5 mei 2025, 20:51:23

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

Mandy

Hoi Daan,

Gefeliciteerd met de kleine! ;D
En als ik al die andere mooie valkjes op al die foto's zie ziet het er wel naar uit dat het stilletjes aan allemaal weer de goede kant op gaat, gelukkig maar! :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Ik ben helemaal dol gelukkig.
Ik had eigenlijk niet verwacht.
ja het toch balen als je maar 1 valkje kunt inzenden op de TT. En dat is Storm geworden. Die is weer helemaal beter. Dus hij wilde wel graag naar de TT.
En het is hem nog gelukt ook, hij is Kampioen grote parkieten geworden. Dus zelfs met 1 vogel inzenden kan het lukken hahahaha.
Ik zet de foto's bij het stukje vogelshow neer.

Groetjes daan en een trotse Storm.

robentru

Hoi Daantje

van harte gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats op de TT, we hebben de foto's gezien en Storm is ook wel een heeeeel mooi valkje.

groetjes

Rob en Trudy

daan

Hoi allemaal,

Hier de nieuwe foto's van de jonkies van Gabber en Kuiffie.

Het gaat heel goed met ze. De oudse groeit als kool, hij heeft al een ring om, de eerste nieuwe ring voor 2005.

Storm is weer lekker thuis en ik heb zijn rozet op zijn kooi gehangen. Zo trots als een aap.

Groetjes daan

Irene

Hoi Daan,
dubbel gefeliciteerd kan ik wel zeggen ;D; met de kleintjes en met de grote prijs!
Fijn voor je dat na al die ellende ook weer wat "zonneschijn" in je valkenhobby is gekomen!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

daan

Hoi allemaal,

Hier gaat alles goed. Ik ben nu de papieren aan het invullen voor Vogel 2005 in Apeldoorn. Ik wil wel gaan meedoen.
Lijkt me wel gaaf zo'n grote show.

Met de valkjes gaat alles erg goed. De jongen van Gabber en Kuiffie groeien als kool.

Het zijn weer witmaskers hihihi. Ik heb dit jaar alleen maar witmaskers uit Gabber en Kuiffie gekregen. En vorig jaar geparelde, dus het lijkt erop dat het een jaar overslaat.
Ik ben benieuwd volgend jaar.

Groetjes daan

daan

O ja ik had ook nog foto's van de ouders.
Dit is dus papa Kuiffie, hij doet zijn naam goed eer aan hihiihi

En dit is mama Gabber.

Ze had net het blok weer onder gescheten hahaha.
Dat is altijd een nadeel van broeden en groot brengen, ze laten klodders vallen zo groot als koeienvlaaien ahahhaa.

Groetjes daan

marianca.

Hallo Daantje,

Moest toch lachen om papa Kuiffie :D :D :D.Doet zijn naam echt EER aan :D ;).

Groetjes
marianca

daan

Hoi Marianca,

hhahaha ik snap dat je moest lachen. :D
Hij heeft echt een giga kuif. trouwens zijn kinderen ook allemaal, dat geeft tie mooi door. ;)

Groetjes daan

Olga en Hans

Hoi Daantje,

We lezen net dat jij ook jonge valkjes heb zitten, zijn ze allemaal al van pleegouders voorzien of hebt je nog een kleintje voor ons te koop?
We zouden heel graag een jong mannetje willen, om hem ook helemaal tam te maken en om onze 2 vrouwelijke schoonheden te verblijden  :D.

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

daan

Hoi Olga,

Ja klopt ik heb nu 2 jongen zitten bij Gabber en Kuiffie, maar ik hou ze zelf. Ze hebben nu weer 4 bevruchte eitjes en de moeten rond oud en nieuw uitkomen. Ik weet nog niet of het goed gaat natuurlijk, maar misschien dat ik er daar eentje van ga verkopen, maar dat moet ik nog ff zien.
En het is altijd maar afwachten of alles goed gaat natuurlijk.
Je moet ff mijn dagboek in de gaten houden. Want ik vergeet geheid dat je intresse hebt. Druk druk, nu weer ff rustiger gelukkig. Maar zou je het zelf ook ff in de gaten willen houden, dan hoop ik ook dat ik er aan denk. Maar je zegt dat je een man wilt, het nadeel is bij witmaskers dat je niet echt kan zeggen dat het een man of een popje is. Dat kan je pas echt met zekerheid zeggen als de witte kop door komt of niet.
Ik hoor het wel okay.

groetjes daantje

daan

Hallo allemaal,

Hier een zeer verraste Daan. Ik was er helemaal van overtuigt dat volgende week pas de eitjes moesten uitkomen van Gabber en Kuiffie. Maar ik zit net achter de pc en hoor ineens voergeluidjes, niet zo heel vreemd want er zitten nog jongen in de kooi, maar deze waren wel heel lief en zacht, dus ik het licht aan om te kijken of ik het niet verbeelde, en ja hoor zie ik ineens een nat kleintje liggen, dus ik blij blij. Maar ik zag de andere eitjes niet meer, dus ik Gabber iets opzij geduwd, en zie ik nog een kleintje liggen.
Dus er zijn 2 kerstkindjes geboren hihii.
hier de foto's vers van de pers.
Toch is het leuker dat je het nog niet verwachte nu is het echt een suprise.

Wat lief hé.
Ik denk dat ik morgen de andere 2 jonkies die zijn nu 7 weken oud, maar apart ga zetten, ik heb ze nog niet echt zelf zien eten, dus dat moet ik dan ff goed in de gaten houden. Want ja ze hebben het nu wel erg druk natuurlijk hahaha.
Ik vond het al pittig,om te broeden en te voeden, maar ze hebben alleen begin van het jaar 1 nestje gehad, dus die zijn nu voorplopig weer klaar, als ze weer nieuwe eitjes gaan leggen dan geef ik die aan mijn vader. Die heeft ook 2 koppels valkjes die nu bezig zijn.
Maar misschien zetten ze nu zelf ff de rem erop hahaha

Groetjes daantje

Ellen

26 december 2004, 19:15:42 #747 Last Edit: 26 december 2004, 19:16:11 by Ellen
Gefeliciteerd joh. Zeker hartstikke leuke verrassing. :)

Olga en Hans

Hoi Daantje,

Van harte gefeliciteerd met je 2 kerstkindjes, wat een onverwachte verrassing dat ze met kerst geboren zijn.
Nou de andere 2 nog.

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Karin

Hé Daantje, was dat er één van jou bij hart van nederland ?  ;D Ik zag een mooie witmasker man  8)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves