24 juli 2025, 03:19:06

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

Anita1

hoi ess.ik zie dat jessy in de huiskamer is.ik zie de geelwanggie op de achtergrond in het klein.wat een kleintje is dat nog.flink eten dus.toch jammer dat je jessy niet apart zet.hopelijk gaat het nu allemaal goed met deze mooie albino.want mooi is ze! knuff en geniet ervan anita ;)

boezempje

hai anita

dat gaat goed komen weet ik zeker,mijn vogels zijn niet ziek,
vandaar dat ik het vertrouw,en jessy ook niet.en het is alleen maar stress hier met de kids die boven speelen heel de dag.

essie

boezempje

20 september 2004, 03:08:52 #212 Last Edit: 20 september 2004, 03:10:40 by boezempje
hai

nou het gaat hier goed met de 7mopjes.
pearl die ik bij mandy heb gekocht is echt een scheetje zooo lief en rustig wil graag gekroeld worden en eet super veel,
dan hebben  we kuifje een echte man fluit ook echt als een man om soms gek van te worden hahahahah maar ook heel lief en trekt veel naar pearl,dan hebben we onze stormy ook een echt man die veel fluit en druk bezig is met wipwappen.en dan hebben we misty ook heel lieff valkje en houdt heel erg van kroellen en komt toch recht uit de voliere bij mandy maar is super tam.en dan hebben we zora de geelwang dat is echt een klein sulletje hahahaha maar wel lieff en heel klein voor 10 weken,en dan hebben we diessel een forse valk ook super lieff en wil alleen maar gekroeld worden heel de dag het liefst en trekt ook veel naar stormy toe,en dan hebben we jessy de  albino pop die ook recht uit de o;iere komt bij anita ook een heel makkelijk valkje en al dikke vriendjes is met stormy dus wassen en kroellen en zo heellll lief om te zien,en dan hebben we onze gast nog van 5weken nou dat is echt een lief valkje gaat als het zelf eet naar een vriend van me toe,hij heet rembo.eet goed slaapt goed speelt goed,en eet al wat trosgierst gelukkig,

pearl
zora

jessy

gr essie

boezempje

hai

even nog een foto van jessy ,

Anita1

;) zo te zien heeft jessie het naar de zin bij je.fijn dat ze los mag.en ze ziet er goed uit!.leuke en mooie fotos.mag er graag naar kijken.mis dr stiekem wel hoor.hahaha knufff anita ;)

boezempje

hai anita

dank je meis dat je reageerdt is er toch nog iemand die wat zegt over jessy,ik vindt het jammer dat er niemand wat zegt,
maar ben blij dat jij wat zegt,ik snap wel dat je ze mist ja ze is ook heel lieff toen ik ze bij je ophaalden en bij jippie in de kooi zag zitten was ik meteen verlieft ze is heel mooi.
nogmaal dank jewel,

essie

marianca.

Hallo essie,

Ohhh meis sorry dat ik nog niet heb gereageerd.En natuurlijk is het niet leuk als niemand op die schoonheden reageert..maar ze zullen het wel druk hebben.
En ja,je boft zeg met die schoonheid van Anita.Jij hebt echt pracht valken..enne...ik zou,als ik jou was,er echt mee gaan kweken.En jou kennende..ik hoor het je nog zeggen..ik wil er maar 4 :D :D :D zal jij ook wel volgendjaar gaan kweken.

Veel succes meis met je mooie valken.

Groetjes
marianca

boezempje

hai marianca

ja klopt meis 4 hahahahah maar gaan kweken weet ik niet hoor ze zijn allemaal tam em dan wordt het toch wat moeilijker om te kweken ,

dank je voor je reactie meis

gr essie

Joyce28

leuke foto's hoor,en Jessy ziet er goed uit :)
Paul heeft ook tamme valkjes,en die kweekt er ook mee ;D :P

boezempje

hai

is dat zo ja wist ik niet hoor.
maar krijg ik een nestje oke prima maar ik wil niet gaan kweken met ze.
hoe gaat het met misty??

essie

Joyce28

Citaathai

is dat zo ja wist ik niet hoor.
maar krijg ik een nestje oke prima maar ik wil niet gaan kweken met ze.
hoe gaat het met misty??

essie

Misty gaat wel aardig,ze is licht maar ze eet gelukig heel goed
alleen even de ontlasting in de gaten houden na de Bytril en wormenkuur
verders is het een lieverd en ze maakt erg grappige geluidjes :D

carco

20 september 2004, 18:07:13 #221 Last Edit: 20 september 2004, 18:19:25 by carco
Hoi Esther,
Ik had al op Jessy gereageerd hoor, bij nieuws, maar nogmaals: hij is prachtig!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

boezempje

hai

klopt ja jij wel hihihi ben ook aan het mieppe sorry,

dank je hoor

essie

Anita1

;Dwauwww hahahaha wat een reacties heb je al zeg! lalalalala knufff anita ;D :D ;) ;D :D ;) :D ::) ::)

boezempje

hai anita

hahahahahah alalalalalalalalalal
grapjas he

essie