, maar die houdt zijn pootjes altijd krom terwijl hij beeft.... Zal hopelijk nog beter worden.

Nou Chiaro en Pablo in het blok:

Hier Chiaro en Trudy in het blok:

Hier Trudy en Pablo in het blok:

En nou Trudy in het blok:

Ik wil morgen het blok schoonmaken, ik vind het zo ontzettend vuil, en mijn moeder heeft het nu eens gehoord van die dokters dat hygiëne erg belangrijk is voor die kleintjes, dus ik ben van plan morgen het blok schoon te maken. De jongen zullen ondertussen wel even uit kunnen, ze zijn best groot genoeg :-).

Het zijn zo'n schatjes en al zo groot he... Pablo vind ik toch speciaal ook, toch benieuwd hoor .....

Groetjes, Tara :-*