valkje gered Luna vermaakt zich wel

Gestart door Larissa, 23 november 2009, 19:18:54

« vorige - volgende »

Larissa

23 november 2009, 19:18:54 Last Edit: 29 november 2009, 21:37:32 by Larissa
Hey iedereen

Ik wil toch ff me verhaal kwijt van wat ik vandaag mee gemaakt heb op me werk  >:(

Ik werk als Alfa-hulp en kom zo dus bij veel mensen over de vloer
zo ook vanmiddag bij een oudere dame die een heel mooi valkje er had zitten die had ze gekocht na het overlijde van haar man

Nou wou het geval dat zei door afnemende gezondheid naar een verpleeghuis heen moest en dat ze haar valkje niet mee kon nemen  :-X  :'(
Haar zoon was vanmiddag bij haar en die dreigde de valk los te laten of dood te gooie tegen de muur  :censuur :censuur als ze haar valk niet voor morgen weg had.
Nu ik toch eenmaal besmet ben met het valkenvirus  :-[ heb ik direct mij man gebeld en de situatie voor gelegt deze vondt het geen probleem haar er bij te nemen aangezien we de kooi en alles er bij kregen  :)
Ze staat nu heel zielig apart van de andere valkjes omdat deze last hebben van mijt waarvoor de inmiddels in behandeling zijn
Zodra deze er vanaf zijn mag Luna bij in de grote kooi saampjes met Coco en Chica

Zo ik moest echt ff me hard luchte ik kon haar zoon vanmiddag ik weet wel niet wat aan doen

dus nu heb ik er 5 inplaats van 4

groetjes Larissa

Anja

Goed gedaan.

Vind het wel een stomme reactie van die zoon. >:( >:( >:( >:(

Kimm

goede aktie van jou! fijn dat je man er wel achter stond.
wat een kerel zeg  >:(

heel veel plezier met je nieuwe valkje!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Larissa

Ja ik snap mensen nie hoor  ??? hoe kun je nou zo te keer gaan tegen je eigen moeder over nota bene een valkje wat ze had gekocht na het overlijden van haar man  :-\ en dan ook die toon

brrrrrrrrr de rilling lopen me nu nog over de rug
Mijn man heeft nu echter wel gezegt van euhhhh we worde geen valken opvang he  ;)