Chiaro, Trudy en Pablo worden lekker groot !

Gestart door Tara, 27 juli 2004, 22:41:08

« vorige - volgende »

lilian

Hoi Tara,
Leuk dat je een dagboek begonnen bent over de jonkies ik heb erg genoten van je prachtige foto s en zal je boek zeker volgen Groetjes Lilian

Tara

Dank jullie :). Erg lief hoor, leuk dat er mensen zijn die m'n dagboek volgen ;D. In ieder geval, ik heb net weer eens naar de jongen geweest, het wordt verslavend zeg die lekkere beestjes ;D. Ik hoop dat ze niet geplukt worden, tot nu toe nog weinig gemerkt, praktisch niets, alleen af en toe een klein wondje, maar nooit pennen kwijt. Chiaro begint steeds meer pluimen te krijgen... Het is nog steeds vol verwachting afwachten of zij nu gepareld is of niet... Het lijkt er tot nu toe wel op, misschien morgen of overmorgen duidelijkheid ;D. Trudy heeft ook best al veel pluimpjes, is ook zo'n koddig schatje, en het lievelingetje van pleegpapa Trudy, of juist niet, want hij houdt haar warm :P. Beestje zit te stikken... Ocharme ... Maar wat ik nu niet begrijp........ Als ik ze bij mij heb, zijn ze zo lief en tam enzo, maar zodra ze in dat blok zitten gaan ze blazen naar mij!!! Vooral Trudy, maar Chiaro eigelijk ook, foei :D. Pablo niet, da's zo'n lievie :-* :-* :-*

Groetjes, Tara

robentru

Haha, Tara.
Leuk dat het zo lekker met dit drietal gaat (mooie handtekening heb je trouwens :D :D).
PleegMAMA ( :D :D :D) Trudy is inderdaad vogeltjestrots op die dondersteen. Ik ben blij dat Trudy zo van zich af kan blazen: die meid komt er wel! En als ik het voor het kiezen had zat ik ook liever bij een vrouwtje dan in zo'n blok...... ;)
En Tara, tuurlijk lezen mensen dit dagboek. Je weet toch dat we dagboekgroupies zijn!

Groetjes.

Maja

Hier ben ik dan Tara :D
Ze groeien echt fantastisch, wat n schatjes. Wil ze hebben :D.
En wat zorg je toch goed voor hen zeg, ik voel mij plots zo nietig :-/
Kzal blijven volgen...Woeps...die witte kat ;) komt ff op het schootje zitten. Moeilijk typen nu. Zal maar stoppen.
Maja
xxx

Tara

30 juli 2004, 16:22:27 #19 Last Edit: 30 juli 2004, 16:33:07 by tara_dewulf
Hoi trouwe lezers :D

Weer foto's genomen, gaat nog steeds goed, eerlijk gezegd denk ik dat het bij deze wel eens goed zou kunnen komen!!!! Ze zijn een stuk groter al dan de oudste jongen van de vorige keren!! Moet lukken toch?? Oh ik heb er alles voor over als deze drie het halen, ik zou zo blij zijn!!!!! Wah!! Ok, ....

Laat ik jullie niet langer wachten ::) ;D.

Hier zien jullie Pablo, die uiteindelijk ook begint te groeien:

En nou lieve Trudy :). Ze is niet meer zo hyperkinetisch :D ;D. Zij kan trouwens ook al op de vinger zitten!

Nou Chiaro, ik ben 90% zeker dat ze gepareld is ;D.

Het is helaas minder duidelijk op de foto's, maar ze heeft echt donkergele parels en daarachter komt het wit, kan bijna niet meer missen toch?

Groetjes, Tara

Maja

Blij te horen dat het nog steeds geweldig gaat :).
En ja, volgens mij ook lutino gepareld, zie duidelijk het geel (ent wit natuurlijk ;))
Nog veeeeel succes toegewenst en hou ons op de hoogte  ;).
Maja

Tara

Hoi lieve mensen allemaal,

ik kon het niet weerstaan, ik moest gewoon foto's nemen, en voor Trudy heb ik speciaal een foto meer van Trudy gemaakt :D.

Hier komen ze :-).

Ik zal eens beginnen met Trudy (die trouwens dinosaurusje probeert te spelen)

Nou Chiaro:

En Pablo:

Verder is er nieuws bijgekomen, maandag om kwart na 11 moet ik in Gent zijn met Elmo voor een bloedsonderzoek, en eventueel als er een jong dood is moet die mee, ik hoop dat er geen dood zal zijn...

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
och meissie wat een prachtige foto's weer. En die Trudy is me toch een portret hoor, dinootje spelen, van wie heeft ze dat? Ik vind haar om op te vreten (niet echt natuurlijk  ;D).
Gelukkig dat je maandag naar de DA kunt. Eindelijk een eind aan het wachten. Hou je haaks, we zijn in gedachten dan bij je.
Lieve groeten van ons.

dododoke

hey tara

amaai zo schoon dat ze worden en ze krijgen al veertjes! je ziet ze met de dag groeien! ik wou dat ik ook zo'n schone jongskes had! ze zijn gewoon prachtig!  :-*

groetjes
dorien  ;)

Cwazi

hey heb je je albino's ook maar buiten gedaan?

Tara

Hoi Cwazi,

nee de albino's zitten nog steeds in de kooi apart :-/. Ik doe die maar in de volière zodra alles is opgelost hoor.

Groetjes, Tara

tommy

Tara

Hoi allemaal,

het gaat nog steeds heel goed met de jongen, ik schrik er van hoor, misschien dat het voor de laatste keer goed gaat? Moet ook juist lukken dan :-). Ben blij in ieder geval.

Chiaro is definitief een geparelde lutino, nu kan het niet meer missen, zelfs op de foto's is het best duidelijk!

Hier komt Chiaro:

Nu Pablo, is ook een schatje, ik zal kijken vandaag of ik 'm kan ringen, zal waarschijnlijk nog afvallen, maar beter te vroeg dan te laat natuurlijk :-). Z'n pootjes verkleuren wel al.

En om niet te vergeten, Trudy. Ik had me vergist gisteren, ze is toch nog hyper :D:

Ik denk dat er vandaag nog foto's volgen, als mijn ouders weg zijn, dan neem ik ze weer ff binnen om een groepsfotootje te maken. Overmorgen maar de kliniek ;D. Wss zal ik geen autopsie moeten laten verrichten!

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
super weer, maar wat geef je die valkjes? Krachtvoer of zo?  :D Ze zijn niet te stuiten. Nooit geweten dat valkjes zo hard groeien. Hahahaha  ;D ;D ;D gelukkig dat Trudy nog hyper is anders zou ik me zorgen gaan maken.
Fijn dat Chiaro een geparelde wordt, dat wilde je zo graag.
Wacht met spanning het beloofde groepsportret af.
En ja, nog maar 2 nachtjes slapen. Fijn!
Lieve groeten, Petemoei Trudy en geef m'n petekindjes maar een extra knuffel.

Tara

Hahah Hoi Trudy,

nee ik geef ze niets speciaals hoor, ze krijgen eivoer en heel soms ook krijgen de oudervalkjes druivensuiker door hun water en onlangs kregen ze ook speciaal fruitzaad van Prestige dacht ik. Helaas zit daar maar weinig in en na 5 dagen al leeg :(.

Maar zoals ik zei ging ik nog nieuwe foto's maken, en die foto's waar ze alledrie opstaan, jeetje, da's moeilijk want die zitten nooit meer stil.....

Ik begin met Chiaro, de parels zijn heel duidelijk:

Poep ze Chiaro :D

Hier Trudy'tje:

Nou ons Pablo, die heb ik vandaag geringd, maar het zou kunnen dat het nog afvalt, geen idee.

En nou een boel foto's....

Eerst Trudy en Chiaro samen:

Nu alledrie samen:

Ik heb steeds mogen poepjes ruimen ::). Vooral Pablo poept snel zeg, na 2 minuten had ie opnieuw gepoept :D

Groetjes, Tara