Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Lique

13 maart 2004, 17:52:36 #60 Last Edit: 13 maart 2004, 19:14:50 by Angelique
CitaatHoi Lique
Wat ontzettend leuk zeg, eindelijk goed nieuws een ei uit, en dan nog een albino ook!!
Groetjes: Caroline.
Hoi Caroline,

ja, ik heb echt heel veel geluk gehad. Ook veel nare dingen meegemaakt, maar ik ben heel blij dat het de goede kant uitgaat.
Groetjes,

Lique

13 maart 2004, 17:53:13 #61 Last Edit: 13 maart 2004, 19:14:59 by Angelique
CitaatHoi,

Gefeliciteerd met jullie eerste jong! Mooi hoor een albino  :-*

Groetjes

Suzanne
Hihi, dank je wel ik voel me net zelf moeder, zo trots hahah

Groetjes,

Marianne

Hoi Lique en Peter,

Gefeliciteerd met de kleine albino.
Echt heel speciaal om te zien, vooral de oogjes zo dezelfde kleur als de hand die het kleintje vasthoudt.
Heel veel succes met de rest.
Spannend!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

Aaaahhhhh gelukkig zeg, ik maakte me al zorgen, gelukkig gaat het nu bij jullie ook weer de goede kant op! ;D
En een mooie binnenkomer ook met een albino, wauwie! :P
Hopelijk gaan ze de jongen verder ook goed verzorgen, hebben ze al gevoerd? :)
En zie ik het nou goed, liggen daar nog 5 bevruchte eieren bij? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

CitaatHoi Lique en Peter,

Gefeliciteerd met de kleine albino.
Echt heel speciaal om te zien, vooral de oogjes zo dezelfde kleur als de hand die het kleintje vasthoudt.
Heel veel succes met de rest.
Spannend!

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Dank je wel, ja mooi zijn die oogjes hé? Ik vind het echt een prachtbeestje. De nieuwe eigenaren willen al heel snel een keertje komen kijken, hoe het er hier aan toe gaat.

Groetjes,

Lique

CitaatAaaahhhhh gelukkig zeg, ik maakte me al zorgen, gelukkig gaat het nu bij jullie ook weer de goede kant op! ;D
En een mooie binnenkomer ook met een albino, wauwie! :P
Hopelijk gaan ze de jongen verder ook goed verzorgen, hebben ze al gevoerd? :)
En zie ik het nou goed, liggen daar nog 5 bevruchte eieren bij? ::)
Hoi mandy,

Ja, ik maakte me ook flink zorgen, maar nu totaal niet meer.
ja, je ziet wel 5 eitjes nog liggen, alleen 1 is niet goed, deze is oranjegeel van binnen, en zal ik eerdaags openmaken, om te kijken wat erin zit. Dus nog 4 jongen moeten er komen.
2 zijn er al bezig bij hun, en ook al 2 bij ren en stimpy.

Groetjes,

Paul

Hoi Lique,

Gefeliciteerd met het jong :-)
En wel heel gaaf dat het meteen een albino is dat is ook heel erg leuk :-)
De nieuwe eigenaar zal er wel heel erg blij mee zijn om zo'n mooi valkje straks te verwelkomen :-)
Veel succes met de rest van de jongen.

Groetjes, Paul

Lique

CitaatHoi Lique,

Gefeliciteerd met het jong :-)
En wel heel gaaf dat het meteen een albino is dat is ook heel erg leuk :-)
De nieuwe eigenaar zal er wel heel erg blij mee zijn om zo'n mooi valkje straks te verwelkomen :-)
Veel succes met de rest van de jongen.

Groetjes, Paul

Hoi paul,
Ja, de nieuwe eigenaren zijn echt ongelooflijk blij. ik had ook afgesproken, dat bij het eerste jong, dat we ze zouden bellen.
Er zijn nog een paar eitjes bezig, ik verwacht vanavond ofzo, dat de 2e er wel zal zijn.

Groetjes,

Inger m

Hoi Lique,
Wow! begint gelijk goed met een albino! erg leuk en gaaf dat je ook al gelijk foto's hebt! Ben benieuwd wat er staks uit de andere eitjes komt...nog meer albino's?

Succes!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Lique

13 maart 2004, 22:00:22 #69 Last Edit: 13 maart 2004, 22:01:41 by Angelique
CitaatHoi Lique,
Wow! begint gelijk goed met een albino! erg leuk en gaaf dat je ook al gelijk foto's hebt! Ben benieuwd wat er staks uit de andere eitjes komt...nog meer albino's?

Succes!

gr Inger
Hoi inger,

Ja, super hé, ik vind het helemaal super.
Ik denk dat er meer albino's komen, omdat er nog 4 uit moeten komen. Ook komen er lutino's.
Ik ben er net achter gekomen, dat ikeen klein beetje op een hele leuke manier bedrogen ben hahaha.
Ik had een tijdje geleden een albino gekocht, in de veronderstelling dat het een pop zou zijn.
En ik ben in de voliere bezig, hoor ik wipwapgeluidjes, kijk door het gat, zie ik die albino wat een pop moest zijn, op een witmasker popje wipwappen hahahaha.

Ik kon nog net naar binnen rennen, om mijn camera te pakken, en heel gauw ff een foto nemen.

Jemig, straks begint dit koppeltje ook nog....
Maar als daar een albino uit komet, is het een pop, en als er een witmasker uitkomt, is het een man. :) ;D ;D ;D ;D

Paul

Hoi Lique,

Albino mannetjes komen veel minder voor dus het is niet zo erg lijkt me dat is juist fijn dat je nu achteraf ook een albino man hebt :-)
Alleen even rekening houden dat je daar nu wel een pop aan kwijt bent  :D
Ik vind albino's echt heel erg mooi en hoop ook weer een keer een albino jong zelf te kweken want de vorige heeft het toen niet gehaald helaas :-(

Groetjes, Paul

daan

Hey Lique,

Helemaal geweldig joh een Albinootje.
Gefeliciflapstaart meissie.
En welke Albino is dat die bij Ome Kees vandaan komt.
Die je dacht dat het een pop was en nu toch een man. hihihi Wel leuk toch onverwachts een Albino man te hebben.

Knuffel Daan

Lique

13 maart 2004, 22:34:39 #72 Last Edit: 13 maart 2004, 22:37:05 by Angelique
CitaatHoi Lique,

Albino mannetjes komen veel minder voor dus het is niet zo erg lijkt me dat is juist fijn dat je nu achteraf ook een albino man hebt :-)
Alleen even rekening houden dat je daar nu wel een pop aan kwijt bent  :D
Ik vind albino's echt heel erg mooi en hoop ook weer een keer een albino jong zelf te kweken want de vorige heeft het toen niet gehaald helaas :-(

Groetjes, Paul
Hihi, ja, ik ben er ook wel ontzettend blij mee, met dat het een man blijkt te zijn, maar nu kom ik wel poppen te kort hahahaha. Nou, ik hou toch wat jongen denk ik...

Ik hoop echt voor jou, dat jij met Hedwig ooit een keer een albino jong krijgt.
Niet echt jij met hedwig, maar je snapt wel wat ik bedoel. ;)

Groetjes,

Lique

13 maart 2004, 22:36:21 #73 Last Edit: 13 maart 2004, 22:36:52 by Angelique
CitaatHey Lique,

Helemaal geweldig joh een Albinootje.
Gefeliciflapstaart meissie.
En welke Albino is dat die bij Ome Kees vandaan komt.
Die je dacht dat het een pop was en nu toch een man. hihihi Wel leuk toch onverwachts een Albino man te hebben.

Knuffel Daan
heej daantje,

ja, goed hé, ik ben zo blij met hem.
Die albino die op die witmasker pop zit, is idd degene die bij Kees vandaan komt. Hoe is het met jouw jongen daan?

knuffiez

Lique

Het eitje wat niet meer goed was, heb ik opengemaakt.
Het jong was al vrijwel volledig volgroeid.
Het zou een lutino geworden zijn.

heel jammer, maar 5 jongen voor het koppel is ook heel mooi.