Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Lique

12 maart 2004, 16:30:33 #45 Last Edit: 13 maart 2004, 19:15:15 by Angelique
Mijn kwartels zijn ook lekker bezig, Hennie broedt op 6 prachtige eitjes.
Hopelijk komen ze binnenkort uit, en zullen er mooie kleine kwarteltjes uit gaan komen.

Groetjes,

Speedy

Gefeliciteerd Lique, dat het nu eindelijk weer de goeie kant op gaat bij jullie.
Houden zo he.....

Groetjes,
    Trudie

Inger m

Hoi Lique,
Gaat goed bij jou! Leuk zoveel eitjes en eitjes die op 'springen' staan, nog even geduld...

Hoeveel 'koppels' heb je nu? (of valkparkieten?)
En hoeveel nestkasten geplaatst? Ik zit nog te twijfelen of ik er straks voldoende heb ivm mogelijkheden voor nestkast keuze. 6 koppels op 8 nestkasten heb ik, maar is nog maar de vraag of alles echt gaat broeden straks, want zijn nog niet allemaal echte koppels...

Met je lutino gaat het trouwens prima! Hij zit in de buitenvoliere en zit regelmatig te fluiten! is een mooie vogel...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Paul

Hoi Lique,

Dat gaat heel goed bij jullie zeg met de nestjes :-)
Jullie hebben het zeker verdient na zoveel narigheid vorig jaar en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter :-)
Veel succes met de nestjes en ik ben benieuwd wat voor jongen er allemaal uit gaan komen.

Groetjes, Paul

Lique

13 maart 2004, 12:58:15 #49 Last Edit: 13 maart 2004, 19:15:28 by Angelique
CitaatGefeliciteerd Lique, dat het nu eindelijk weer de goeie kant op gaat bij jullie.
Houden zo he.....

Groetjes,
    Trudie
Hoi Trudie,

Ja, het gaat zo goed, van ren en stimpy zijn er 2 jongen bezig uit het ei te komen.
Bij Tom en jerry zijn er 3 bezig om eruit te komen.
Gaat super dus, maar ik had al wel gedacht, dat er al wel een jong zou zijn... niet dus.

Groetjes,

Lique

13 maart 2004, 12:59:44 #50 Last Edit: 13 maart 2004, 19:15:39 by Angelique
CitaatHoi Lique,
Gaat goed bij jou! Leuk zoveel eitjes en eitjes die op 'springen' staan, nog even geduld...

Hoeveel 'koppels' heb je nu? (of valkparkieten?)
En hoeveel nestkasten geplaatst? Ik zit nog te twijfelen of ik er straks voldoende heb ivm mogelijkheden voor nestkast keuze. 6 koppels op 8 nestkasten heb ik, maar is nog maar de vraag of alles echt gaat broeden straks, want zijn nog niet allemaal echte koppels...

Met je lutino gaat het trouwens prima! Hij zit in de buitenvoliere en zit regelmatig te fluiten! is een mooie vogel...

gr Inger
Hoi Inger,

Ja, ik vind het super zo.
Ik heb 25 valken, niet iedereen is al broedrijp, maar 7 nestkasten. 4 zijn er in gebruik, de anderen hangen er eigenlijk nog voor niets.

Ja, een echte fluiter, dat was hij hier ook, de schat.

Groetjes,

Lique

13 maart 2004, 13:00:51 #51 Last Edit: 13 maart 2004, 13:01:13 by Angelique
CitaatHoi Lique,

Dat gaat heel goed bij jullie zeg met de nestjes :-)
Jullie hebben het zeker verdient na zoveel narigheid vorig jaar en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter :-)
Veel succes met de nestjes en ik ben benieuwd wat voor jongen er allemaal uit gaan komen.

Groetjes, Paul
Hoi Paul,
Ja, we hebben heel veel tegenslagen gehad, en ook zoveel eitjes die afgestorven zijn, dat maakt het er allemaal niet leuker op.
Maar nu ziet het er heel erg goed uit, één eitje van Sjors is ook bevrucht. Ze heeft er nu 3

Lieve

Hoi Lique,

Dit is toch fantastisch nieuws  :D :D :D :D
Ik moet straks gaan werken dus ik weet pas tegen middernacht hoe het verder is gegaan  >:( >:( >:( >:(
Ik duim voor jou en je kroost!!!!!!!!!

Groetjes, Lieve

Lique

13 maart 2004, 16:27:47 #53 Last Edit: 13 maart 2004, 19:15:51 by Angelique
Hoi allemaal,

Jong nummer 1 is net geboren, ennuh.....

HET IS EEN ALBINO !!!

Leuk hé? Ik ben helemaal happy en mijn dag is echt niet meer kapot te maken.

Groetjes,

Speedy

Gefeliciteerd, leuk joh...zo lief klein wit, ziet er inderdaad heel anders uit als die ik hier heb.
Door de ogen of zo? goh wat byzonder.

Veel geluk ermee,
    Trudie

Lique

13 maart 2004, 16:32:20 #55 Last Edit: 13 maart 2004, 19:16:02 by Angelique
CitaatGefeliciteerd, leuk joh...zo lief klein wit, ziet er inderdaad heel anders uit als die ik hier heb.
Door de ogen of zo? goh wat byzonder.

Veel geluk ermee,
    Trudie
Jaah, dank je wel, ik ben ook zo ongelooflijk blij, dat kan je je bijna niet voorstellen. het eerste jong wat in de voliere geboren wordt, is gelijk al een albino valkje.
Ik ga zometeen gelijk de eigenaar een mail sturen, dat hun jong is geboren...
Ik ben helemaal HYPER

Groetjes,

Lieve

heeeeeey Lique,

Feest ten huize Bosboom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D
Gefeliciteerd met het eerste jong, en geweldig een albino. Ik had nog nooit een albino gezien maar dat is ook een schitterende vogel :o :o :o :o :o. Zijn toekomstig baasje zal ook wel HYPER zijn ::) ::) ::)
Sorry, wel al eens gezien in de nestkas, niet goed opgelet toen.

Groetjes, Lieve

carco

Hoi Lique
Wat ontzettend leuk zeg, eindelijk goed nieuws een ei uit, en dan nog een albino ook!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Suzanne

Hoi,

Gefeliciteerd met jullie eerste jong! Mooi hoor een albino  :-*

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lique

13 maart 2004, 17:51:55 #59 Last Edit: 13 maart 2004, 19:16:16 by Angelique
Citaatheeeeeey Lique,

Feest ten huize Bosboom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D
Gefeliciteerd met het eerste jong, en geweldig een albino. Ik had nog nooit een albino gezien maar dat is ook een schitterende vogel :o :o :o :o :o. Zijn toekomstig baasje zal ook wel HYPER zijn ::) ::) ::)
Sorry, wel al eens gezien in de nestkas, niet goed opgelet toen.

Groetjes, Lieve
Hoi Lieve,

Ja, leuk is het hé, en waarschijnlijk komen vandaag ook al 1 of 2 jongen van Ren en Stimpy. Ik zou het heel leuk vinden, om jou ook blij te maken, vooral omdat jij de eerste keuze hebt.

Groetjes,