22 juli 2025, 22:53:31

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

5 september 2004, 16:22:57 #180 Last Edit: 14 september 2004, 19:52:15 by boezempje
hai

jaja zaterdag is de groten dag dat ik pearl en zora ga ophalen.ik moet eerst naar den ilp en dan naar hoogerheiden of andersoms weet ik niet mijn man rijdt hihihihihi en dat vindt ie toch leuk ::)dus nog 6dagen wachten ooohhh wat een feest,ik heb er echt zin in.ik heb gisteren de kooi schoongemaakt waar ze inkomen te  zitten voor 4weken.
ben benieuwd.

Tessa

pfffffff essie we weten dat je trots bent op je valkjes he maar om nu een pagina grote handtekkening te maken whahahahahaha nog een paar dagen wachten dan mag je ze gaan halen ben beniewd hoe groot je handtekkening dan word  ;) :D :D

greetz tessa

boezempje

hai tessa

heellllllllllll groot hihihihihihihhih :-*

essie

boezempje

hai

nou nog een paar dagen en dan mag ik pearl en zora op gaan halen pearl gaat het goed mee zegt mandy groet as kool.
pearl weegt 94gram nou dat is tog genoeg denk ik voor een jong valkje hahahaha.ff een foto van haar en de foto van zora zou ik vandaag ook krijgen,ben benieuwd,

gr essie

Joyce28

Spannend Esther,morgen alweer donderdag :P
Bijna kan je je 2 schatjes eindelijk ophalen
Ik ben benieuwd naar je foto's en je verslag :)

boezempje

hai -Joyce-

ja ik kan ook niet wachet hoor ben zo blij.
maar ik blijf ook voor jou duimen dat misty goed gaat eten.
maar ik heb gependeld voor je en volgens de pendel gaat het goed komen.

gr essie :-*

boezempje

hai

morgen vroeg rijden we aan om 8uur :oja vroeg he.
we gaan voor dat we naar mandy gaan eerst naar tinneke in den ilp ooohhh erg he zo ver allemaal we gaan tussen door wat eten en een kop koffie drinken,zullen we nodig hebben,ik weet wel dat ik vrijdag een feest heb en laat thuis ben dus ik denk dat ik maar niet naar bed ga,want dan ben ik nog veel moeier denk ik.wordt een zwaarf weekend maar ook wel een leuk,
morgen avond hoop ik wat foto's te kunnen laten zien,

gr, essie

boezempje

hai

even een klein stukje over pearl en zora het gaat super goed met ze.de geelwang zora at bij tineke nog 2a3xpap op een dag en is 9weken oud en nu zit ze op alleen zaad en eivoer ik heb ze gewoon niks meer gegeven op goed geluk dacht ik maar en dat gaat goed.ze kon nog niet echt vliegen want bij tineke heeft ze hij niet gevlogen bijna.en hier gaat het goed nu vliegt op en neer feest denkt.en met pearl gaat het super goed die eet geen zaad maar vreet zaad hihihihiih en houdt zoooooo van knuffe echt niet normaal zoo lief dat ze is
het gaat gewoon goed gelukkig.onze vriendt hadt bij tineke de spiltgeelwang gekocht het broertje van mij zora,en hij hadt een witkopmasker besteldt bij haar,die was geboren en was toen wij de geelwangen gingen ophalen 4weken oud tinke vroeg of wij de witkop mee wilden nemen :oik dach nu al maar goed hans vroeg aan mijn of ik dat wilden doen de kleinen op voeden ik zij dat wil ik wel doen maar de kans is groot dat ie het niet haalt omdat tineke zij dat de witkop bijna niet dee eten en zij het vermoeden hadt dat de witkop het niet zou halen. hij is nu hier bij mijn en het gaat goed eet heel veel gelukkig en ziet er goed uit.

foto komen nog ga zo een camera kopen

gr essie

Marianne

Hoi Esther,

Wat fijn dat het goed gaat met de nieuwelingen.
Je moet nog even je titel van deze dagboek aanpassen ;)

Essie en haar 6 moppies  ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai

jaaaa je hebt hellemaal gelijk zeg hiohihihihihi

dank je meis

robentru

Hoi Esther,
heerlijk dat het goed gaat met je moppies.
Een een nieuwe camera (gelukkig, want dan hebben wij weer leuke foto's om naar te kijken). Geniet en kroel maar lekker.
Groet, Trudy

boezempje

'hai

dank trudy de foto komen zeker meis.
maar nu ga ik ff jou dagboek lezen

doeiiiii essie :-* :-*

boezempje

hai

heb een nieuwe camera weet nog niet zo goed hoe hij werkt.
maar toch een foto van zora en pearl.

morgen komen er beteren foto

gr essie

carco

Hoi Esther
Ze zijn heel leuk de foto's hoor, maar laat je de camera niet vallen? :D
Klik op het plaatje voor onze site!

Annouschka

Hoi,

wat een scheetjes zeg Essie, echt wat een prachtvalkjes, veel plezier ermee!!

groetjes
Annouschka