11 mei 2025, 17:53:06

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Lique

Zo, nieuwe dag en weer een jong geboren ;D ;D.
Dit keer bij Ren en Stimpy.
Het is een lieverdje, zo te zien, was hij er nog niet zo lang uit.
Ik zal ook nog foto';s nemen van de kleintjes.

ben helemaal trots hoor.

Henry

he lique

wat wordt het toch weer ouderwets gezellig he in de kweekerij het valkje :D en nu maar hopen dat alles nu wel op rolletjes loopt en dat de valkjes maar snel mogen groeien :)

speedy :D

Rika

hallo lique ,
ik leees deze hele verhaal .
ojee wat is geweldig die goede kant op gaan .
je hebt verdient om goed komst .

wauw wat prachtige foto,s MMM ben al verliefd op die !!!

Geniet ervan !!!

Lique

Citaat                               he lique

wat wordt het toch weer ouderwets gezellig he in de kweekerij het valkje :D en nu maar hopen dat alles nu wel op rolletjes loopt en dat de valkjes maar snel mogen groeien :)

speedy :D
Hoi Henry,

Ja, nou en of het gezellig wordt zo. Er zijn er nog veel meer die vandaag echt uit moeten komen.

Lique

Citaathallo lique ,
ik leees deze hele verhaal .
ojee wat is geweldig die goede kant op gaan .
je hebt verdient om goed komst .

wauw wat prachtige foto,s MMM ben al verliefd op die !!!

Geniet ervan !!!
Hoi Rika,

Ja, ik ben ook zo blij dat het allemaal goed is gekomen, en nu 2 prachtige jongen, mijn dag kan echt niet kapot, heerlijk is het als er jongen geboren worden.
Hih, jaah dat verliefde gevoel ken ik, dat maak ik altijd mee als ik weer zo'n hummeltje zie.

daan

Gefeliciteerd met het jonkie van Ren en Stimpy,
Geweldig nieuws weer in huize lique en peter.

Knuffel Daan

Suzanne

Gefeliciteerd met het 2e jong. Wat is dit er eigenlijk voor eentje?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lieve

Hoi Lique,

Spannend zeg, ;) ;) ;) ;)
Ik wacht vol ongeduld op de foto's ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes, Lieve

Nes

Hoi Lique,

gefeliciteerd met de twee jonkies  :) Tjee, een albino, geweldig zeg  :)! Die zijn toch heel zeldzaam?
Ga je hem zelf houden?

Groetjes Nes.

Lique

CitaatGefeliciteerd met het jonkie van Ren en Stimpy,
Geweldig nieuws weer in huize lique en peter.
Knuffel Daan
Heej daan,

Jaaah dank je wel, heel goed nieuws...

CitaatGefeliciteerd met het 2e jong. Wat is dit er eigenlijk voor eentje?
Groetjes
Suzanne
Heej suzanne,
Waarschijnlijk is het eerste jong van ren en stimpy een cinnamon, omdat zijn ogen rood doorschijnen. geweldig hé

CitaatHoi Lique,
Spannend zeg, ;) ;) ;) ;)
Ik wacht vol ongeduld op de foto's ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes, Lieve
Hih, heel ffies geduld, want ik ze zo de foto's erop ;)

CitaatHoi Lique,
gefeliciteerd met de twee jonkies  :) Tjee, een albino, geweldig zeg  :)! Die zijn toch heel zeldzaam?
Ga je hem zelf houden?
Groetjes Nes.
Heej nes,
Nee, helaas. het eerste albino jong is al voor iemand. Ik wil er zelf ook een of 2 houden, maar ik moet eerst kijken hoeveel albino's of lutino's erkomen.

Groetjtes Lique

Lique

14 maart 2004, 19:45:21 #85 Last Edit: 14 maart 2004, 19:47:10 by Angelique
Hoi allemaal,

Dit is echt geweldig wat ik nu ga vertellen:

Ongeveer een kwartier geleden dacht ik, laat ik nog maar eens eventjes kijken, of er al jongen geboren zijn. We hadden er al 2, maar er stonden er nog een aantal op punt van uitkomen.
Ik keek in de nestkast van Ren en stimpy, en nee hoor, nog steeds 1 jong.

Ik keen ik het nestkastje van Tom en Jerry en ik zie daar een eitje half open gaan en een prachtig lutino jong komt daaruit gekropen. Wonderbaarlijk gewoon. ik heb nog nooit echt een valkje uit zien komen op de natuurlijke manier. Meestal was ik net iets te laat, maar nu gebeurde het voor mijn ogen.

Ik ren ongelooflijk snel naar binnen, schreeuw tegen peter dat ik een jong zag uitkomen en pak bliklsemsnel de camera en wil het jong fotograferen.

Toen hoorde ik ren en stimpy voeren, maar niet 1 piepje, maar ik hoorde 2 piepjes.

Ik snel kijken, en ja hoor, ook jong nummer 2 van ren en stimpy was een paar seconden geleden uitgekomen.

(je ziet het vlies nog vochtig zijn)
Dit is echt zo bijzonder.

Henry

he lique

ik zou nu je bed maar in de voliere zetten he dan kan je het met eigen ogen zien gebeuren he en je foto toestel in de aanslag houden ahahahah

henry

Lique

14 maart 2004, 19:49:23 #87 Last Edit: 14 maart 2004, 19:51:43 by Angelique

Dit zijn jong 1 (albino) en jong 2(lutino) samen.

Dit zijn jong 1 en jong 2 van Ren en Stimpy.
Kijk dat koppie van numer 2 toch, hij hangt nog, hij is net een paar minuten daarvoor geboren

Lique

Citaat                                   he lique

ik zou nu je bed maar in de voliere zetten he dan kan je het met eigen ogen zien gebeuren he en je foto toestel in de aanslag houden ahahahah

henry
Jaah, nou zou ik wel willen hoor, maar dan schrikken de valkje zo

Suzanne

Wauw, wat ontzettend gaaf om dat mee te maken, Lique!

Ennu, schrikken ze dan van je slaperig hoofd 's-ochtends bedoel je  :P :P ;) ;)?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.