8 mei 2025, 06:24:17

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Caroline

Leuke foto´s hoor, een lekker ding.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

23 mei 2007, 12:47:49 #466 Last Edit: 23 mei 2007, 18:12:04 by Monky
Hi Marije,

Wat een lieverd en knapperd is Peertje. Mooi zijn de bonte cinnamonnetjes, hè?  ;D ;D ;D

Je hebt hele leuke foto's geplaatst.

Groetjes,
Monky

Marije

Ja he!? ;D Ik vind ze ook zo leuk, zo met die gele kuifjes! :D
Zowie is ook een knapperd, die heeft nog wat meer bont dan Peer.

Peertje wordt al een echte kroelkont, zodra ik bij d'r ben komt ze naar me toe om te kroelen... Ook in de kooi, en ze maakt van die lieve priet-geluidjes! :-*

Ik moet trouwens nog even de foto's op de computer zetten, maar dan heb ik bewijs dat Peer ècht kan kroelen ;)

Groetjes,
Marije, Purrel en Peertje!

Monky

Citaat van: Marije op 23 mei 2007, 18:15:08

Ik moet trouwens nog even de foto's op de computer zetten, maar dan heb ik bewijs dat Peer ècht kan kroelen ;)

Waar blijven die foto's ?  ;D ;D ;D

Ik had net toch iets raars hahaha.
Ik zat in Caroline's dagboek te snuffelen en ik zie jouw handtekening. Ik dacht WOW wat een aparte valkjes!!! Met een grijze wang  :o Wie heeft die ??? en welke mutatie is dat hahaha. Toen zag ik jou en je valkjes' namen erbij staan en toen bedacht ik was dat de foto's in zwart-wit waren hahaha...
Ik geloof dat het tijd is om naar bed te gaan... ik kan geloof ik niet helder meer denken.

Ze komen zo wel trouwens heel mooi tot hun recht. Je hebt er een mooie handtekening van gemaakt.

Groetjes,
Monky

Marije

Hihi, volgens mij is dat idd een teken om naar bed te gaan... ;D
Ik zal de foto's vanmiddag op de computer zetten (als ik er aan denk :-X), dan kan iedereen zien wat een scheetje Peer is! :D
Groetjes!
Marije

Marije

Even m'n boekje omhoog vissen uit de prehistorie om een geweldig nieuwtje te vertellen!
Vanmiddag ga ik m'n derde en laatste meisje ophalen, Pommetje genaamd:

Het is een vol zusje van Isaura van Monique, en komt van Kirsten.
Ik ben helemaal verliefd en hardstikke zenuwachtig! ;D
Groetjes,
Marije

Mara

Hoi Marije

Wat een scheetje. Daar wordt je toch meteen verliefd op!

mara

Anke

Hoi Marije,
Wat een prachtig valkje ga je erbij krijgen.
Hi hi nu heb je drie peetjes ;)
Veel plezier met Pommetje ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Ik had dit scheetje al gevolgt.  :D

Ik stond namelijk op de wachtlijst bij Kirsten voor een zusje van Isaura.

Omdat ik echter zelf onverwacht Primrose witmaskertjes kon kweken en zelf de afgelopen maanden al 3 eigen kweek witmaskertjes had gehouden, heb ik deze reservering een paar maanden geleden geannuleerd anders was dit misschien wel mijn meisje geworden.  ::)

Ze is prachtig hoor, veel geluk en plezier met haar.  :D

Heb je mijn mooie geelwangetje gezien?? Als je het nog op tijd leest, geef het maar een knuffeltje van mij??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marije

Zal ik doen Caroline! :D
We gaan zo vertrekken, spannend! ;D

Monky

Hi Marije,

Wat is Pommetje een mooi valkje geworden...
Hoe gaat het nu met haar? Ze is nu ongeveer 2 weken bij je, dus je snapt wel dat ik wel benieuwd ben hoe het met het zusje van Isaura gaat  :D

Heb je misschien ook al nieuwe foto's? Ik ben wel heel nieuwsgierig.

Groetjes,
Monky & Isaura  :)

Marije

Hoi Monique!
Alles gaat helemaal goed met Pommetje! Ze is hardstikke rustig, en begint ook steeds beter op m'n vinger te stappen. Ze is erg gek op trosgierst, dus dat is ook wel handig met het tam maken. Vooral 's avonds kan ik d'r makkelijk kroelen, ze vindt het dan erg fijn om onder m'n trui tegen m'n aan te zitten, zo lief! :-*
Ik heb alleen nog geen enkele foto gemaakt! :-X Ik wilde d'r in het begin niet onrustig maken (en was m'n toestel een beetje kwijt :-[), en verder haal ik d'r er bijna alleen 's avonds uit of met de gordijnen dicht, dus dan wordt het ook lastig om mooie foto's te maken. Ik ga vanavond wel even wat foto's met flits maken (want dit kan natuurlijk niet), en dan zal ik ze hier binnenkort wel even laten zien! ;)
Groetjes,
Marije

Mara

Hoi Marije

Wat fijn zeg dat het goed gaat!!! En ik ben heel erg benieuwd naar de foto's!

mara

♥Debby♥

alles goed met de 3 P-tjes??

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.