Rikki, Coco en de rest! Dit dagboek gaat op slot, tijd voor een nieuwe start...

Gestart door Cherro, 14 februari 2011, 22:14:35

« vorige - volgende »

Cherro

Het nare van het boek houd nog niet op, maar dat zal ook wel even duren nog.

Guus en Omnia zijn thuis, evenals mijn dwergkeesjes. Mn ex wilde of hen houden of Chevy, alleen wist ik bijna zeker dat zoiezo Zoe dan verkocht zou worden.

Ik hoop dat ik het financieel opred allemaal, anders zal ik zelf moeten herplaatsen, maar ga er niet vanuit dat dat nodig zal zijn. En zo wel dan weet ik tenminste ezker dat ze goed terecht zouden komen. Maar dat is gelukkig nog niet ter sprake ;)

Dit boekje ga ik straks afsluiten.

Ik begin met de vogels en mn kleine boef Jesse een compleet nieuw hoofdstuk en daar past dit boekje niet meer in..

Ik hoop dat de toekomst nu rust voor mij in petto heeft, en dat alles een keer goed mag verlopen en goed mag gaan, tegenslagen zijn er zat geweest, al zijn er ook zat moie dingen, het mooiste mijn lieve mooie Jesse, en mijn schatten van beestjes die me veel plezier en liefde geven, en daar houd ik me stevig aan vast.

dat is mijn pure geluk!

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Alexandra

Citaat van: Cherro op 29 februari 2012, 14:14:42

dat is mijn pure geluk!

en zo is het maar net !!!  ;D

Heel veel succes in de toekomst ... gaat allemaal goei komen (zoals ze dat hier in brabant zeggen  ;) )

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl