8 mei 2025, 10:08:03

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Rianne

Welkom terug! Valkjes inkopen doen is altijd leuk!

Lin

Hey,

Leuk dat je weer terug ben! Heel mooi dat de vakantie leuk was en de valkjes ook genoten hebben. Ik wist helemaal niet dat Whisky ook mee was. Zeker over heen gelezen. Wat jammer dat het weer niet telkens mee zat. En ik zie graag weer nieuwe fotos.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marije

Gister even wat foto's van P&S gemaakt...er zijn er maar 4 echt mooi scherp, dus volgende keer beter.... :-X

Koppie schuin... :-*

Dit vind ik zelf echt een mooie foto geworden, met dat glimlichtje in d'r oogje... ;D ;D ;D[als je heeeeel goed kijkt zie je mij zelfs in dat oogje! :o]

*smelt*...jullie snappen wel dat ik d'r na deze foto's even fijngeknuffeld heb hè!?! ;)

En maar eentje van Purrel, met d'r stoere koppie, weer helemaal klaar met de rui!!!! :-* :D

Ze hebben verder niet veel gedaan, lekker gesnoept en gespeeld, en even mee wezen douchen... ;D

Liefs,
Marije, P&S

Marije

Heb gister Whisky ook even gefotografeerd...die hoort er ook een beetje bij hè? ;) ;D

Lekker in 't gras!

D'r grijze pootje....hihihih... :D

Stoer is ze hè!?! 8)

Lekker snoetje! :-*

En nog een keertje! ;D

Zo, hebben jullie Whisky ook weer even gezien! :D
Liefs,
Marije, P&S, Whisky en de 4 nijntjes (SSGN) ;)

Gerda

Hoi Marije,

Wat een scahttig koppie heeft Whisky toch :D
Purreltje ziet er mooi uit na de rui. Zijn alle pareltjes gebleven??
Ja en Snowy, ik wilde bijna het beeldscherm al knuffelen  ;D ;D

Groetjes, Gerda

Lin

Hey,

Wat een adembenemende fotos. Goed dat de rest is mislukt want anders werd ik nog verliefder. en leuk dat Whisky er ook weer op staat, terug van vakantie. Ik wilde heel graag een cinnamon geparelde witmasker pop maar helaas kan ik er geen vinden die split is voor fallow. Want ik vind de mutatie echt mooi.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Wat een mooie foto's en heel mooie valkjes heb je daar en ook jou hond is ook prachtig vooral dat lieve snoetje

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

WOW Marije,

Zowel Purrel als Snowy staan er prachtig op! Dat lichtje in de ogen is idd erg bijzonder, dat geeft wat extra's aan zo'n foto! Enneh... uiteraard hoort ook Whisky erbij... !!

Groetjes,
Petra

Marije

Bedankt voor jullie reacties! ;D
Ik was na die foto zo verliefd op Snow joh, heb d'r beetgepakt en fijngeknuffeld en gekust... :-* :P En tja, Whisky hoort er ook en beetje bij, dus waarschijnlijk krijgen jullie vandaag of morgen weer een foto van Whisky, want we zijn gisteren nl. naar 't strand geweest... ;) Jullie zullen wel denken dat we achterlijk zijn vanwege 't weer, maar toen we aankwamen miezerde 't alleen nog, toen hebben we even poffertjes gegeten tot het droog was en toen lekker gewandeld bij wassenaarse slag....hondjes waren eigenlijk verboden maar we zijn er 6 tegengekomen dus Whisky mocht ook wel mee... :-X ;) Toen bij wassenaar weer gewandeld en daarna gegeten op de pier....was heel gezellig ;D...vond Whisky ook, maar die was daarna wel heeeelemaal kapot... :D
De valkparkietjes hebben daarom gisteren een beetje minder aandacht gekregen, maar dat ga ik vandaag dubbel en dwars inhalen, en hopelijk kan ik ook nog wat mooie foto's maken!
Zo, dat was weer een heel verhaal dat niet over valkjes ging, ik hoop dat jullie dat niet erg vonden... :-X
Liefs,
Marije, P&S

Rianne

Hey Marije! Wat een lieve foto's, van je valkjes en van Whisky. Die onderste 2 lijken wel professionele foto's, mooi hoor! :)

Gerda

Hoi Marije,

Ik vind al die verhalen er omheen juist leuk hoor!!! Dan leer ik de persoon 'achter de valkjes' juist goed kennen.
Ik ga ook wel eens met regen naar het strand. Juist mooi en vaak lekker rustig. Wandelen kan altijd, en dan in een strandtentje een warme kop soep eten ofzo!!
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Whisky heeft vannacht zeker lekker kunnen slapen, na al die inspanning?!!?

Lekker he, poffertjes!!!

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Marije,

Wat een schitterende foto's heb je geplaatst joh.

Ook Whisky vind ik prachtig. Is het een Cain? (schrijf ik dat goed?) Die zijn lekker stoer.
Als hij geen Cain is lijkt ie er wel op  ;D

Fijn dat je er weer bent.

Groetjes, Nel :)

Marije

Hoi Rianne!
Dankjewel voor je compliment! ;D

Hoi Gerda!
'T was idd heel erg mooi, zal zo even wat foto's laten zien! :D
Whisky heeft heerlijk geslapen, in 't restaurant was ie al helemaal ingedoezeld... :-* ;D
De poffertjes waren idd heeeeel lekker... ;D

Hoi Nel!
Dankjewel! ;D
Bijna! Een Cairn (terrier)...vooruit...je mag toch door voor de koelkast.... ;)

Gisteren toch niet zo heel veel valkjes-tijd gehad, want we gingen naar mijn opa, die heel erg ziek is. Vandaag moet ik dus twee dagen geknuffel en foto's inhalen, gelukkig heb ik vandaag alle tijd! :D Ga nu even wat strand-foto's uploaden nadat ik even de andere dagboeken en verhalen heb bijgelezen... ;)
Liefs,
Marije, P&S

Ankie

Hoi Marije

Wat een mooie foto's maak je en wat een schattig hondje is Whiskey toch! Heel lief koppie!!!!
Lekker uitwaaien aan zee is ook niet verkeerd ,maar een beetje zon zou nu ook niet verkeerd zijn :(.
Ik hoop dat het gauw weer wat beter gaat met je opa.

Groet van Ankie

Marije

Hoi Ankie,
Bedankt voor compliment! Whisky is ook heel lief! ;D De zon mag zich idd wel wat meer laten zien...gisteren was het 9 graden! :o En m'n opa is terminaal patient, dus die heeft niet lang meer te leven... :'(

Nu de foto's van eergisteren!

Een beetje zon, en kitesurfers!

Jaaahaa...we hebben echt zon gehad! ;D 8)

Whisky in de wind, met zand op z'n lip... ;D

Whisky in 't zand :-*

Dit vind ik de leukste van Whisky, met de zee op de achtergrond! :D

De vuurtoren in de zon met de donkere lucht erachter... :)

Een kitesurfer van dichtbij, bezig met een spectaculaire sprong!

Ik en Whis, even uitrusten op 't bankje terwijl m'n ouders de auto haalde.... ;D...dat is nog 's luxe...

Morgen hopelijk weer foto's van de valkjes!
Liefs,
Marije, P&S