28 juli 2025, 00:42:41

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

24 oktober 2004, 15:58:46 #345 Last Edit: 24 oktober 2004, 16:00:22 by boezempje
hai

ik heb vrijdag avond spirit gekregen,ooohhhh ze is zo mooi.
vandaag gaat het goed vindt ik zelf ze begint wat rustigeren te worden ze is nog wat bang maar dat komt wel goed,
ze eet en drinkt goed,als ze bij je zit vindt ze nekkie kriebellen heel lekker.ze is verzot op eivoer hihihihihi valt ze bijna aan hihihihihi.
ik heb sints vandaag azarro en zazoe bij de rest gedaan en het gaat super.ze worden goed door de groep toe gelaten gelukkikg.en omdat spirit ook van suzanne komt net als zazoe en azarro heb ik haar ook bij de rest gedaan.

kaal koppie van het plukke uit het nesst

gr essie

boezempje

hai
nog wat foto's van wat mopjes van me.

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Zoon kaal koppie had Yoshi ook toen ik hem net had :D.
Maar na een week of 2 was het al bedekt met veertjes.
Leuk dat het ook zo goed gaat met de heele groep.
Groetjes van Carla.

boezempje

hai carla

dank je meis.
een kaal koppie heeft ie zeker jaa hahahahahahah.
maar ze is nog erg bang dus zal ik er veel tijdt in moeten stoppen.maar dat heb ik er voor over.ze komt wel op je hand zitten gelukkig.en verder staat haar kuif nog veel recht op.
dus ze is nog alert genoeg,maar dat gaat  goed komen.

gr essie

boezempje

hai

het gaat goed met spirit ze is al vanzelf bij me gekomen en ze gaat goed met de rest om.met zazoe gaat het ook goed is alleen nog erg bang hellaas,maar met veel tijdt  komen we er wel.azarro is gewoon een enorme scheet houdt van knuffe en kroelle en is hel anders dan zazoe,maar we werken hard aan zazoe,en spirit was ook heel bang in het begin maar is nu al een stuk rustiger.dus dat gaat allemaal goed komen dat weet ik zeker.

gr essie

Suzanne

Hoi Es,

Fijn dat het goed gaat met je valkjes. Ik vind het zo raar dat Zazoe en Spirit zo bangig zijn. Ik heb met hen pcies hetzelfde gedaan als Diessel en Azarro. Zal toch wel met het verschil in karakter te maken hebben denk ik zo  ::). Wel fijn dat Spirit vooruit aan het gaan is! Veel plezier verder met ze.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzanne

ik denk dat het echt met het karakter te maken heeft ja.
niks aan te doen hoor,dan wordt ze maar wat minder tam.
als hij zich maar goed voelt vindt ik belangrijker.
en spirit komt wel goed eerder als zazoe dat merk je wel.

essie

boezempje

26 oktober 2004, 02:48:34 #352 Last Edit: 26 oktober 2004, 03:04:39 by boezempje
hai

ik heb voor mijn voliere die ik al binnen heb maar geplaats moet worden 2valkjes bij lique gekocht ik ga ze 6november ophalen,ik ben er super blij mee hahahah.ik heb de wildkleur dingo genoemd en de cinnamon benji . het is een kijk maar naar onderen,

cinnamon geparelde pop
(Moeder : Cinnamon Lutino Gepareld
Vader : Bont Cinnamon Split {X1: Gepareld} )

wildkleur man
( Moeder: Lutino Split Witmasker
Vader: Bont )

essie

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Ga je weer uitbreiden :D :D?
Ze zijn wel mooi,is het een koppeltje?Als je ze op de foto ziet passen ze echt bij elkaar.
Komen deze in een buitenvoliere?Want ik dacht  dat je dat graag wilde.
Groetjes van Carla.

boezempje

hai carla

ja deze komen niet binnen.
wordt te veel denk ik ik ben er nog niet uit,
verlopig komen ze boven te staan de eerste 6weken.
en dan zien we weer verder.

essie

Suzanne

Hoi Esther,

Mooie valkjes heb je gekocht zeg! Leuk dat je ook een buitenvoliere gaat nemen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzanne

ik heb  deze 2 schatjes eigelijk voor mijn dochter gekocht.
die is ook hellemaal gek van valkjes,en mijn zoontjes wat minder.ik vindt het super om dit met mijn dochter samen te doen.maar ze gaan 6weken naar mijn vriend toe omdat ik mijn zelf maar al te goed ken en ze met een week weer bij de rest zou zetten en dat wil ik niet,dus vandaar.
ik was vermorgen even op msn met anita en die zij al tegen me van ze zijn zo gewoon hahahahah eerlijk van der en als je bij haar kijkt zijn deze gewoon ja hahahahah anita heeft prachtigen valkjes zitten heel mooi,maar mijn maakt het niet zo veel uit hoe ze er uit zien ik vindt het belangrijk dat ze lieff zijn en liefde krijgen.ik ben blij met elk valkje en ik ben met deze ook super blij.

en suzanne zazoe liet zig vanmorgen heerlijk kroelle leuk he

essie

Suzanne

Hoi,

Ja, ze zijn gewoon, maar gewoon kan ook mooi zijn  :). Ennu, ze gaan zeker bij Hans in quarantaine? Heeft hij al verteld dat hij zijn valkje gisteren gehaald heeft?

Leuk dat Zazoe zich liet kroelen, goed gedaan meis  ;) :).

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai suzanne

nou wilden ik eerst wel vragen aan hans ja maar dat zou hans zo doen hij heeft ook een boven,en geen kinderen en ik wel dus wordy dat wat moeilijker,maar ze gaan niet naar hans gelukkig heb ik nog meer vrienden suzanne hahahahahah.maar ik laat ze niet hier de 6weken ik ken me zelf en mijn kids dat gaat geheid fout,maar ze gaan naar een anderen vriend en vriendin van mijn.zonder kinderen ;D
en ik heb hans aan de telefoon gehadt gisteren dat hij giertje heeft opgehaald ja leuk zeg.het gaat ook goed giertje vliegt goed door ht huis zegt hans en eet goed en drinkt goed dus dat zit wel goed daar,ik hou je op de hoogte suzanne,

gr essie

boezempje