23 juli 2025, 14:20:00

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

Mandy

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat en leuk om ze weer te zien! :P
Hopelijk blijft het met het valkje van Hans ook goed gaan. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Esther,

Fijn dat het zo goed gaat en ook met het valkje wat slecht at is dat heel goed dat ie nu wel beter eet :-)
Misschien is jouw pap wel veel lekkerder dat ie nu wel goed eet  :D
De foto's zijn ook heel mooi hoor ze staan er echt heel duidelijk op.
Succes met je kleintjes.

Groetjes, Paul

Joyce28

leuke foto's,
gelukkig wil het valkje wel bij jou eten
veel geluk ermee :)

Anita1

ben erg blij dat het allemaal lekker loopt bij je meiss.en nu de albino er nog bij.dan jipieeee 7 moppies!! knufff anita :D

boezempje

hai

dank je allemaal.
ja mandy dat hoop ik ook bij hams gaat het ook goed met de splitgeelwang,eet goed en drink goed.de baby vogel van hans heet rembo en zit nu aan wat trosgierst te knabbelen dus dat gaat wel goed komen denk ik.
en jaaaa anita nu de albino nog hihiihihihih en dan zit ik op 7ja,
oooohhh ben zo benieuwdt hoe dat gaat worden weer,

gr essie

Marianne

Hoi Esther,

Dan moet je alweer je titel gaan veranderen... ;)
Zijn er nog meer op komst of laat je het nu bij 7?
Hoe heb je ze gehuisvest, allemaal in 1 kamervoliere?
Ben gewoon een beetje nieuwsgierig hoor.

Gefeliciteerd met je albino in ieder geval.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai Marianne

ik heb inderdaadt een groten kamer voliere waar ongeveer 8a9 valkjes in kunnen,dus dat gaat goed komen.
maar wel leuk dat je dat vraagt,en ik heb het geluk dat ze bij mijn niet zo veel kabaal maken hahahahahah.

gr essie

suus

Hoi Es,
Dat kabaal gaat nog wel komen hoor, vraag maar aan anita ( :D :D ;))

Maar je hebt een hele mooie klub daar zitten. Dus dan komen nummer 8 en 9 ook nog wel of niet ( :))
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Paul

Hoi Esther,

Wat leuk dat je er een albino bij hebt weer :-)
En echt super van Anita dat je die over mocht nemen van haar.
Jij hebt inderdaad die mooie kamervolliere gekocht toen he ik zag het al op een van je fototjes dat het die was :-)
Daar hebben ze wel lekker de ruimte in en ze mogen natuurlijk nog los ook denk ik.

Groetjes, Paul

boezempje

16 september 2004, 11:40:13 #204 Last Edit: 16 september 2004, 14:03:55 by boezempje
hai paul

ja klopt ze zijn hier heel de dag uit de kooi.dus veel poets werk maar dat vindt ik niet erg.ze gaan alleen de kooi in als ik weg ga en ga koken en eten.voor de rest zijn ze er uit.
dus dat zit wel goed denk ik .

gr essie

boezempje

hai suus

alleen nummer 8 nog die komt nog 9 echt niet meer daar heb ik de ruimten echt niet meer voor hellaas.

gr essie

carco

Hoi Esther

Zo te zien heb jij een pracht huis zeg, en ik wilde je trouwens nog bedanken voor de tip om een touw voor de volièredeur te hangen: ik heb het ook gedaan, en ze komen nu veel makkelijker de kooi in en uit. ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

boezempje

hai Caroline.

graag gedaan hoor is wel fijn voor ze als ze makkelijk de kooi in kunnen.

gr essie

boezempje

hai

ff een updatje het gaat hier goed met de 2nieuwelingen,
pearl is een super lief kroelbeesje ze gaat er gewoon voor zitten om gekroelt te worden dat is wel leuk ze is ook niet bang en kan goed met de andren valkjes om gaan en vooral met kuifje hahahah echte vriendjes.en met zora gaat het ook goed is hellemaal van de pap af en eet goed zaat en eivoer gelukkig zora is nog wat bang verder maar komt ook wel voor een kroeltje.en ook zora gaat goed met de valkjes om.

gr essie

boezempje

hai

ik wilden even vertellen dat we jessy thuis hebben nu.
nou het was me een dagje wel gisteren,eerst zijn we naar anita gereden om jessy op te hallen nou dat ging goed,we hebben koffie gedronken en wat gebuurt en natuurlijk naar haar prachtigen voliere gekeken,en met haar nieuw mopje van 4weken binnen ooohhh zoo liefff om te zien en jippie is ook een pracht valkje een lekker dik valkje om maar te zeggen hihihihi :D nou toen zijn we aangereeden naar huis weer we waren om 5uur aangereden bij anita ongeveer en we waaren om 9uur thuis :o :o raar raar nou we hadden dus een klap band en er niks van gemerkt :o dus we zijn naar een tijdje een raar geluid te horen aan de kant gaan staan op de snel weg en ja hoor we hadden het door,nou ik zij dus tegen arno ff band verwisselen .kan niet zij hij ik moet de reserver band nog laten maken :o >:( >:( >:(echt mannen dacht ik bij mijn eigen,maargoed we zijn lid van de anwb dus die bellen waar staat u meneer daar en daar.ok meneer we komer er aan binnen het uur.gelukkig hadt ik eten en water voor jessy bij.maar geen drinken en eten voor ons :-/ :-/het uur was voorbij en nog geen anwb arno weer bellen en ze hadden het verkeerden op geschreven >:(  >:(we maken er spoed van meneer oke zij arno.er gaat dus weer een uur voorbij en wat denk je daar komen ze.toen moest hij de band nog maken hij nam hem mee en ging weer weg 20min later was hij er en binnen 2sec lag de band erop en konden we naar huis eindelijk,ooohhh het was al donker en ik hadt honger en dorst en kids die lastig waaren naar 2uur en 20min stil ziiten wat we natuurlijk wel snappen,thuis aangekomen stond gelukkig de kooi en al al klaar voor jessy,dus dat hoeden ik niet te doen meer gelukkig.heb haar erin gezedt en ze begon meteen te roepen naar de anderen,maar ze lag ook snel weer te slapen en de anderen ook ja het was al donker he,

gr essie