3 mei 2025, 20:43:41

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Daantje,

Ik vroeg mij hetzelfde af als Karin.
Wat een grote show wordt het daar.
Heel veel succes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

daan

Hoi meiden,

Ja toen ik de witmasker zag zitten werd ik helemaal wild, het leek wel op Storm, ik heb het helaas niet opgenomen want anders had ik het ff kunnen terug kijken. Ik vond het wel geweldig dat ze het daar uitzonden, het zal best kunnen dat het Storm of Jazzy was hoor. Het ging te snel en je zag geen kooinummer helaas, ja het is echt een onwijs grote show.
Gaaf hé.

Groetjes daan

Karin

Hahahaha, ja, erg jammer. Misschien kun je het de organisatoren vragen ? Of.... kijk morgen even in het archief : http://www.sbsonline.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=20
Ik weet alleen niet of ze ook het weerbericht erbij doen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

daan

Hoi karin,

Ja ik hoop idd morgen wat terug te kunnen vinden op het internet. En anders vraag ik het zondag aan Henk Marinus De voorzitter van de bond die op tv was, misschien weet hij het wel. Trouwens de voorzitter van de bond was heel vroeger de secretaris van onze vereniging. Grappig hé. Hij is dus ooit begonnen bij onze verening, maar dat was nog voor ik geboren was geloof ik hihihi

Groetjes daan