7 mei 2025, 12:33:16

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Marije,

Wat een prachtige foto's van het strand. Heb je die zelf gemaakt?
Die foto's van Whisky zijn ook prachtig.

Je staat zelf goed op de foto, je bent al weer een stuk gegroeid vergeleken met de Avifauna foto!!
Leuke bril!!!

Groetjes Gerda

Marije

Ja, ik heb de foto's zelf gemaakt, ik zit alleen te twijfelen of 1 foto v/d zee van m'n broer is of niet, maar de rest is zeker weten van mij...(behalve natuurlijk degene waar ik zelf op sta! :-X) Ik vind mezelf nogal maf op de foto staan.. :-X..maarja, dat vind je altijd van jezelf... ;) M'n bril is eigenlijk m'n reserve-bril, maar de andere is kapot (mede dankzij Ginger en de valkjes :-X ::)) dus nu heb ik deze...
Liefs,
Marije, P&S

bobbie

Hoi Marije,

Persoonlijk ben ik HELEMAAL WEG van de foto met de vuurtoren en donkere lucht: d i e   i s  m o o i  :o, echt waar.

En ook ik vind je leuk op de foto staan. (Bijna) iedereen vind zichzelf stom op de foto staan, ik ook. Maar jij hebt in ieder geval een leuke uitstraling en een leuk bekkie en ook ik vind de bril leuk.  :D 8)

groetjes, Nel (en nu een knuffeltje  voor je cairn :-*) :)

bobbie

DIT IS EEN NABERICHT

NET DE FOTO MET JOU EROP EVEN TERUG GEKEKEN:

WAT HEB JIJ EEN SCHITTEREND HAAR

Groetjes, Nel :)

Rianne

Ik vind je foto's ook leuk hoor! En foto's waar je met je huisdier op staat, zijn ook altijd leuk! Als je dan denkt dat je er zelf niet leuk op staat, staat je dier er fantastisch op dus maakt dat een hoop goed! :p

Je valkjes zijn zeker ook erg blij met je lange haar? ;D

Lin

8 augustus 2005, 14:51:14 #215 Last Edit: 10 augustus 2005, 13:03:32 by Lin
Hey,

Off topic verhalen vinden wij niet erg hoor. Zo leer je wel wat meer over de persoon achter de valkjes. Ik praat ook heel veel off topic  :D in mijn dagboek. Maar mooie fotos heb je gemaakt. Altijd een verademing om naar te kijken. En je hebt trouwens hetzelfde haar als ik, dezelfde kleur en de lengte heb ik nu niet meer dat werd te lang voor mij.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Het doet me denken aan het weekend van 19, 20 en 21 dus binnen twee weken dan ben ik aan zee foto's zal ik ook maken en in men dagboekje zetten wel super mooi met die vuurtoren echt genieten van die foto's

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marije

Hihihihi..bedankt allemaal voor de reacties! ;D
M'n haar is idd nu heel erg lang, maar de valkjes vinden 't eigenlijk maar irritant....willen ze lekker op m'n hoofd zitten, blijven die nageltjes de hele tijd haken! :-X Gisteren niet op 't forum geweest, want we gingen m'n oma naar België brengen, naar m'n oom&tantes vakantie-huisje, en bleven ook nog een nachtje... ;D Heb wel de dag waarop we weggingen een heeeeeeeeeeeeleboel portretfoto's gemaakt, maar die staan er nog niet op...m'n vader kan ze er alleen opzetten en die is nu veel bij m'n opa... :-[ Die komen morgen of overmorgen dus weer... :) Heb ook in België de schattigste knuffel ooit gekocht, had vroeger een knuffel-verslaving, maar toen ik deze zag mòest ik 'm hebben....daar komt natuurlijk ook een fotootje van! :D Oja, heb nog wat in België gekocht: een doe-het-zelf kopergravure met valkparkieten!!! ;D Daar moet ik ook snel wat foto's van maken, zal ik ook uitleggen wat 't precies is! Zo, ik begin goed in dit off-topic gedoe te worden! 8) ga nu snel alle andere verhalen/dagboeken weer bijlezen! :D
Liefs,
Marije, P&S

Roosje

Ooh volgens mij weet ik wat je bedoelt, dat is echt gaaf, kon ze nooit vinden met valkparkieten! :'(

zazoe

Hoi Marije!

Volgens mij was ik vergeten hier te reageren! :-[
Shame on me!

Wat erg dat het slecht gaat met je opa, maar wel fijn dat hij zo veel bezoek krijgt!

En wat heb jij een lang haar!!! :o
Ik had het eerst niet eens door, pas toen ik Nels berichtje las ben ik terug gaan kijken, toen had ik echt zoiets van: Mijn god! Het is allemaal haar! :-X ;D ;)

Ik ben erg benieuwd naar de foto van de knuffel, ik heb ook zo'n verslaving gehad, dan zette ik ze 1x per jaar allemaal op mijn kamer...de rest van het jaar ruimde ik ze weer op... :D

Alles goed met hare majesteiten Pur & Snow?

Liefs, Sanne.

Marije

Hoi Roosje,
Leuk dat je hier reageert! Het was bij mij ook puur toeval dat ik 'm vond, ik was zo blij! ;D

Hoi Sanne!
Tutuutututut.... ;)...fijn dat je me weer gevonden hebt... :)
Tja...het is idd allemaal haar....zag laatst een foto van m'n rug en dacht toen zelf opeens..."zo! ik heb lang haar!"  :P De knuffel komt snel hier te staan....zooooo lief.... :-* Met Pur en Snow is alles goed! Voordat ik (1 dag :-X) wegging zijn ze er 3 à 4 uur uitgeweest, en ze hadden hun hele kooi vol met dingen die ze bezighoud, zoals maïs, snoepballetjes, pinda's, hooitjes, snoepvoer...enz.... ;D Hoe bedoel je verwend.... :D

Ga zometeen even de foto's van de knuffel en de kopergravure maken, en dan hoop ik dat ik vanavond een foto-update kan maken.... :D
Liefs,
Marije en de verwende kippen... ;D

Lin

en al fotos van de kopergravure met valkparkieten?

Petra en Cheeky

Citaat van: Lin op  8 augustus 2005, 14:51:14
Ik paart ook heel veel off topic  :D in mijn dagboek.
Groeten, Lin

Ha, dit is wel een heel leuk typefoutje!  ;D ;D ;D
(Pas je je aan aan de valkjes, Lin?)

Maar ik ben het met de anderen eens, Marije! Je staat er leuk op, net als je hond! De foto's van de zee zijn prachtig! Wil je niet meer zulke leuke foto's showen als ik geacht word om te werken? Ik wil naar zee!!!  :(

Ben benieuwd naar je nieuwste foto's...

Groetjes,
Petra

Lin

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 10 augustus 2005, 12:22:50
Citaat van: Lin op  8 augustus 2005, 14:51:14
Ik paart ook heel veel off topic  :D in mijn dagboek.
Groeten, Lin

Ha, dit is wel een heel leuk typefoutje!  ;D ;D ;D
(Pas je je aan aan de valkjes, Lin?)

Oeps  :-[ verraden..  ;) wat een giller, maar ik heb het even aangepast  ;D

Marije

De foto's staan erop, maar ik plaats ze morgenochtend pas...ga zo lekker slapen... ;) Er zitten wel wat mooie tussen, ik hoop dat jullie dat ook vinden! ;D
Liefs,
Marije en een slapende P&S