valkje gered Luna vermaakt zich wel

Gestart door Larissa, 23 november 2009, 19:18:54

« vorige - volgende »

Larissa

ze is wel een beetje tam maar nog erg schrikkerig
en ja als ik haar toch ga koppelen dan aan coco mijn Bonte witmasker man :D

Manouk

ja.. ik vind bonte wismakertjes erg leuk :D

majah ik moet zeggen dat ik heeeel veeel valkjes leuk vind.. :D
als ze maar een leuk/lief karakter hebben dan vind ik het prima hoe ze eruit zien..

groetjes

Larissa

Daarom en aangezien Luna nog al rustig is van zich zelf hoop ik dat coco ook wat rustiger wordt

En ze is echt mooi om te zien hoor heb nu duidelijkere foto's onder mutatie gezet in de hoop dat ze me kunne vertelle of er wel of nie cinnamon bij in zit

Kus Laris

Manouk

ik zag het.. en denk zelf dat het ook een cinnamon is.

maar dat weet ik ook niet helemaal zeker..

Larissa

ik weet het ook nie zeker vandaar ook mijn vraag...ben daar nog te onervaren voor.....ze heeft vandaag al heel even op mijn vinger gezeten dus we boeke vooruit  gang

groetjes de bende van 5  ;)

Mark

hey las bij mutatie dat ik gelijk had met cinnamon. gefeliciteerd met je cinnamon bonte witmasker. Hoop dat je er veel plezier van hebt. ik vind de cinnamon witmasker, bont of niet bont ook altijd super mooi.

Larissa

Hey Mark

Ik vindt alle valkjes en kleuren heel mooi en bijzonder

Bonte witmasker vindt ik ook heel mooi vandaar

groetjes Larissa

Larissa

Hey Hey

ff nog een klein stukkie over het vogeltje wat ik gered heb
Ze heeft vandaag ff lekker los gevlogen en volgens mij wist ze nie goed wat der over kwam want ze durfde niet echt
Ze vermaakt zich opperbest hier in de huiskamer en misschien mag ze begin volgende week bij de andere muiters in de grote kooi ze zit er al wel veel op dus...........en dan maar hope dat ze gaat koppele met onze coco

groetjes Larissa en bende

*Manon*

Ah super hoe jij dit valkje gered hebt.

Jemig wat een opmerking van die zoon zeg!!

Gelukkig heeft hij bij jou een goed huisje  ;D

Groetjes Manon

amazingleeuwtje

Gaaf dat het valkje bij jou terecht is gekomen ;D

Ik zeg altijd maar zo *toeval bestaat niet* het moet zo zijn dat dit valkje op jou pad is gekomen :-*

Larissa

Hey Iedereen

Sorry voor het late reageren maar er kwam een situatie tusse door met me schoonvader  :'(

Luna is inmiddels verhuist naar de grote kooi en zo te zien klikt het enorm goed tusse haar en onze coco

Coco heeft zelfs al geprobeerd te wipwappe met haar en wie weet of hier nog wat uit volgt

groetjes Laris en bende