Chiaro, Trudy en Pablo worden lekker groot !

Gestart door Tara, 27 juli 2004, 22:41:08

« vorige - volgende »

Tara

Hoiii,

de foto's komen wat later op de dag...

Zucht, de kropjes zijn elke ochtend leeg en dan wil ik dus bijvoeren maar zucht mijn ouders zijn dan thuis en ik voer niet bij wanneer die er zijn of ik hoor weer een hele reeks gezaag... Nuja mijn toetsenbord doet weer erg raar de q is de a en omgekeerd en de ; is m en m is de , zucht z is w jeetje wat is er nu weer gebeurd....

robentru

Hoi Tara,

meisje je hebt het er maar druk mee. Kun je dat bijvoeren echt niet doen als je ouders er zijn?
Je toetsenbord heeft misschien ook last van de warmte :)
En ik zal vandaag heel geduldig wachten, hoor ;D ;D ;D
Knuffel, petemoei Trudy.

Tara

Hoi Trudy,

haaa het is weer in orde, ff internet gesloten en weer opgestart, helpt altijd want het lag alleen bij internet dat ie raar deed ;-).

Heb al eens voorgehad dat ik mijn toetsenbord open had gedaan en alles eruit terwijl de pc aanlag :o. Nooit meer doen wahahaha want ik kon niks meer :o.

Nou, ik kan echt niet bijvoeren, zal nu eens zeggen waarom nu ik makkelijker kan typen. Als ik bijvoer denkt ze altijd dat er iets mis is, en als ze dan zouden sterven is het natuurlijk mijn schuld omdat ik ze niet met rust laat. Snap je? En als ik bijvoer is het dan van: Ja waarom maak je pap? Is er iets misschien? Waarom laat je ze niet gewoon zitten? Enz. Enz.

Daarnet zat Trudy lekker hoog te kijken, kwam met haar koppie boven het invlieggat, best grappig. Chiaro heeft nog niet opnieuw buiten gezeten, maar ik denk dat hij dat doet wanneer mama en papa afkomen en hij honger heeft ;D.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,

fijn dat je toetsenbord het weer doet.
Bedankt voor je uitleg van het bijvoeren, ik snap het nu.
Jammer wel, maar ik denk dat je er goed aan doet ze niet bij te voeren als je ouders er zijn.
Fijne dag en we spreken elkaar vast nog wel vandaag  ;)
Trudy.

Tara

Hoi,

zucht ze zijn nog steeds niet gevoerd, en begin me zorgen te maken over Pablo :'(.

Maar eerst nog ff dit voor Suus:

Pablo is ongeveer een week later geboren dan Trudy en Chiaro. Ook is ie van een ander nest maar als eitje overgelegd. Toen Pablo uitkwam is ie een beetje verwaarloosd en toen lag ie zelfs al op sterven want ie begon al neer te liggen. Ik heb 'm enkele keren bijgevoerd en ie is er weer bovenop gekomen :-).

Hier ff de foto's. Ik begin met Chiaro, je ziet toch duidelijk dat ze een geparelde lutino is he :-):

Nu de lieve Trudy:

En dan Pablo....:

Nou, hopelijk hebben jullie genoten.

Groetjes, Tara

Anita1

:D :o een lach en verbaasde smiley..
wauwww wat een heerlijke fotos weer zeg!!,echt zoo leuk om te zien.nog ff en dan zijn ze volwassen hoopik..
wat naaaaar zeg!! dat ze nu weer niet voeren..hoe kan dat nou? ach lieffie hopelijk hoef jij niet weer te gaan voeren.maar ja..weinig keus vind ik.succes en het zijn poepies kusss anita ;)

robentru

Wie is er nu ongeduldig ;) Kan een mens niet ff eten? ;D ;D ;D

Het zijn weer prachtige foto's van het stel. Zelf ik zie nu parels bij Chiaro (en dat voor een leek).
Maar Trudy is toch wel de allermooiste  :)

Groetjes petemoei Trudy.

Tara

Sorry Trudy :-[ :-[ :-[ :-[

Lekker gegeten? :P ::) :D

In ieder geval, toen ik net ging kijken of ze eten gekregen hadden hadden ze alledrie wel wat in hun krop. Ik heb eivoer bijgegeven en dat zal ook wel wat helpen zeker? Vind het wel heel mooi dat ze eten gekregen hebben, gelukkig... Anders had ik ze toch alledrie bijgevoerd.

Ben nu weer helemaal blij en nu ga ik eten zie :D

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara

Jeetje die groeien snel zeg je ziet dat ze per dag groeien
wanneer gaan ze ongeveer uitvliegen ?

8)Rob 8)

Tara

Hoiii,

er klopt gewoon iets niet, ongeveer een maand geleden is het geleden dat al mijn andere jongen stierven, je weet wel, Sergio als laatste :-[. Maar toen duurde het nog enkele dagen vooraleer Chiaro werd geboren, dus die zou krap 4 weken moeten zijn en al zo groot :o :o :o :o

Gisteren zat ie dus in het invlieggat, als ie wil kan ie gewoon al uitvliegen, met 4 weken :o :o :o :o :o :o

Groetjes, Tara :o :o :o

robentru

Ria

Hoi Tara,

Weer mooie foto's vandaag. Maar als ze niet genoeg van de ouders krijgen dan zou ik toch maar bijvoeren, dan maar gezeur van je eigen ouders. Zoals je tegen mij ook al zei, het komt vast wel goed. En dat uitvliegen, ben bang dat je hem niet tegenhoudt dus laat maar gaan zou ik zeggen. Ben heel benieuwd of hij vandaag de grote stap aandurft.

Groetjes,
Ria

Tara

Citaat::) ::) ::)

:DROb:D

??????????????????????????

Waar zit jij zo naar te kijken ;D :D

En Ria,

thx voor je bericht :-*

Ik hoop zo dat het goed komt, nu afwachten of het met Pablo ook goed komt!!! Hij is nu ook zowat de leeftijd die zwakke valkjes niet halen met polyoma.....

robentru

Hoi Tara,
Rob zijn ogen rollen van verbazing dat Chiaro zo graag al wil uitvliegen... 8) :D 't Is een vlotte vogel. ;)

En voer Pablo maar lekker bij en bijf positief denken.
Alles komt vast wel goed. :-*

Groetjes Trudy.

Tara

Thx Trudy,

hihi Chiaro zit weer in het invlieggat, maar wss durft ie er niet uit omdat het zo hoog is ?

Piko zit mooi er voor en Tako op de kast, goeie ouders toch? Ze zijn ook opnieuw gevoerd :-).

Groetjes, Tara