25 juli 2025, 06:06:04

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

20 september 2004, 19:52:23 #225 Last Edit: 20 september 2004, 19:55:33 by boezempje
hai

hoe vinden jullie deze foto.
zora bij mijn dochter hihihihihihihiih

essie

Paul

Hoi Esther,

Ik reageer ook altijd wel hoor alleen bij dagboeken kom ik daar vaak wat minder aan toe helaas.
Maar Ik vind Jessy er heel erg mooi bijzitten zo en zo te zien heeft ze het ook al erg naar de zin :-)
Is ze al een beetje tam want ze kwam uit een buitenvolliere dacht ik toch?
Kweken met tamme valkjes gaat inderdaad prima hoor en dat ze tam zijn is alleen maar makkelijk dan laten ze vaak wel meer toe dat je bij het nest komt.
Maar soms kan een tam valkje ook wel eens heel fel zijn hoor als ze eitjes hebben maar ze worden weer zichzelf nadat de jongen groot zijn.
Dus het is zeker leuk om een keer een nestje te proberen.

Groetjes, Paul

Paul

Hoi Esther,

Die laatste foto's kwamen terwijl ik mijn bericht aan het typen was dus die zie ik nu pas.
Wat een leuke foto's zo zeg met je dochter samen met dat valkje :-)
Hij ligt er echt op zijn gemak bij zo :-)

Groetjes, Paul

boezempje

hai paul

ik weet dat er bijna niemand op was op het forum.
maar jessy is wel al een stuk rustigeren en ja komt uit een voliere maar is heel tam bijt niet je kan haar zo pakken gelukkig.met wat aandacht komt het vast goed.

gr essie

Anita1

jaaa paul ik heb een voliere.maar mijn valkjes zijn echt tam in de voliere.das wel gaaf hoor.knuff anita ;)

Paul

Hoi Esther en Anita,

Het is wel heel fijn dat ze in de volliere allemaal tam zijn en ook erg makkelijk als je ze eens vast moet pakken.
En zeker als je ze elke dag aandagt geeft zullen ze ook goed tam blijven :-)
Dan zal het met Jessy ook zeker wel goed komen en zal ie nog veel tammer worden :-)

Groetjes, Paul

Mandy

Mooie foto's hoor Es, het zijn prachtvalkjes ook, je hebt er een mooie "collectie" van gemaakt zo. Hoe kan het ook anders met Misty en Pearl erbij! ;)
Nog even en dan heb je je bonte witmasker erbij en dan ben je er wel hé. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai

dank je mandy

jaaa en zeker met misty en pearl erbij hahahahha zijn echt scheetjes,vooral pearl oohhh zo lief is ze,maar kan ook niiet anders he ze komen van ee goed aders ;)

gr essie

suus

Hoi Es,

Je hebt zeker een hele mooie albino (ik kende haar al ;)) En die geelwang is ook werkelijjk schitterend. Ook heel lief dat je dochter er zo mee zit te tutten! Je bent dus niet de enige die van valkjes houd!

Ik denk dat de tijd voor jullie toen met de platte band wel erg lang duurde zeg. En dan nog inderdaad twee jonge kinderen en langs de weg stilstaan. Dat moet een (kleine) ramp geweest zijn! Maar nu lekker thuis en wel. Hoe is het met de tamheid van de albino Jessy???
Ik hoop dat het helemaal naar wens is, en met veel aandacht en geduld zul je haar zeker nog tammer krijgen!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai suus

het gaat goed met de albino hoor.inderdaadt met geduldt en zo komen we er wel met haar.maar dat hebben we gelukkig dus daar zal het niet aan liggen,ik kan ze goed pakken en bijt niet ze vindt het kriebellen wel fijn maar mijn dochter kan er meer meer daar gaat ze op de schouder zitten :-/maar goed is wel leuk om te zien.en al wordt ze niet tammer vindt ik niet erg hoor ze bijt niet en je kan er vast pakken is ook al mooi,

gr essie

boezempje

hai

ff een updatje het gaat goed met de valkjes sints vandaag ook een stukbeter met zora ze eet echt goed nu.en met pearl gaat het super goed is een heel liefff valkje wil alleen maar kroellen,
en jessy begint te wennen ik kan ze al beter pakken komt goed bij mijn zitten nou en dat voor een valk van een jaar oud.
en nu wil ik jullie mijn nieuwen aanwinst laten zien zazoe een bonte witmasker cinnamon.die komt over een paar weekjes.
ben er hellemaal heppie mee en ook klaar dan.

gr essie

Anita1

wauwww wat een gaaf valkje al zeg! en leuk hoor die mutatie.die heb ik hier ook.erg mooi hoor.wanneer kan je dr ophalen ? hahaa.en wat goed dat het met jessy goed gaat.fijn dat ze al tammer wordt,maar ze is ook echt zoooo lief.knufff anita ;)

Anita1

je laat er trouwens ook geen gras over groeien he? koop maar een buitenvoliere,hihi knuff anita ::)

boezempje

hai anita

hahahahah nee ik laat er geen gras over groeien en zit er dik in dat er een voliere komt.maar meer komen er hier binnen niet hoor echt niet,
en jessy is inderdaad een schatje echt heel lief ben ook super blij met haar,

essie :-*

boezempje

hai

nou het gaat goed hier gelukkig en met pearl gaat het super goed ze is zoooo lieff je kunt met haar alles doen,en ze eet en drinkt goed.dan hebben we jessy daar gaat het ook goed mee als ik de kleinen van hans pap geef zit zij voorop hahahaha en komt goed bij je zitten is niet meer bang..en dan hebben we zora het pap kind ooohhh zo erg dat bedelen maar ik geef haar nog maar 1x per dag,ze is nu 12 weken en moet echt van de pap af hoor,ze eet zaad en trosgierst en eivoer,maar geef ik de pap niet eet ze te weinig en dat zie je aan de poep van haar dan.ik probeer het deze week af te bouwen maar ff doorzetten.

gr essie