28 juli 2025, 00:46:19

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi Esther,

Leuk, weer een nieuw valkje. Gaat hard zo joh! Je hebt nu even veel valkjes als ik.

Ik heb zelf ook een geparelde lutino gereserveerd bij Marianne, maar pas voor volgend jaar.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai meis

wat leuk dat jij er ook 1 krijgt.
gaat hard ja maar wel leuk zo'n hobby,

essie

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Mooi hoor een lutino,en dan ook nog een geparelde.
Kun je weer een leuke naam verzinnen,of heb je al een naam?
Groetjes van Carla.

boezempje

hai

dank je carla
ze gaat kyra heten vindt ik wel een mooie naam,

gr essie

boezempje

hai allemaal

ff een update

het gaat hier heel goed met de valkjes gelukkig.we zijn druk met de voliere bezig,de voliere komt in de schuur dus moet mijn pa eerst een raam maken in de schuur extra dus,maar het heeft geen haast,volgendeweek zaterdag ga ik bij lique de 2valkjes ophalen  ;Den die gaan dus 6weken naar mijn vriend toe,en dan zal ik denk ik een week later de lutino gepareld wel op mogen halen,dus wordt het weer druk maar wel super leuk,hoe gek het ook klinkt ik neem voor elk valkje ff de tijdt dus daarom zijn ze ook goed tam,met spirit en zazoe en azarro die ik bij suzanne heb gekocht gaat het goed mee ze groeie als kool.en azarro en spirit zijn heel rustig en zazoe nog steets wat angstig hellaas.maar goed ze kunnen ook niet allemaal even tam zijn natuurlijk.als zazoe zich maar goed voelt dat vindt ik belangrijker.ook ben ik druk met de wibsite bezig van mezelf samen met mijn vriendin lisa.eigelijk doet lisa het pc werk en ik mail haar alles door hahahahah,de site wordt prachtig en ik ben er heel blij mee dat lisa dit voor mijn doet,lisa is trouwens sadelienda van het forum.toffe meid ;)
zo gauw als de site af is laat ik het zien.
met pearl en stormy en kuifje en jessy en diessel misty gaat het ook super goed,stormy heeft veel gewipt op misty maar dat is over nu :(nu gaat hij weer naar diessel toe :o en kuifje trekt heel veel naar misty toe,waar misty is daar is ook kuifje wel lachen hoor.
jessy is heel veel op haar zelf is een rustig valkje die zoiets heeft van ik vindt het wel prima zo :Den en pearl is een allemans vriendje als ze maar gekroeld wordt vindt ze het allang prima.

nou dat was het weer ff.

gr essie ;)

boezempje

31 oktober 2004, 14:20:53 #380 Last Edit: 31 oktober 2004, 21:17:02 by boezempje
hai

nog wat foto van vandaag,damian hadt een kijkdoos gemaakt en de vogels hebben hem ingepikt ze vinden het geweldig hahaha,
kuifje zonder kuiff hij is in de rui

essie

Suzanne

Sjee, ik krijg er concurrentie bij als ik al jouw plannen zo eens bekijk  ;).

Leuke foto's. Vond hij het niet erg dat zijn kijkdoos door de valkjes gesloopt werd?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai meis

nee vondt ie niet erg gelukkig hij heeft de grooste lol gehadt.
en toen zij hij ook ik heb dat ook voor de valkjes gemaakt mam, hahahahahahah oke jongen zij vindt ik heel lieff van je/
en suzanne mijn plannen zijn niet zoo groot hoor niks aan de hand hahahahahah,

gr esse

Suzanne

Ben wel heel benieuwd hoe je voliere gaat worden  :).

Ik wil zelf graag een uitbreiding van mijn voliere. Ik wil een grotere buitenvlucht en een uitbreiding van het binnenhok met broedhokken. En er moet een sluisje komen. Nu mijn man nog zover zien te krijgen  ;D. Hoewel, de betonmolen staat al klaar  ;).

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai suzanne

wat leuk dat je gaat uitbrijden ook.
ben benieuwd hoor,

vandaag weer wat foto's gemaakt want azarro lag plat op de kooi van de piep geluidjes aan het maken zoals een vrouwtje doet als ze wil paren maar ze is nog zo jong hahahahahah,
dus ik dacht vlug even een foto,
verder gaat het hier super in huizen valk.ze zijn allemaal zo lieff kan ze de helen dag wel kussen hihihihihiihih,

gr essie

Marije

Aaaaaahh, wat een schatjes zeg......
Wat heb je een prachtige valkjes zeg! Ben echt heel erg jaloers.....
Misschien een domme vraag; wat stelt de achtergrond van je handtekening voor?
Sorry, heb de hele tijd zitten kijken maar kom er niet uit.... ::) :P
Groetjes,
Marije en Purrel

boezempje

hai

dank je

hahahahahah zijn kerst sokken hihihihiih
ik denk dat zie je toch niet,
en klopt ook nog je ziet het niet.

gr essie

Marije

Hihihihihihi.....ik dacht al wel zoiets...... ::)....durf ik nu wel te zeggen....

boezempje

6 november 2004, 22:04:53 #388 Last Edit: 7 november 2004, 02:34:04 by boezempje
hai

nou we zijn weer thuis van zwolle was weer ff een stukje rijden maar was de moeite waardt.
toen we aan kwamen bij lique kregen we eerst een lekker bakje koffie met een lekker stukje cake :)erg lekker.
we hebben even lekker zitten kletsen en daarna heeft lique en peter hun pracht voliere laten zien,erg mooi gemaakt en een heel stel pracht valkjes erin.en mijn 2 scheetjes zaten er ook natuurlijk ;D
binnen hebben ze echt zulken mopjes zitten zooo mooi en lieff.
en natuurlijk ren zat er ook heel ziellig maar tog zat hij er vond ik redelijk bij naar omstandig heden.toen zijn we naar een bakje koffie weer naar huis gereden.thuis aangekomen zitten ze nu lekker boven in de kooi ff tot rust komen van de reis.dus morgen maak ik wat foto's.

gr essie

Tara

Hoi Essie,

wat fijn zeg dat je het naar je zin hebt gehad, lijkt me ook heel erg leuk eens naar Lique en Peter gaan en daar heel die valkenbende te zien :)

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, ben al heel benieuwd naar de foto's hoor :-).

Groetjes, Tara