7 augustus 2025, 06:54:50

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

Speedy

CitaatGa je ze zelf houden jouw jonkies Trudie?

groetjes Daaan

Uh nou dat weet ik nog niet hoor, nu weet ik wel zeker dat Sky blijft, dat is die geparelde, want mijn jongste dochter is daar helemaal gek op.
Van de andere 3, ben ik het meest bezig met Snowy, de eerstgeborene.
Of ik nu ook zeker 1 of meer van de andere hou? geen idee nog.
Erg he... nee ik weet het niet.
En er zit bij Punky en  Kobus ook nog 1 of 2 jonkies aan te komen, als alles goed gaat tenminste.
Ik vind het heel moeilijk om nu al te zeggen welke ik weg zou doen, in ieder geval zal er zeker dan 1 bij zitten voor mijn vriendin.

Groetjes,
   Trudie

Stijn dc

hoi

ja, valkjes weg doen is zeer moeilijk. Ik heb er vorig jaar drie weggedaan ,en twee gehouden, en het was toch effe slikken dat ze weg waren. ik denk maar dat ze  naar een betere thuis zijn gegaan.

SDc:D

Ramona25

Nou zeg dalijk verkoopt ze ze niet meer hoor :p
Ik wil er wel eentje hebben maar als jullie zo blijven praten doet ze ze niet meer weg haha...
Hoe gaat het met het eten bij ze daantje?
Gr Ramona!

daan

Ja het voeren gaat harstikke goed en de oudste is al zo groot joh, niet te geloven, mar ik weet het niet meer welke er nou gepareld is en welke niet. De eerste 2 volgens mij niet en de laatse 2 denk ik wel ik zal morgen weer ff nieuwe foto's plaatsen.

Groetjes Daan

Henry

beste daan

je valkjes die zien er echt wel mooi uit he :D
maarja dat weten we allemaal dat je mooie valkjes mooie kampioen  :)
het makt niet veel uit wat voor mutatie witmasker hoor daan ik heb binnen kort ook een witmasker die komt namelijk bij mandy vandaan en dat wordt een witmasker cinamon geparelde ::)
nou ik wacht het wel af hoe groot de valkjes nu zijn want ze groeien als kool heb ik gelezen ahahah

henry van ellinkhuizen

daan

Hoi allemaal,

Hier dan weer de nieuwe foto's van mijn kanjers.
Het gaat zo hard allemaal.
Ik weet nog zo goed dat ik met smart zat te wachten tot de eitjes openkwamen en nu worden het al hele beren (valkjes) hihihihi
Hier eerst 2 groepsfoto's

Mooi worden ze al hé, ik ben ook zo trots op ze, en vooral op de goeie papa en mama.
Hier een foto van de kleinste die is nu 19 daagjes oud.

De volgende is nummer 3 die is nu 20 dagen oud.

Ik ga zo weer verder, maar deze sla ik vast op voordat mijn pc weer vastslaat en alles weerweg is hahaha

Marianne

Hoi Daantje,

Wat een kanjers.
Geen wonder dat je trots bent.
Geniet er maar lekker van.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

daan

Ben ik weer.
De volgende foto is nummer 2 die is nu 22 dagen oud.

En de volgende is de oudste nu alweer 23 dagen oud.

En dan ook nog een foto van de papa en mama
Die doe ik weer in een volgend berichie.

daan

En dan hier de foto's van gabber en Kuiffie.

2 jongen zijn al besproken 1tje voor Ramona, en 1tje voor Henry. Hebben jullie al een voorkeur of niet?
Ik kan nog niet zien welke er gepareld zijn en welke niet. Ik twijfel zelfs wel of er geparelde tussen zitten. Als jullie namen weten, dan hoor ik dat wel, want dan krijgen ze die naam alvast. Zo dit was het weer voor effies, ik ga eten maken en moet zo naar 2 verjaardagen toe.
Tot gauw allemaal.

Knuffie Daan

Ramona25

Ze zijn echt mooi echt lief!
Enne naampje hihi moet ik wel bedenken haha ik laat het je weten als ik het weet :)
Gr Ramona!

daan

Misschien dat iemand kan zien of er geparelde tussen zitten, ik denk het zelf niet. Vorig jaar hadden ze 2 witmaskers en 3 geparelde, ik ben zo benieuwd of er nu ook 1 tussen zit ja of nee.
Maar de oudste zowiezo niet volgens mij dan alleen de jongste 2 misschien.

Groetjes Daan

Henry

20 maart 2004, 22:07:57 #71 Last Edit: 20 maart 2004, 22:09:29 by Angelique
                               he daan

ik las dat je een naam wou weten voor het valkje van mij?nou ja het is dus de volgende naam geworden: orlando2
en mocht e oudste overblijven kan ik die dan nemen?want het maakt mij niks uit wat voor witmasker het wordt hoor ik vindt het allemaal wel mooie mutatie:d
en wanneer denk je dat hij weg mag naar mijn valkjes want ze zitten echt te roepen om orlando2 hahahaah

henry van ellinkhuizen

Lique

Heej daantje,

Zo te zien, heb je dit keer geen geparelde valkjes erbij zitten, helaas.
Anders had je dat al veel eerder kunnen zien.

Maar gewoon witmasker is ook hartstikke mooi.

Knuffie lique

Speedy

Ja Daantje,

Die zijn ook heel mooi....hahaha ik heb ze ook 3 stuks en 1 cinnamon geparelde...lol))))

Groetjes,
   Trudie

daan

Bedankt voor jullie reactie!! hihihi was gewoon benieuwd.

O ja zeker weten ben ik er erg blij mee.
Ik vind witmasker juist heel mooi, en wel heel grappig dat het ok alle 4 dan witmaskers zijn hiihhihi.
Maar ik vroeg het meer omdat Ramona graag een geparelde wil hebben. En als dat niet het geval is, zal ze op een volgend nestje moeten wachten. Of een witmasker nemen. Sorry Ramona dit keer zit er geen geparelde bij. Laat even weten wat je wil. Wil je wachten of wil je een witmasker?

Ik heb net lekker met ze zitten snollen achter de pc. Heerlijk al die schilfers die ze verliezen, en dat er dan steeds meer veertjes ziet. De oudste 2 zijn ook al vol met veren op de krop. Alleen de jongste nog niet.
Het blijft zeer mooi spul allemaal.

Het zal denk ik ook niet lang meer duren of ze hebben in de voliere ook de eerste eitjes. Spannend hoor. Want ja Gabber en Kuiffie heb ik vorig jaar alleen nog maar mee gekweekt, en nu ook alllemaal andere koppels. Dus ja das dan ook weer erg spannend. Weer nieuwe papa's en mama's