28 juli 2025, 17:57:36

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

hai

even een foto van benji en dingo ik heb vandaag een foto van lique gekregen,het zijn echt 2 scheetje hoor,

essie

Marianne

Hoi Esther,

Weer valkjes erbij?
Nu ben ik echt de tel kwijt hoor ;) :D

Meer dan 9 in elk geval en ooit was dat je limiet  :D

Gefeliciteerd in iedergeval.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai meis

ja was ooit eens ja en met die 2 erbij kom ik op 11 :o
maar weet je ik vindt het zo leuk en ze zijn zo liefff,
dus spijt krijg ik nooit het is een uit de hand gelopen hobby zullen we maar zeggen.

es ;)

Suzanne

Hoi Esther,

Heb je eigenlijk die 2 valkjes van Lique al, of niet? Dat is me niet helemaal duidelijk, omdat je in je dagboek vertelde dat Lique je een foto stuurde.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzanne

nee ik heb ze nog niet,
volgenden week zaterdag heb ik ze

gr essie

Anita1

gave handtekening heb je zo essie.haha die jessy.leuk hoor echt leuk gemaakt.
ik vind ook al dat je er echt veel hebt.geniet er maar van.wat zal het een stofzooi bij jou thuis zijn hahahahaah.kusss anita :D ;D

Suzanne

Hoi,

Spannend joh!

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai

ja spannend hahahaha .

en anita ik sproei ze 1x per week of zet een bak lauw water neer.en dat schilt heel veel,ik moet zeggen dat ik weinig last heb van de stof.gelukkig.
maar ik poets ook elke dag alles af dus dat schilt ook weer.
verder neem ik als het wel stoffig is het maar voor lieff hahahah.

gr essie

boezempje

29 oktober 2004, 15:29:53 #368 Last Edit: 29 oktober 2004, 15:30:47 by boezempje
hai

zo doe ik het meestal zet een bak water neer en omstebeurt
komen ze in de bak vinden ze heerlijk.en diessel hellemaal is altijdt als eerste erbij :D
alleen zazoe nog niet die gaat met zijn rug naar iedereen zitten zo gauw als ik eraan kom ???

essie

Suzanne

Hoi,

Leuke foto's zeg van een badderende Diessel. Ben wel trots op haar. Het blijven in mijn hart toch nog een beetje mijn valkjes  :). Ik moet wel een beetje lachen hoor om Zazoe, zo demonstratief als hij met z'n rug er naar toe gaat zitten. Wat kunnen ze toch lekker eigenwijs zijn die valkjes.

Groetjes

Suzanne

boezempje

29 oktober 2004, 16:18:23 #370 Last Edit: 29 oktober 2004, 16:19:19 by boezempje
hai suzanne

ja het blijven ook een beetje jou valkjes hahahahah mag hoor.
en je mag er ook trots op zijn dat je zulke mooie valkjes kweekt
en zazoe ja zazoe wat zal ik er van zeggen ze is echt een wazig ding ahahahahaha elke keer als ze me ziet heeft ze zoiets van ooohhhh niet weer he en draait ze zich om hahahah  en gaat inelkaar zitten.zo van help,dus ik laat er nu ff met russt en wacht tot ze zelf naar me toe komt maar eerst ff de rust geven.en diessel jaa die is zooo super lieff vindt het leuk om aan mijn ogen en oren en wippers en ga zo maar door te knabbelen.en spirit is eigelijk het zelfden als diessel ook lief somss nog wat terug houdend maar dat gaat wel over zo was diessel in het begin ook,en azarro ja die is echt superrrr lieff wil alleen maar kroelle komt naar je toe en lecht meteen haar koppie neer zo van jaaa kroel tijdt nu hahahahahha erg lief.en lucky die jij aan hans verkocht hebt komt al naar hans toe gevlogen goed he.

gr essie

Suzanne

Hoi,

Wat fijn dat het zo goed gaat met "mijn" valkjes. Ook leuk dat Lucky al naar Hans toe gevlogen komt!

Wat betreft Zazoe, heb je al geprobeerd hem te paaien met iets lekkers in je hand?

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai

suzanne nog niet.
wilden hem eerst laten wennen aan alles hier in huis.
kan ik met trosgierst doen he.

gr es

Suzanne

Hoi,

Ja, als hij daar gek op is zou ik dat zeker proberen. Ik heb hier zelfs wilde valkjes die op mijn hand komen zitten als ik trosgierst in mijn handen hou  ;D.

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai

ik heb nu 2 valkjes bij lique en ook nog 1 bij marianne.
een lutino geparelden.
weet nog niet welke omdat henry als 1e mag kieze.
dus 1 van deze 2 wordt het op de foto.ze gaat heten KYRA

gr essie