Rikki, Coco en de rest! Dit dagboek gaat op slot, tijd voor een nieuwe start...

Gestart door Cherro, 14 februari 2011, 22:14:35

« vorige - volgende »

Cherro

Vanavond belt een vriendin van mij me, en opeens hoor ik wipwapgeluidjes  :o

Ik dacht: Dat kan niet! Ze zijn allemaal nog zo jong!!
Ik kijken, ja hoor!! :o Zit Twister op James!! :o

Dame en heer genoten er heerlijk van, Twister wist voor zo'n broekkie precies hoe of dat het moest, en ik was ff compleet  :o

Ben benieuwd of meneer het alleen bij haar houd of niet.

Ik vermoed dat Shelby ook een man is, die deed wat fluiten na proberen te doen leek het, dus ben erg benieuwd ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

mireille

Maar dat kan zo maar niet he  ;)
Een beetje wipwappen hihihihi.

Cherro

Nou het kan zeker wat mij betreft maar dan graag een paar maandjes later ;)  Ze zijn beide nog zo jong!

Maar je houd het toch niet tegen, dat blijkt ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

mireille

Ik heb last van het valkparkiet virus  ;D.
Heb goed lopen shoppen voor Pepper en Puck.
Heb ei voer en sepia maagkiezel hihihi.
En wat speeltjes touwen schommel van touw die jij ook in de kooi heb hangen Malou. worden ze verwend nee hoor valt wel mee ;)
:D :D ;D ;D

Cherro

Hahaha ik heb het in de gaten ;D
Super! ;D

Ik vind het zo leuk dat ze een fijn plekje bij jou gaan krijgen ;D
Je krijgt straks 2 dikke kroelkonten mee naar huis, dus bereid je er maar op voor ;D

Heb net Puck's certificaatje klaargemaakt, echt heel erg leuk geworden, die van Pepper was al klaar.
Hoop dat je ze straks leuk vind ;D
Zal een dezer dagen nog even weer foto's maken en deze bij die van kleins af aan toevoegen, die krijg je ook allemaal ;D

Cherro

16 augustus 2011, 21:26:21 #815 Last Edit: 16 augustus 2011, 21:28:16 by Cherro
Natuurlijk blader ik ieder zn boekjes altijd door en geniet van de prachtige vogels en jonge valkjes :) Houd natuurlijk ook goed in de gaten of er eventueel nog wat leuks voor me bij zou kunnen zitten ;)

Ook bij Manon al een paar x gespiekt, wachtende tot de valkjes in de veren gingen komen :)

Thea liet me vorige week al haar Lennie/Bennie ;D zien, welke ik erg mooi vind.

De rest van de jongen had ik toen nog niet echt bekeken, was ff snel snel en die hadden nog minder veertjes.
Tot ik gisteren de foto-update zag voorbij komen :)

Ik was gelijk verkocht, en wel aan 2 mooie bekkies ;D dus Manon gemaild, dat ik wel interesse heb voor de boefjes.
Zij heeft ze voor me gereserveerd en dus mag ik het blijde nieuws vertellen dat Levi, bonte cinnamon opaline pop en Mari, bonte cinnamon opaline  geelwang m?v? hier komen wonen ;D

Grappig was dat we t weekend in Nordhorn Duitsland waren, en ik op terugweg Manon dr woonplaats voorbij zag komen, en dacht: Tja had ik dat geweten had ik zoiezo wel ff kunnen kijken, maar nooit aan gedacht dat dat daar in die hoek vlak bij elkaar lag ;D

Dit zijn de boefjes :)

Op de eerste foto Mari ;D'

En Levi'

mireille

Hartikke leuk en ik ben voorbereid hoor laat ze
maar komen de kroelkonten :) :).

mireille

Gefeliciteerd met Mari en Levi.
Wat een poepies zeg hartikke leuk ben niet de enige
met de valkparkietenvirus hihihihii ;) ;) ;)
Je wordt er zo hebberig van  ;) :) :)

Cherro

Haha is goed :)

En dank je wel :)

Ja dat valkenvirus is wat ;)
Ik heb er ook nog niet genoeg ofzo :-X ;) *lol*

Ik vind Levi een prachtig popje, en daar ik vermoed dat bij de 2 die ik van dit nestje houd 1 mannetje zit, zou dat leuk kunnen matchen in de toekomst, en Mari, waarvan nog niet zeker is wat hij zal zijn, maar dat maakt mij niets uit. Daar vind ik tzt wel een passend vriendje of vriendinnetje voor ;)
ik vind geelwangen erg mooi om te zien. Ik moest er erg aan wennen, maar na kiara gezien te hebben bij Conny evenals haar parelgeelwangetjes, en bij Thea de geelwangpop, ja ik vind ze toch wel erg mooi, en deze kans lag er, dus besloot ik er voor te gaan;D

Ik ben echt heel erg blij met beide boefjes :) Nu geduld hebben en wachten tot ik ze op mag halen ;D

Sally

Wat n knapperds krijg jij erbij.  :-*

Hoeveel valkparkietjes heb je nu ondertussen al?

Cherro

Daar vraag je me wat ;D

Zal eens even gaan tellen ;D U hoort nog van mij ;)

Cherro

Ff geteld snel ;D

36 stuks ;) (eigenlijk 38, maar die 2 gaan volgende week verhuizen naar Mireille ;D dus heb ik niet meegerekend) ;D

Ik wist dat ik rond dit aantal zat, grappige is dat je niet merkt dat het zon aantal is ;D Alleen maar beter om overigens.

En dan heb ik de 2 kaka's en de grasparkieten nog niet meegerekend, maar die zijn in minder aantal ;)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Cherro

Haha komt voornamelijk vanwege de herplaatsertjes ;)

Die kwamen in grote getale ;D

Ukkie en Babe, en dan Gerrit Henkie Pollie en Parel met zn 4 plus de parkietjes erbij.

De rest was los, en ja dan doe je eens wat bij halen, zoals de 2 witmaskerpoppen, zodat de man keuze had :)
Maar dat is voor later ;) Zo staat het er op t moment voor ;D

TheaV

Ik had je al gefeliciteerd...
Maar bij deze nog een keerjte dan!! ;D
Dat wordt dus elke dag 38x genieten.....  ;)

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/