Chiaro, Trudy en Pablo worden lekker groot !

Gestart door Tara, 27 juli 2004, 22:41:08

« vorige - volgende »

Tara

27 juli 2004, 22:41:08 Last Edit: 24 augustus 2004, 20:57:21 by tara_dewulf
Hoi allemaal,

ik ga dus een dagboekje maken over de 3 jongen zelf, het zal wss maar tijdelijk zijn, maar dat weet ik niet zeker...

Met dank aan Trudy: Chiaro, een lutino die waarschijnlijk ook gepareld is. Ik zal straks wel even nieuwe foto's maken.

Dan nog een lutino, die nog geen naam heeft, en nog een ander jong die gepareld of wildkleur wordt :-). Ik heb net een naam gevonden voor 'm, ik zal 'm Pablo noemen :).

Ik heb besloten hier even verder te gaan over hoe het met de jongen gaat, en bij 'Nieuws' alleen te zeggen of er doden zijn of niet, hopelijk niet. En ook de uitslagen van als we naar de dierenkliniek zijn geweest en dergelijke.

Ik zal zometeen even kijken voor foto's van de drie, maak liever nieuwe dan al oude opnieuw te tonen ::).

Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik een nieuw dagboekje start :-[.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
geweldig juist dat je een nieuw dagboek begint, want weet je: het begin is er  ;) ;)
Leuk dat je die ene valk Chiaro hebt genoemd en de andere Pablo (een Italiaan en een Spanjaard, lekker internationaal).
Zet maar gauw foto's hier neer bij je nieuwe dagboek.
Hoop heel veel goede berichten te gaan lezen.
Groetjes Trudy  :-*

Marianne

Hoi Tara,

Natuurlijk is het niet erg dat je een nieuw dagboek begonnen bent.
Lekker makkelijk zoeken als ik iets over je jongen wil weten.
Ik vind dat je mooie namen hebt gevonden, nu nog voor je andere lutino een mooie naam.....

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tessa

Tara waarom zouden wij boos moeten zijn omdat jij een dagboek van je jongen wilt maken,we wachten juist in spanning af hoe het met ze gaat.ben allang blij dat het weer beter gaat bij je

groet, Tessa

Tara

CitaatHoi Tara,
geweldig juist dat je een nieuw dagboek begint, want weet je: het begin is er  ;) ;)
Leuk dat je die ene valk Chiaro hebt genoemd en de andere Pablo (een Italiaan en een Spanjaard, lekker internationaal).
Zet maar gauw foto's hier neer bij je nieuwe dagboek.
Hoop heel veel goede berichten te gaan lezen.
Groetjes Trudy  :-*

Hoi Trudy,

Chiaro heb ik via jou he, thx, misschien moet ik dus de andere Trudy noemen haha, verdien je wel meid :-*

CitaatHoi Tara,

Natuurlijk is het niet erg dat je een nieuw dagboek begonnen bent.
Lekker makkelijk zoeken als ik iets over je jongen wil weten.
Ik vind dat je mooie namen hebt gevonden, nu nog voor je andere lutino een mooie naam.....

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

ja vind ik ook, anders alles bij nieuws wordt een beetje druk vind ik.. Gaat dan ook weer offtopic wat niet de bedoeling is.

CitaatTara waarom zouden wij boos moeten zijn omdat jij een dagboek van je jongen wilt maken,we wachten juist in spanning af hoe het met ze gaat.ben allang blij dat het weer beter gaat bij je

groet, Tessa

Hoi Tessa,

dank je, ben blij dat jullie niet boos zijn :D

Nu volgt de rest ....

Ik heb dus voor de lutino gepareld: Chiaro en voor het wildkleur of gepareld valkje Pablo. Nog niks voor de lutino... Vreemd :-[.

Ok, je kan al raden wie ik weer het meest genomen heb, idd, Chiaro, Pablo neem ik niet zoveel uit, daarmee ook de minst foto's van 'm, omdat hij nog het kleinst is.

Eerst enkele van Chiaro dus...

Nou de lutino zonder naam :(. Misschien moet ik haar Trudy noemen ;-).

Hier zien jullie Pablo :-). Is eigelijk ook een schatje vind ik hoor.

Nou de jongen samen!

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
wat een leukkies zijn het toch, maar ik heb een lichte voorkeur voor Trudy.... ;D :D ;D :D
Overigens Rob ook (hoe zou dat nu komen?).
Ik vind het wel helemaal te gek en zal een goede petemoei voor haar(?) worden.
Bedankt.
Trudy.

Tara

28 juli 2004, 02:22:12 #6 Last Edit: 30 juli 2004, 01:47:04 by tara_dewulf
Hoi Trudy,

ben er van overtuigd dat jij een goede petemoei komt (of hoe je dat zegt :D).

Het lutinootje is idd een poppie.

Dit is haar vader:

En dit haar moeder:

Ik ben zeker dat het popjes zijn door de virtual breeder. Kijk maar:

Mother: Pearl
Father: Lutino Split To {X1:  Pearl}

male offspring:
50% Pearl Split To {X1:  Lutino}
50% Grey Split To {X1:  Lutino} {X2: Pearl}

female offspring:
50% Lutino Pearl
50% Lutino

Pablo zijn ouders zijn anders dus en hij / zij wordt dus iets van dit: Pablo's ouders zijn een geparelde man (eigen kweek) en een cinnamon pop split bont.

Mother:Cinnamon Split To Pied
Father: Pearl

male offspring:
50% Grey Split To Pied {X1:  Pearl} {X2: Cinnamon}
50% Grey Split To {X1:  Pearl} {X2: Cinnamon}

female offspring:
50% Pearl Split To Pied
50% Pearl

Ik hoop dat het een geparelde pop split voor bont wordt :-).

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
precies zoals je het zegt en ik had net op je andere pagina de ouders gevonden. Daar kunnen alleen maar mooie valkjes van komen!
Een trotse petemoei Trudy.

bogey

Wat een scheetjes Tara.....

en wat een goede zorgen geef jij ze ook.
Knap dat je al kan zien wat het wordt....Ik zou niet weten waar te kijken voor die parels :D

mss is CHIANTI    (spreek je uit als Kiejantie)  iets voor de laatste......blijf je in het italiaans

groetejs en heeeel veel sterkte met opvoeden
Groetjes DAphne

Tara

Hoi Daphne,

mooie naam wel hoor, hou van speciale namen, maar ik blijf bij Trudy ;-). Past zelfs bij de lutino vind ik :-). Wel bedankt hoor :-*

Nou ... Allemaal .. Hoi Dus.......

Ik maak me een beetje zorgen om Chiaro :'(. Ze is wel erg sterk, kan al op mijn vinger zitten, maar natuurlijk hou ik haar laag en dicht bij m'n benen dan want als ze zou vallen vergeef ik het mezelf niet :o. Maar ze laat haar rechtervleugeltje hangen :-[. Haar linker niet, die houdt ze hoog, maar haar rechter blijft hangen :(. Ik hoop dat het niks ergs is, je kan het op enkele foto's zien dat ze'm laat hangen :(.

Hier komt Chiaro dus ..

Nu Trudy, dat lijkt mij wel een hyperkinetische, zit nooit stil :D.

En kleine Pablo, hij krijgt eindelijk dat grijsachtig op zijn vleugeltjes, werd tijd hoor! Maar volgens mij is het niet op de foto's te zien, maar dat zal morgen zeker het geval zijn want dan zal het groter zijn :-).

En nou de jongen in de vuile kast die ik niet eens schoon mag maken >:(. Samen met pleegpapa Loky.

Hopelijk hebben jullie van de foto's genoten.

Groetjes, een bezorgde Tara :-[

robentru

Hoi Tara,
wat groeien ze hard.....
HAHAHA Trudy doet haar naam eer aan  :D :D een wiebelkontje, schattig.
En wat een lieve pleegpapa, lijkt wel op onze Mieppie.
Bedankt weer voor de foto's.
Lieve groeten, petemoei Trudy.

Tara

Pfffff het lukt me gewoon niet meer om foto's te nemen, als het morgen warm weer is zal ik de valkjes even binnen nemen om foto's te nemen, zal beter lukken ;D.

In ieder geval was mijn dag stuk dankzij mamalief, maar nou ik net bij de jongen geweest ben.......

Deze middag zat kleine Trudy ook met haar vleugeltjes los :-/. Maar nu vanavond is het veel frisser en joepie, guess what, Trudy en ook lieve kleine Chiaro houden hun vleugeltjes lekker omhoog!!!! Jippie!!!!!!!! Ben zo blij nu. En kleine Pablo, hij heeft meer blauw gekregen ;D. Gaaf, je ziet ze gewoon groeien. Spannend hoor, binnen de kortste keren zal ik zien of kleine Chiaro nu idd een lutino gepareld is! Ik zie wel al enkele pennen open maar het zijn al de onderste, ook wel 1 bovenste en die is donkergeel en dan witter..... Misschien zie ik morgen wel meer!!!!!

GAAAAAF!!!

Nou, ok, ff foto's, sorry, ik ben beetje blij ::)

De eerste foto's zijn van Chiaro, hij heeft (weer) de meeste foto's omdat ze niet wilden lukken :-/

Nu Trudy:

Pablo:

Hier bij moeder Piko:

Volgende is Pablo die lekker knusjes bij zijn pleegmoeder Piko zit.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
zie je wel, een frisse wind en die vleugels gaan vanzelf :) :)
Ik blijf smelten van die foto's. En ben dus heel nieuwsgierig naar die van morgen. Wat een verschrikkelijk lekkere scheetjes. En ja, het is afgezaagd, maar die Trudy...... ;D ;D
Koppie op en tot morgen.
Petemoe Trudy.

Tara

Hoi allemaal,

ff lang gewacht vandaag, hahah sorry, maar is zo'n mooi weer ::).

Nou, ik heb dus foto's genomen en zoals gezegd de jongen ff binnengenomen. Ik had geluk, pleegpapa Loky was er ff vanaf, groot gelijk! In zulk warm weer, dus ff het blok uitgenomen zodat ze niet zouden zien dat de jongen weg zijn uit het blok en later misschien zouden denken dat ze er niet meer zijn, zou wel zo niet zijn maar ik neem geen risico hoor.

Dus de jongen ff binnen genomen :-). Zodra ik ze weer in hun blok deed en het blok ophing kwam gelijk de biologische vader in het blok, wss om opnieuw te voeren ;).

Hier ons Pablo, ik had je gezegd dat het blauw-grijsachtig op de vleugeltjes vandaag beter te zien zou zijn he :-).

Hier ons Trudy, die zit gewoon bijna nooit stil gewoon he, is keimoeilijk om foto's te nemen ::).

Chiaro :-).

Hier zien jullie Trudy en Pablo samen :-). Keischattig!

En nou zien jullie ze alledrie samen :-).

Ze krijgen al wangetjes hihi.

Groetjes, Tara

robentru

29 juli 2004, 22:24:27 #14 Last Edit: 29 juli 2004, 22:29:08 by robentru
Hoi Tara,
jeetje wat groeien ze hard en wat een lieve foto's weer.
't Zijn echt schattige pullekies.
Ja en dat weer he, mooi maar voor mij ff ietsjes te warm(vooral als je moet werken  :().
Veel groetjes van petemoei Trudy.