Chiaro, Trudy en Pablo worden lekker groot !

Gestart door Tara, 27 juli 2004, 22:41:08

« vorige - volgende »

robentru

Ach Pablo,
wat is dat nu jochie, door wie wordt jij toch zo geplukt :-/
Dat is helemaal niet netjes. Zeg maar eens wie dat doet, dan zullen wij die eens op zijn/haar donder geven.
Valkjesknuffel van Mieppie & Tyco :-*

Hoi Tara,
ach die arme schat. Wat raar toch dat die valkjes dat doen? Je zou bijna denken dat de ene valk jaloers is op de veren van de andere valk, met name dan die van de jonkie :-/ ::) ;)
Verwen Tyco maar lekker.

Lieve groeten petemoei Trudy.

Tara

Hoeraaaa er zit een derde valk apart ::)

Naira, geparelde man, biologische vader van Pablo, heb ik moeten apart doen. Wat mankeerde d'r ? Nou, toen ik Pablo weer in het blok deed daarnet, zag ik dat Pablo naar het invlieggat kwam!!! Zodat Tako 'm kon voeren, alleen jaagde Naira Tako weg en wat zag ik :o :o Pablo krijste toen bij Naira om eten en die trok gewoon een pluim uit!! Dus misschien dat Naira de pluimentrekker is????

Dus die gelijk apart hoor, begrijp niet waarom ie dat doet, waarschijnlijk is ie jaloers, want ik vermoed niet dat hij zijn eigen jongen zou plukken - als ie wist dat Pablo zijn jonkie was - omdat Naira zelf nooit geplukt is geweest.

Nuja, nu zitten Musli, Pucky en Naira apart, Musli omdat ik 'm nog 1x behandel en Pucky en Naira omdat die vervelend doen omdat ze een nest willen met hun popje ::).

Groetjes, Tara

Inger m

CitaatDus die gelijk apart hoor, begrijp niet waarom ie dat doet, waarschijnlijk is ie jaloers, want ik vermoed niet dat hij zijn eigen jongen zou plukken - als ie wist dat Pablo zijn jonkie was - omdat Naira zelf nooit geplukt is geweest.

Groetjes, Tara

Hoi Tara,
Plukken is een vervelend probleem, maar probeer het niet vanuit jezelf, maar vanuit de vogel te benaderen...

Of een valk zelf geplukt werd of dat het zijn eigen jongen zijn, maakt weinig uit. Ook valken die nooit geplukt zijn, kunnen later plukkers worden en  andersom hoeven geplukte vogels niet te gaan plukken.

Ik denk dat het weinig uitmaakt of het zn eigen jong is of niet, in het algemeen plukken ze juist hun eigen jongen (niet met intentie hun pijn te doen).

Jaloezie? Tja, waarom zou de vogel jaloers zijn?

gr Inger

Succes met de jongen!
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

suus

Hoii Tara,
Al even niet meer in je dagboek gekeken. Maar wat zielig van Pablo. Hopelijk heb je de plukker nu gevonden!!!!
Wat zijn ze groot geworden zeg die chiaro en Trudy. Zo te zien volwassen valkjes (op het eerste oog) Maar door het plukken blijft die Pablo er jong uit zien!!!
Succes
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Tara

Hoi allemaal,

ze zijn al super groot geworden Chiaro en Trudy, alleen vind ik dat Trudy er nog altijd niet lekker bij zit !

De foto's zijn niet mooi gelukt helaas, zeker niet van Chiaro, daarom zijn er ook meer van haar..

Hier zijn ze dan:

Chiaro:

Trudy:

Pablo:

Pablo met de staart van Chiaro:

Pablo en Chiaro:

Pablo en Trudy:

Groetjes, Tara, Pablo, Trudy en Chiaro

cora

hoi Tara,

ze groeien hard hoor je valkjes en ze zien er mooi uit.

groetjes

Cora

luukluuk

Hoi Tara  
wat een schatjes zeg ,zeker de foto die je als handtekening hebt zeg
wat is er dan met trudy ? ik zie op de foto dat ze wat bol zit ,
gr Margot

Tara

Hoi Cora,

dank je :-).

Hoi Margot,

nou wat er is met Trudy, ik heb bij spoed alles geplaatst :(. Ook een foto van haar ontlasting, ik heb net Pablo gevoerd en Trudy heeft ook veel gegeten, ze had erg veel honger, en nu vind ik dat ze er een stuk beter uit ziet hihi ze zit nu te knarsen en is nog steeds wakker, lief hoor!

Groetjes, Tara

luukluuk

Hoi Tara
heb je nog wat foto,s ben wel erg benieuwd hoor
fijn dat het zo goed gaat he
zijn ze nu zeker super tam he
gr Margot

Tara

CitaatHoi Tara
heb je nog wat foto,s ben wel erg benieuwd hoor
fijn dat het zo goed gaat he
zijn ze nu zeker super tam he
gr Margot

Oei Margot ben dit helemaal vergeten, denk er nu plots aan,
nou, zal speciaal voor jou zo spoedig mogelijk het drietal eens binnen nemen en foto's nemen :-). Dan zie je hoe ze er uit zien ;). Het is alleen, ik ga nu verder in mijn ander dagboek aangezien deze drie valkjes lekker volwassener zijn geworden :).

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,

ik lees ook steeds in je andere dagboek, maar lijkt me weer super om foto's van het trio te zien (hier of elders)  ;)

Groetjes,
Trudy