Chiaro, Trudy en Pablo worden lekker groot !

Gestart door Tara, 27 juli 2004, 22:41:08

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Tara,

ach heeft Chiaro hoogtevrees? :-/
Komt nog wel, let maar op, als je ff niet kijkt vliegt hij ineens rond. En ja: superouders. :)

Groetjes, Trudy.

Tara

Hoi,

ik heb net Chiaro en Trudy bestreden he maar uhhm dat hadden ze echt niet graag. Maar ah, die vogelmijt moet toch weg :(.

Groetjes, Tara

Maja

Och Tara, word denkek verliefder met de dag  :D.
Tzijn zo'n skeetjes, je bent echt n geluksvogel ;).
En ja, idd verbazend voor zo'n jonge snuiter er al in z'n eentje op uit willen gaan. Wat zal er daar niet van komen? ::)
Kan niet wachten tot de volgende reeks plaatjes, ben benieuwd.
xxxMaja

Tara

9 augustus 2004, 18:46:20 #123 Last Edit: 10 augustus 2004, 04:16:09 by tara_dewulf
Hoi,

ik krijg het he, wanneer gaan die ouders nou weg naar het ziekenhuis >:(. Ze gaan bijna elke dag de moeder van de man van mijn ma bezoeken he, maar nou blijft dat gewoon duren, ik moet mijn jonkies bijvoeren want ze zijn nog steeds niet gevoerd vandaag :'( :'( :'( :'(. Arme Pablo doet raar met zowat niks in de krop :(.

Hier zijn de foto's...

BTW de eerste foto van Chiaro is niet zo heel mooi maar ik laat 'm toch zien omdat je de parels lekker ziet :P

Kijk naar mijn kletskoppie ::)

Pfff wat is het hier hoog seg!

Mamaaaa, papaaaaa!

Waar sijn die toch gebleven seg!!

Pffff hoe raak ik hier na benee :(

Nu Trudy:

Baasje wat zie jij er uit vandaag :o

Nee echt serieus :o

Even met mijn andere oog kijken, maar het verbetert er niet op!

Sorriej ::) :-[ Kuzzzz :-*

En Pablo:

Wat een oncomfortabel iets is dit zeg >:(

Hummm di's beter ;D Mah wat ben ik onzeker :-[

Echt comfortabel is iets anders :-/

Pff wat is het hier hoog zeg, gelukkig moet ik nog niet uitvliege :P

Misschien maak ik later op de dag nog foto's als ik ze heb moeten bijvoeren. Ze komen iig nog eens binnen :-).

Groetjes, Tara

Ria

Hoi Tara,

Wat zijn ze weer mooi de foto's. Het blijven mooie humpies om te zien. Vooral Chiaro met zijn snaveltje open. Leuk hoor. Nu maar hopen dat je ouders snel weg zijn en je kunt gaan bijvoeren.

Groetjes,
Ria

Maja

:)Wat gaat het goed met kleine Pablo (en de rest natuurlijk ook ;)).
Kan niet wachten tot ze uitvliegen, echt! Spannend...
Hopelijk zijn je ouders vlug de deur uit :D dan kun je ze bijvoeren en zien wij de foto's!!!
xxxMaja

robentru

Hoi Tara,
ik blijf in herhaling vallen: het zijn plaatjes van fotomodelvalkjes. Moet een hele toer zijn om ze zo op je hand te laten zitten en dan ook nog een foto maken.
Hoop dat je ze lekker kunt bijvoeren, zeker onze macho Pablo.
Groetjes petemoei Trudy.

Tara

Waaaa ga ik net naar de volière om Musli te halen om hem te behandelen wat zie ik??? Chiaro op de bodem van de volière!!!!! Ze is dus op ong. 4 weken uitgevlogen!!!!!!!!!!

Groetjes, Tara :o :o :o :o

robentru

SUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR.

Wat een bijdehand valkje. Hup Chiaro.
En dan nu komt: Trudy ???????????

Wat zijn ze snel!

Dus ze zijn niet voor niets het SUPERTIO.

Heftig.
Trudy

Maja

WOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Denk dat ik zo even n hartaanval kreeg :D.
Zo goed! Fantastisch gwn!
xxxMaja

Anita1

;D ;D ;D :o wauwwwwwwwwww tara!!
GEWELDIG!!wat een goede heeeej.ben echt zeer blij voor je.halleluaaaaaa.hahahaha felieeeeee knufff anita ;D

Tara

Dank jullie :-).

Ik had een filmpje gemaakt maar huh, het is spoorloos ???.

Misschien dat ik morgen een nieuw maak.

In ieder geval, ging ik daarnet de jongen halen... Chiaro zat in het invlieggat. Ik neem het blok af, blijft ze mooi zitten, ik hou het blok tegen mij, komt Chiaro uit en gaat ze op mij zitten... Dit geeft me echt een supergevoel he...

Dan, Trudy en Pablo in 't blok en Chiaro op mij, naar binnen. En een hoop foto's gemaakt.

Ik heb gewoon getrokken hoor, dus sorry dat er weinig zijn van Pablo en bijvoorbeeld veel meer van Trudy, dit was echt mijn bedoeling niet :-[.

Want eigelijk heb ik geen lievelingetje, want ik ben dol op hun drie, echt waar, ik vind ze zo lief en leuk en jee ik ben er gewoon verliefd op...

Hier komen de foto's :P

Chiaro:

Pablo:

Trudy:

Chiaro:

Pablo:

Trudy:

Chiaro:

Pablo:

Trudy:

Chiaro:

Trudy:

Trudy:

Trudy:

Alledrie samen:

Nog 'ns alledrie samen:

En nog eens:

Chiaro en Pablo:

Nogmaals Chiaro en Pablo:

Nog eens Chiaro en Pablo:

En als laatste Chiaro en Trudy:

Toen ik ze weer naar buiten deed, zag ik Chiaro weer uit het invlieggat en mama Piko ging 'm voeren.. Ik kreeg gewoon tranen in de ogen, echt waar. Ik zie ze zo graag, mag er niet aan denken dat er iets gebeurt.

THX ALLEMAAL VOOR JULLIE STEUN !!!!!!!

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
wat kan het leven toch mooi zijn met zo'n prachtig stel valkjes om je heen. Ze worden ook super tam als ik je zo hoor; heerlijk. Enne, blijf alsjeblieft postief denken en genieten van ze. Dat voelen ze zeker weten aan! Ik heb momenteel verschrikkelijk hoestbuien en als Mieppie dat hoort begint hij mij te roepen, zo van hee vrouwtje blijf d'r ff bij.
Lief toch?
Gewoon doorgaan op de weg, zal alles best wel voor elkaar komen.

Dikke knuffel van petemoei Trudy die toch weer bepaalde fotos ( ;D) mooier vindt dan de anderen ( ;D!)  ;)

suus

Hoi Tara,
Jaaa inderdaad weer mooie foto's hoor!!! en wat gaaf dat Chiaro uitgevlogen is zeg!!!
Zover is het bij de andere jongen niet gekomen dus ik hoop met heel mijn hart, en duim extraaaa hard dat het nu wel goed gaat!! (het moet idd gewoon!!)
Heel veel plezier ook vooral met de kleintjes!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Maja

:DWat ben je toch n zakje vol geluk!
Zo tam! Tis je weeral eens gelukt ;).
Je mag best eens uitroepen: Ik ben goed!!!! hoor.
xxxMaja
ps: let op dat ik ze niet eens kom stelen, ben toch zoooo jaloers he