9 mei 2025, 19:33:32

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Gerda

Mooi is dat Marije,

Zit ik de hele dag te wachten op de foto's, komen ze pas morgen (mopperdemopper).

Geintje hoor  ;)

Ik ga morgen op het werk even stiekum bij je kijken!!!

Weltrusten voor zo,
Gerda

Marije

Hihhihihi...sorry hoor... :-[...maar heb er nu ff geen zin in (tutuutututut luie ik... ;)) ...heb wel leuke foto's gemaakt, allemaal portretfoto's met verschillende achtergrondkleuren... ;D...zitten wel mooie tussen vind ik :D Nog even geduld...bouw de spanning op! ;)
Liefs,
Marije, P&S

Marije

De fotoooooos!!! ;D
Het zijn er een heleboel, dus ga even makkelijk zitten... ;)

Purrel in de kooi met de pediperch!

Purrel ziet wat interessants... :P

Koppieschuin... :-*

Snowtje...

Mooie kuif, ondanks de rui! :D

Purrel hoort een vogel buiten... :D...beetje overbelicht...

Lief Snowtje...

Purrel kuifje omhoog...

...Purrel kuifje plat!

Lekker ding! Dat baardje... :-*

Snowy!

Koppie schuin!

Stoer kijken!

Purrel ene kant...

Mooie bruine oogjes!

Purrel andere kant...

Snowy..lief!

Ook stoer kijken...

Mooie kuif!

Jullie hebben misschien wel gemerkt dat het elke keer andere achtergrondkleuren heb gebruikt...welke vinden jullie de mooiste? :)
Vanmiddag plaats ik wel de foto's van de kopergravure en de knuffel, anders wordt het echt een overload.... :-X
Liefs,
Marije, P&S

Gerda

11 augustus 2005, 10:51:15 #228 Last Edit: 11 augustus 2005, 10:58:32 by Gerda
Citaat van: Marije, P&S op 11 augustus 2005, 10:42:15

Mooie kuif, ondanks de rui! :D

Purrel kuifje omhoog...

...Purrel kuifje plat!

Mooie bruine oogjes!

Hoi Marije,

Ik vond deze het mooist!! Dus diverse kleuren!! Bij Snowy vond ik het lichtere blauw erg mooi!!

Ik vond de foto's Purrel koppie schuin en Purrel andere kant ook erg mooi. Maar ik kan ze moeilijk allemaal gaan herhalen  :D :D :D

Je hebt dit keer Purrel er het mooist op gezet vind ik!!! En dat verdient deze dame ook!!!  Hoewel Snowy mijn favorietje blijft ;)

Groetjes Gerda

Marije

Bedankt voor je reactie Gerda! Vond Purrel zelf ook er het beste op staan, maar Snowtje was niet echt in een modellenbui... :-X Wilde alleen maar kroelen en snoepen...vreetzakkie..... :P
Ga nu de knuffel en de gravure verkleinen! ;D
Liefs,
marije, P&S

Lin

Hey,

Ach wat staat snowy er weer mooi op. Jammer dat ik nu geen valkjes meer mag. Maar Purrel staat er ook mooi op. Ik vind de blauwe achtergrond het mooist.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marije

Hoi Lin, Bedankt voor je reactie! Snowy is een lekker ding he!? ;D En Purdy ook! ;D Heb gewoon de liefste, sexieste, stoerste, knuffeligste, enz. valkjes van de hele wereld! ;D
Hier de foto van de knuffel:

Lief he? :-*
Nu zal ik even de kopergravure uitleggen...:

Dit is het plaatje...je moet die rode lijntjes wegkrabben met...

...dit krabbertje, en zo wordt het dan...

Dit is het valkparkietenkopje wat ik al "weggekrabt" heb. Er staan 2 valkparkietjes, 1 ara en nog 2 papegaaien op! ;D Vond 't zo gaaf dat ik er een met valkjes vond! 8)
Liefs,
Marije, P&S

Lin

Hey,

Ik vind de rode versie van de gravure ook erg mooi een beetje japans.

groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

11 augustus 2005, 11:48:26 #233 Last Edit: 11 augustus 2005, 12:30:01 by Gerda
Hoi Marije,

Als je hem hebt uitgekrabt, kun je er dan afdrukken mee maken???

Groetjes Gerda

PS lieve knuffel!!!

Roosje

Nee, het is gewoon voor de mooi :) Maar wat ben ik jaloers op die gravure! In duitsland hadden ze er zoveel, maar niet met vogels :( Potverdikkie. Maargoed, je portretfoto's zijn heel mooi, ik vind die met donkerblauw het beste ;D

Mirjam

hoi,
zo'n gravure heb ik ook alleen dan 1 met een olifant, 1 met een tijger, en 1 met drie koalabeertjes.
Vindt het erg leuk om zoiets te doen.
En wat een lieve foto's van Purrel en Snowy, ze staan er hartstikke lief op.

Groetjes Mirjam en Elvis

Marije

Hoi Lin,
Ja, de rode versie vind ik ook leuk! Maar als je 'm uitgekrabt hebt wordt ie ook best mooi! :)

Hoi Gerda,
Niet dat ik weet, 't valt altijd te proberen... :-X ;) Ja, lieve knuffel he!? ;D

Hoi Roosje,
Ik was ook zo blij dat ik 'm vond! Heb er ook eentje met een jaguarjonkie, ook leuk! :D

Hoi Mirjam,
Het is idd erg leuk om te doen! Je bent weer even bezig he? :D Enneh....de valkjes zijn gewoon hardstikke lief! ;D

Hoi iedereen!,
Was gisteren creatief met klei, en rara wat heb ik gekleid?! Een valkparkietje! ;D Ik zal d'r wel een keer een foto van plaatsen, hij is heel.....creatief! :P Ben ook bezig geweest met m'n groene vingertjes (NOT! :-X, alleen een cactus kan ik verzorgen...) en heb vogelzaaddjes geplant, op 't zakje staat dat er sla en gras enzo moet opkomen na 5 à 6 dagen....ben benieuwd.... ;D Verder niet zoveel spannends gebeurt hier...veel geknuffel en gekroel, en ze hebben basilicum gesloopt.... :D Ga weer snel foto's maken, maar nu ziet alles er zo somber uit met dit weer....het onweert nu zelfs... :-X
Liefs,
Marije, P&S

Christine

Hier heeft het net ook gedondert en hopelijk stopt het nu :-X

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Mooie fotoserie hoor! Heel professioneel! :)
Ik maak hier veel foto's voor mijn rode muur, dan heb je een mooi contrast met je valkjes.

bobbie

Hoi,

Wacht even, even mijn mond af doen. Ik zit namelijk te kwijlen bij je foto's.

HELEMAAL GEWELDIG!!!!!

Wat mij betreft mag je je daarmee heeeeeeeeeeeeeel vaak uitleven. ;)

Groetjes, Nel :)