10 augustus 2025, 22:38:21

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

Suzanne

Ooooh, wat een schatje zeg! Ik smelt helemaal.

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

leuke foto's hoor. Zo snel al uit het blok zeg. Het gaat weer vooruit. geniet er maar van.

SDC:D

Nes

Hey Daantje,

leuke foto's joh! Echt heel lief :) maar volgens mij worden het ook echte deugnieten  ;) Wat voor mutatie zijn de jonkies eigenlijk? En zijn ze nu allemaal dezelfde mutatie?

Groetjes Nes.

daan

Hoi allemaal,

Toen ik net thuis kwam, zaten de oudste 2 op de grond van de kooi dus die waren nu echt het blok uit, maar ik heb minder goed nieuws, ik kijk en schrok me weer een hoedje, alle kuifjes eraf, potverdorie dat heb Kuiffie (man) ff in 1 dagje gedaan, vanochtend zat alles ernog an, en nu is het eraf. :o :'( :'(
Ik vind het zo erg, ik weet het wel dat het weer aangroeit. Maar toch. Ik heb de oudste 2 weer in het blok gezet, en als ze eruit willen dan kunne ze, maar erin gaat nog wat moeilijker. Het is wel erg vroeg hoor met ruim 3 weken het blok uit. ppffffffff. Leuke thuiskomer hoor. Ik kijk het nog ff aan, maar als het nog erger wordt dan gat Kuiffie er toch echt weer uit en dan moet Gabber het alleen doen.
Nou ja we zien het wel weer.
Sorry henry en Ramona, ik hoop dat de kuifjes weer er weer aan zitten als ze naar jullie gaan, het komt wel weer goed hoor, vorig jaar zijn de jongen ook geplukt en alles is goed gekomen maar ik baal hier wel van.

groetjes daan

daan

Citaat                             he daan

nou dat is dus leuk he als ze uit het blok komen misschien schrokken ze ergens van ;D
of ze hadden honger he ahahahah

henry

Hoi Henry,

Nee hoor ze zijn gewoon heerlijk nieuwsgierig wat er buiten het blok gebeurt hihihihi

Ramona25

Hahaha is tie zonder kuifje goedkoper dan  :D Nee hoor grapje enne tis bekend dat ze elkaar weleens "kaalplukken" toch dus kan gebeuren hoor  ;)

Gr Ramona!

Stijn dc

hoi

jammer dat je jonkies toch weer geplukt worden. Ze groeien wel terug aan, alleen een valkje zonder kuif lijkt zo raar, niet af precies.

Mandy

Ach gos, wat jammer nou, ze zagen er net zo mooi vol bevederd uit, maar net wat je zegt, het groeit wel weer aan maar is toch ff een tegenvaller. Het is toch wel zo dat als ze eenmaal plukken dat blijft helaas, ook al doe je nog zo je best... :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

CitaatGeweldig dat koppie hihihi....
Welke vogeltje is dat?

Hoi Ramona,

Dat is jouw kanjer die daar heel nieuwsgierig uit het blok hangt hahhhha

daan

CitaatHey Daantje,

leuke foto's joh! Echt heel lief :) maar volgens mij worden het ook echte deugnieten  ;) Wat voor mutatie zijn de jonkies eigenlijk? En zijn ze nu allemaal dezelfde mutatie?

Groetjes Nes.
Hoi Nes,

Ja mooi hé. het zijn allemaal witmaskers ik weet alleen nog niet welke man of pop is, dat kan nog wel ff duren voordat we dat weten hihihii

Gr Daan

daan

CitaatHahaha is tie zonder kuifje goedkoper dan  :D Nee hoor grapje enne tis bekend dat ze elkaar weleens "kaalplukken" toch dus kan gebeuren hoor  ;)

Gr Ramona!

Nee ze zijn noet goedkoper geworden zonder kuif, hhahahahha het was te proberen. :D :D
Ja ik vind het erg maar ja je doet er niks aan, ik moet het alleen nu wel goed in de gaten houden, want als het te erg wordt dan moet Kuiffie eruit.
Maar misschien als je je valkje komt halen zit er wel weer een klein kuifje op.

Groetjes Daan

daan

Citaathoi

jammer dat je jonkies toch weer geplukt worden. Ze groeien wel terug aan, alleen een valkje zonder kuif lijkt zo raar, niet af precies.

ja een valkje zonder is kuif hoort niet toch hihhi
Ja het is erg jammer dat tie het toch weer flikt balen maar niks aan te doen jammer genoeg.
Ja het ging zo goed en je ziet het in een dag tijd heeft tie alle jongen gekortwiekt pfffffff

Groetjes Daan

daan

CitaatAch gos, wat jammer nou, ze zagen er net zo mooi vol bevederd uit, maar net wat je zegt, het groeit wel weer aan maar is toch ff een tegenvaller. Het is toch wel zo dat als ze eenmaal plukken dat blijft helaas, ook al doe je nog zo je best... :-/

Hoi Mandy,

ja ze waren vanochtend ookhelemaal vol bevederd en je komt thuis uit je werk en alles is eraf. Ja idd het eerste nestej vorig jaar heeft tie niet geplukt en het 2e nestje wel toen de jongen al waren uitgevlogen en nu weer, ook toen de 2 oudste het blok uit gingen, mar hij heeft ook de kleintjes die in het blok zaten gelijk maar meegenomen, als ze er eenmaal weer van preoven zijn ze niet te houden.
ja eenmaal geplukt altijd een plukker.
En dat is zo jammer want het is zo'n goed koppel.
Nu alleen maar te hopen dat het niet erger wordt.
Want vorig jaar ging Kuiffie ook ineens de nek en rug plukken van de jongen, dus goed in de gaten houden. Anders gaat tie echt weer apart.
Balen, maar ja niets aan te doen, de deksel was ook zelfs al van het blok af, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Je weet het niet hé, het blijft nog steeds onduidelijk waarom ze het doen.

Groetjes Daan

daan

Hoi allemaal,

Ik heb vanochtend Kuiffie uit de kooi gehaald en apart gezet in een andere kooi. Hij was weer zo erg bezig, tot bloedens aan toe, nu ben ik het zat. Ik hoop alleen wel dat Gabbertje het alleen aan kan, maar het is vandaag erg goed gegaan, dus ze red het wel denk ik, ik moet het ff goed in de gaten houden. Het ziet er nu echt zielig uit, Ik heb vanavond weer ff lekker met ze zitten kroelen en ze worden al steeds tammer en liever.

Groetjes Daan

Henry

he daan

nou wat leest ik nou is pappa aan het plukken?ik hoop dat de moeder het alleen aan kan hoor het voeren van onze deugnieten.

henry