2 mei 2025, 06:16:19

Suiker, Thee en Koffie

Gestart door Rene, 5 november 2004, 22:40:17

« vorige - volgende »

Rene

Ik ben hopeloos achter met het verhalen over Casper en haar gezin, maar deze foto wilde ik toch even met jullie delen: stoere vader Kooka met links in rechts zijn 2 prachtige dochters! :)

Als ze er 's avonds uit zijn scharrelen de valkjes ook vaak rond boven op een keukenmeubel, normaal  niets bijzonders, maar van de week zaten ze neens zo mooi op een rijtje, dat vroeg er gewoon om gefotografeerd te worden :D

Helaas zat Casper, de moeder, net buiten beeld; duidelijk 1 voorraad bus te weinig in dit setje ;D

Groetjes,

-- Rene

Kolkkie

Hoi Rene,

Wat zitten jou schatten toch weer mooi op een rijtje.
Het zijn lieverdjes, want ik heb ze laatst nog in het echt gezien.

Je moet dus nog een nieuwe bus aanschaffen. Heb je 4 op een rij :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Rene,

Je moet proberen een bus voor het melkpoeder te krijgen dan kunnen ze allemaal zitten  :D
Wel een heel erg leuke foto.

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Rene,

Wat een leuke foto zeg!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rene

Hoi Mariska,
CitaatWat zitten jou schatten toch weer mooi op een rijtje.
Het zijn lieverdjes, want ik heb ze laatst nog in het echt gezien.
Ze zijn niet zo kroelerig als Kleintje bij Paul, maar wel tam en op hun eigen manier heel lief. Het is leuk om te zien hoe ze met elkaar optrekken, bij het vliegen gaan ze vaak met z'n vieren tegelijk dezelfde kant op, van voor naar achter, van achter naar voor; een echte mini-zwerm :D

De 3 op de foto zijn trouwens allemaal familie van jouw Minggu;  Kooka, het mannetje, is uit hetzelfde nest, dus een broer  en dat maakt de jonkies dan directe nichtjes :)

Groetjes,

-- Rene

Mandy

Hoi Rene,

Ik wilde ff zeggen dat ik het een fantastische foto vind, hij zou het geweldig doen in een valkparkietenkalender! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy,

Een heel goed idee die komt zeker in aanmerking voor de kalender die Peter misschien gaat maken :-)
Rene moet dan wel goedkeuring geven maar ik dwing hem dan wel een beetje  :D

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Rene,

Leuke foto zeg! Die foto in je handtekening vind ik ook al zo leuk.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai rene

wat een super foto zeg echt heel erg leuk zo 3 op een rij,
hahahahahh mooi hoor

gr essie

Sanna

Onbetaalbare foto!
Alleen voor de thee moeten we een beetje oppassen - die heeft zo te zien een beetje een 'bite'...  ;D

Groetes! Sanna

Paul

CitaatOnbetaalbare foto!
Alleen voor de thee moeten we een beetje oppassen - die heeft zo te zien een beetje een 'bite'...

Hoi Sanna,

Op de thee zit de vader en die valt best mee die is beel lief en bijt totaal niet :-)
Die is ook hier bij mij geboren en een broertje van de vogels die hier nu een nestje hebben.
De moeder is even niet in beeld en de koffie en de suiker dat zijn de jongen van de trotse paps in het midden :-)

Groetjes, Paul

Suzanne

Je zou de foto ook nog naar Douwe Egberts kunnen sturen, kijken wat ze zeggen  ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.