Chiaro, Trudy en Pablo worden lekker groot !

Gestart door Tara, 27 juli 2004, 22:41:08

« vorige - volgende »

Ria

Hoi Tara,

Ik was zo benieuwd naar nieuwe foto's maar nog steeds niks. Jammer want ik kan een poosje niet op internet dus moet maar gissen hoe ze er nu en straks uit zien. Ik hoop wel dat het heel goed met ze gaan.

Groetjes,
Ria

luukluuk

Hoi Ria
wat een schatje op de foto zeg ,is dat jou valkje !
echt een snoeppie ,
gr Margot

Tara

Hoi allemaal,

vandaag ga ik kijken of ik batterijen vind om foto's te maken, dan kunnen jullie eens zien hoeveel die lieverds veranderd zijn in een grote week!

Groetjes, Tara

Maja

Eindelijk die straf zit erop. Heb je echt gemist.
Och, kan niet wachten op die foto's, hoe vlugger, hoe liever.
xxxMaja

Tara

EINDELIJK! Ik heb batterijen, ik ga eerst ff het forum aflezen en dan ga ik foto's gaan maken :P :P

Je zal dan Pablo's kopje zien, helemaal geplukt :'(

Tara

Hoi allemaal,

eindelijk, na jullie lang in spanning te laten wachten, heb ik enkele foto's van de jongen.

Er volgen er nog meer vandaag, als ik ze even binnen heb :-).

Hier zie je Chiaro:

Nou Trudy:

En Pablo:

Pablo wordt best erg geplukt, ik zie af en toe wel bloed :(. Ik vermoed dat Chiaro en Trudy ook geplukt worden want de kale plek op hun kop lijkt weer wat groter, maar bij hun is het niet zo erg.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
heerlijk dat je weer in de gelegenheid was om foto's te plaatsen. En wat zijn ze mooi...... jammer dat Pablo geplukt is. Ach die arme jongen.
Maar wat zijn ze weer alledrie groot geworden, Pablo heeft echt zijn inhaalrace goed gedaan.
Prachtig en bedankt weer.
Groetjes, petemoei Trudy.

luukluuk

hoi Tara
jeetje wat zijn ze groot he ,en allemaal tam he ,
ik heb een vraagje waarom plukken valkjes ? de jongen ?
is zo maar een vraagje hoor in plukken in het algemeen !
ga je alle valkjes zelf houden ?
gr Margot

Tara

Hoi Margot :-).

Nou, waarom valkjes de jongen plukken blijft voor mij een raadsel, het is wel zo dat het erfelijk is, maar waarom precies.. Nuja, hij wordt gelukkig niet te erg geplukt zoals Plukkie vorig jaar..

Ik ben van plan deze drie te houden, als ik volgend jaar zou kunnen gaan kweken gaan al de jongen dan wel weg, later kan ik gaan uitbreiden en kan ik natuurlijk nog altijd een jonkie houden :-).

Groetjes, Tara

Maja

Tara toch!
Wat zijn ze groot! en nog mooier dan tevoren. 'Kleine' Pablo kunnen we alvast niet meer klein noemen he. Jammer van z'n koppie, zal wel beteren.
Ben zo blij dat ik ze nog 's zie, zo'n snoezies
xxxMaja

Tara

24 augustus 2004, 23:11:03 #190 Last Edit: 24 augustus 2004, 23:16:07 by tara_dewulf
Hoi allemaal,

zoals ik al zei, ik zou nog nieuwe foto's nemen vandaag, heb ik ook gedaan :-).

Eerst beginnen met Chiaro:

Nu Trudy:

Hier is ze heel erg moe:

En de rest is van Pablo:

Op deze foto vind ik dat je het geel wat kan zien op het buikje.. De kans is dat ie split voor bont is, maar of je dat hieraan zou kunnen zien.. Kan ook gwn schoonheidsfoutje zijn, wel heel mooi :-).

Ik denk dat ik weet wie plukt, volgens mij is het geen van de verzorgers, aangezien ze al eerder geplukt zouden moeten zijn, ik denk dat het van Pucky is, een witmasker man die graag een nestje wil met z'n popje, en waarschijnlijk wil ie de jongen er uit, hij zit nu apart bij Musli hihi.

Groetjes, Tara

Ria

Hallo Tara,

Hehe, eindelijk foto's ! Wat worden ze groot en mooi. Geweldig om te zien dat het goed gaat.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Tara,
deze foto's zijn nog mooier dan de vorige, wat een kanjers en zo lekker rustig. Ik ben nog steeds helemaal weg van Trudy, maar die Pablo heeft ook, net als Chiaro, mijn hartje gestolen. Wat een schatjes.
Geef ze allemaal maar een lekkere knuffel van mij :-* :-* :-*.
Petemoei Trudy.

Tara

Hoi allemaal,

Pablo zit nu al een tijdje bij mij, hij wordt nog steeds geplukt, dus Pucky zal de dader niet geweest zijn, toch blijf ik voor een raadsel staan. Ik vind het zo zielig.

Pablo wordt op drie plaatsen geplukt zag ik tot nu toe, op zijn kopje, rugje en onderrugje.

Ik vind het erg jammer en ook best raar, want Trudy en Chiaro worden bijlange niet zo erg geplukt.

Groetjes, Tara

Anita1

sjees die zijn echt groot geworden hoor tara.was een lieffies.zielig he? dat plukken.wat is di kleine ook al weer groot zeg! ze groeien echt wel als kool.ja hou maar in de gaten ff .strakkies hebbie een kaal vogie achhh hihi kusss anita ;)