10 augustus 2025, 00:17:42

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

daan

Citaat                              he daan

ik las dat je een naam wou weten voor het valkje van mij?nou ja het is dus de volgende naam geworden: orlando2
en mocht e oudste overblijven kan ik die dan nemen?want het maakt mij niks uit wat voor witmasker het wordt hoor ik vindt het allemaal wel mooie mutatie:d
en wanneer denk je dat hij weg mag naar mijn valkjes want ze zitten echt te roepen om orlando2 hahahaah

henry van ellinkhuizen

Hoi Henry,

Okay dan geef ik er 1 de naam Orlanda 2. Ik zal ff op een reactie van Ramona wachten, want zij was als eerste. Dus als ze een witmasker wil dan mag ze de oudste, maar dat maakt niet zo veel uit, want het scheelt maar een dag, en ze gaan toch pas weg als ik er helemaal zeker van ben, dat ze zelfstandig eten, dus ik kan nog zeggen waneer ze weg mogen. En dit is de eerste keer dat jongen weg gaan, vorig jaar zijn ze gewoon altijd bij de ouders gebleven, dus dan gaat het vanzelf hé., Dus ik heb geen idee hoe oud ze zijn als ze weg gaan! ff afwachten. Maar dat kan je allemaal lezen hihihihi.

Groetjes Daan

Stijn dc

hoi

ze zijn weer prachtig hoor daan. Het is toch altijd moelijk om voor jezelf te zeggen, ik hou er geen, niet? Ik heb dat probleem toch altijd.

SDC:D

Ramona25

Hoi Daantje, en nee hoor ik vind het niet erg of er wel of niet een geparelde tussen zit  :)
Als ze een lief karakter hebben dat is het allerbelangrijkste  ;)

Ik heb nog ff geen naampje hoor ik denk dat we wel daarop komen als we haar/hem hebben hihi.... :D

Gr Ramona! :-*

daan

Hoi Ramona,

Okay dan mag jij de oudste witmaskers.
En Henry dan neem jij nummer 2.
Ja is goed joh. Dat ze hem of haar een naam geeft als je hem thuis hebt hihihii
Dan blijf ik hem gewoon nummer 2 noemen, dan weet jij genoeg.
Maandag komen de nieuwe foto's weer.

Weltrusten allemaal.

Groetjes DAan

Henry

he daan

nou het maakt niks uit hoor welke nummer ik dus hebt.als ze maar gezond zijn dat is veel belangrijker hoor ;)

henry

Nes

O Daantje,

jij ook al van die geweldig schattige stekelvarkentjes??
Het broeden viert hier hoogtij  :)
Ze zijn idd al behoorlijk groot. Ben benieuwd als ze straks groot zijn...

Groetjes Nes.

daan

Hoi allemaal,

Hier weer de nieuwe foto's.
En je ziet het ze zijn in ieder geval al aan kattten gewend.
Mooi hé. Ja de katten hier doen de valkjes niks.
Ze fladderen al behoorlijk in het blok en de oudste probeert al het blok uit te komen.hihiihihi
Dit de oudste die gaat naar Ramona.

Dit is nummer 2 genaamd Orlanda2 die gaat naar Henry

En dit is nummer 3. Hier heb ik nog geen baasje voor, maar dat maakt niet uit, als er niemand komt hou ik ze toch lekker zelf hahahhah

En dit is de jongste en die heeft ook nog geen nieuw baasje.

En dan nog 2 foto's vanuit het blok.

Zo dit zijn weer de nieuwe foto's voor vandaag.

Knuffel daan

Henry

he daan

nou wat leuk dat ik mijn valkje ziet :Dmaar kan je soms een grotere foto maken en die naar mij mailen?

henry

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Henry

he daan

ik heb een type fout gezien in de naam van de valkje maar dat heb ik zelf gedaan maar het moet zijn:orlando2 ;D

henry

daan

Okay, ik ben bang dat tie nou niet meer luisterd hoor. hahahahha. Hij is al helemaal gewend aan die andere naam.
Nee hoor, is goed wordt het Orlando2

Gr Daan
En ik zal eerdaags een foto van Orlando2 maken die wat dichterbij is genomen.

Henry

he daan

nou moet je hem even opnieuw opvoeden he dat hij luistert naar de naam orlando2 :D(grapje)

henry

daan

De oudste 2 zijn al een paar dagen bezig met uit het blok komen, mar iedere keer als ik een foto wilde maken gingen ze snel terug hahhaha. Nu heb ik wel de foto kunnen maken.
Wel snel hoor. ruim 3 weken.

Groetjes daan

Henry

he daan

nou dat is dus leuk he als ze uit het blok komen misschien schrokken ze ergens van ;D
of ze hadden honger he ahahahah

henry

Ramona25

Geweldig dat koppie hihihi....
Welke vogeltje is dat?