5 mei 2025, 00:58:39

Twee nieuwe aanwinsten

Gestart door Renee, 27 december 2009, 17:21:36

« vorige - volgende »

Renee

We gingen kijken voor 1 herplaatser en het zijn er twee geworden...Frits en Phoebe!

Groetjes Renée en Jaapie

Renee

Dus vrees dat ik ook besmet ben met het valkenvirus. Heb buiten nog een voliere staan, die ik wat moet opknappen en daar wil ik nog een koppeltje in. We hebben Frits en Phoebe gisteravond laat opgehaald en het gaat gelukkig goed met Billie het grasje en Jaapie mijn andere valkje.
Ze zijn niet zo super super tam als Jaapie, maar ze moeten natuurlijk ook nog wennen. Frits fluit het bouwvakkersfluitje, en dat is hartstikke leuk!
Groetjes Renée en Jaapie

☺ Pita ☺

Leuk hoor Renee , valkjes ben je zo aan verslaafd hoor :D
Enne een volliere? pas maar op die zit zo vol haha

Anja

Je hebt 2 prachtige aanwinsten erbij.

Het virus is bij jou dus ook toegeslagen. En die volière............dit zit inderdaad zo vol hoor.

Liefs,

Anja

Renee

Frits kan heel leuk het bouwvakkersfluitje doen, maar het is zelden dat hij het laat horen. Is het nog een kwestie van wennen of doet de ene het vaker als de ander. Hij maakt wel vaker een minder gezellig geluid om te horen. Hoe kun je hem stimuleren te fluiten? We fluiten nu zelf heel wat af in huis. Verder zijn het schatjes, maar willen nog wel eens happen, niet keihard ofzo, maar genoeg voor mij om van te schrikken.
Groetjes Renée en Jaapie

Kimm

hoi,

gefeliciteerd met jouw mooi valkjes!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010