7 augustus 2025, 04:40:10

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Marije

Ik wens jou en Purrel natuurlijk een hele fijne verjaardag.

Mooie foto's.

Mara

Gerda

Hoi Marije,

Prachtige foto's van Purreltje!!!

Van mij mag je haar niet meer uitschelden voor muts!!!
Het is een beauty!!!

Liefs, Gerda

Rianne

Hoi Marije,

heb ik zomaar die mooie foto's gemist! Gelukkig heb ik ze zojuist gezien. Volgens mij kun je zelfs met een heel oud toestel nog prachtige foto's maken van Purrel, het is een heel mooi valkje! :D Nog gefeliciteerd met haar derde verjaardag, wat gaat dat toch snel he? :)

Marije

Citaat van: Marije op 20 mei 2004, 16:37:50
Hoi iedereen!,
Dit dagboek gaat over mijn valkparkietje Purrel.
Purrel is vorige vrijdag bij me gekomen. Het is een Cinnamon geparelde en het is een bjoetie hoor! (Ik noem 'm ff hij al weet ik 't geslacht niet, want het is zo lastig om telkens hij/zij te typen!...) Hij is nu al helemaal op z'n gemak. Ik heb 'm bij Angelique gekocht. Ik ben nog bezig om 'm ècht tam te maken, maar het gaat supergoed. Hij stapt nu heel makkelijk op en sinds kort eet ie ook gepede zonnepitjes uit m'n hand. Aaien begint ie nu ook een btje lekker te vinden. Ik zal proberen dit dagboek een btje bij te houden en af en toe een fotootje proberen te plaatsen!
Groetjes,
Marije& Purrel

Marije

Oeps, bij m'n vorige berichtje ging even iets mis... :-X

Ik vis m'n dagboekje weer even op omdat er gisteren een nieuw huisgenootje bij is gekomen! :D
Ze heet Peertje, en is een cinnamon bont popje ;D
Foto's heb ik nog niet, ze vindt alles eng en ik wil d'r niet overstuur maken, maar er staan er een boel in Eefje's dagboek.

Tot nu toe gaat alles prima, ze heeft al lekker gegeten, en nu ga ik me storten op het tam maken... :D Het is wel gek, m'n lieve meisje Snowy kreeg ik al tam, dus het is een hele tijd geleden dat ik een valkje tam moest maken...

Marije, P&S is dus voortaan gewoon Marije, en binnenkort knutsel ik wel weer een handtekening in elkaar...

Groetjes!
En een kusje voor m'n meisje Snowy, die ik vreselijk mis...

Rianne

Hoi Marije,

fijn dat je weer gaat schrijven! Ben benieuwd naar foto's van Peertje! :D

Mara

Hoi Marije, Purrel en Peertje

Wat leuk dat we weer van jou kunnen gaan lezen Purrel en heel veel plezier met jullie nieuwe maatje Marije en Purrel.

Liefs

Mara

eefje nieuwenburg

Hoi Marije,
hoe gaat het nu met Peertje?
Stapt ze al een beetje op?
Dat kon ze allemaal wel al hoor toen ze hier nog was dus het is niet echt nieuw voor haar.
Ze zal alleen vertrouwen in de nieuwe situatie moeten krijgen maar dat is toch geen probleem denk ik?
Laat je gauw wat horen?
groetjes eefje

Anke

gefeliciteerd met Purrel. Het fotomodel gaat er echt voor zitten he? ;D Mooie foto's hoor!

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marije

Heehee!
Het gaat al een stuk beter met Peertje!
Ze stapt nu al redelijk rustig op m'n vinger, en eet ook al makkelijk zaadjes uit m'n hand ;D
Je merkt ook echt dat ze nu wat meer los begint te komen, en wat meer fluit enzo :D
Purrel heeft ook al kennis gemaakt, en dat verliep allemaal heel rustig.
Allemaal positief dus! :D
Foto's volgens binnenkort... ;)
Groetjes!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

eefje nieuwenburg

nog geen foto's :o
haha ik dacht dat ik er lang over deed ;) nee hoor gekkigheid.
Ik hoop dat alles goed gaat?
groetjes eefje

Marije

Hihi...nou, eindelijk dan de foto's!

Een spooky foto, maar je ziet wel d'r mooie gele kuifje! :D

Net thuis, en helemaal zenuwachtig op stok...

Samen met Pur op de kooi...

Jut en Jul hebben iets gespot...

Mooi koppie! ;D

'K had een belletje aan een kettinkje gehangen waar eigenlijk een spiegeltje aan hoort te hangen...was een groot succes! Belletje is er inmiddels allang afgesloopt, vernielzuchtige puber! :P

Groot nieuws!
Ik mocht eergisteren Peertje voor het eerst kroelen, en het begint een echt kroelkontje te worden... :D Als m'n hand in de buurt komt duwt ze d'r snaveltje tussen m'n vingers, en dan moet ik kroelen... :D :-*

Ze zit nu wel weer alleen in de kleine kooi, omdat ze in de grote kooi toch wel erg ging fladderen als ik wilde dat ze opstapte. Nu gaat dat weer een stuk beter en stapt ze bijna altijd meteen op m'n vinger!

Dat was de update weer voor vandaag! (Ga nu 'ns een onderschriftje in elkaar knutselen!)
Groetjes,
Marije, Purrel en Peertje

Marije

Oeps...de leukste vergeten!

Lekker ding he!? ;D

eefje nieuwenburg

he wat een super leuke foto's!!

ben blij dat het goed gaat!
groetjes eefje