5 mei 2025, 03:44:52

wie geeft zijn valkje pellets

Gestart door jahleesa, 13 november 2009, 00:32:16

« vorige - volgende »

jahleesa

en wat voor merk geven jullie.ik heb zelf grijze roodstaarten die krijgen adult life time van harrison.. as zaterdag krijg ik een valkje van 1 jaar erbij die wil ik in principe ook pellets gaan geven,wat is jullie ervaring met pellets en je valkjes

amazingleeuwtje

Hoi Jahleesa,

Ik geef mijn valkjes Nutribird B14, moet zeggen de meeste zijn er niet kapot van.. Ik geef deze voeding er extra bij als hoofdvoer krijgen ze Teurlings 228 en daar zijn ze allemaal gek op ;D..

Er zullen zeker nog meer reacties komen..

Wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst morgen, leuk hoor..

kuifje10

Hallo,
Ik geeft mijn valkje sinds kort Scenic Hot & Healthy. Toen onze valk ziek was ben ik naar de vogelarts geweest en die zei dat ik mijn valkje Nutribird moest gaan voeren. Dus aan de gang na 2 maanden was de valk zeer sterk vermagerd en zijn we er maar mee gestopt. Hij at dit voer niet!!! De vogel aan laten sterken met een goed zaadmengsel en vervolgens over gestapt op Scenic. Wij wisten niet wat we zagen want we gingen er weer vanuit dat het een strijd zou geven. Nou, niet dus binnen 1 dag at hij deze pellets!!! Blijkbaar vinden ze deze pellets echt lekker. Onze valk heeft nl. 1 motto: Wat een valk niet kent vreet hij absoluut niet!!! Geeft niet wat het is. Fruit, Groente een stukje brood, doet er niet toe. Pas als hij het onze hond ziet eten waagt de valk ook een poging. Dus wat dat betreft kun je zeggen dat het een smakelijk voer is.

Groetjes Ellen

Destiney

Toen mijn valkje ziek werd , heb ik op advies van de va pellets van harrison gegeven. natuurlijk moest hij er in het begin niks van hebben , ik had altijd een bakje zaad ernaast. en na een paar weken werd hij nieuwsgierig naar de pellets en eet hij er van . hij is er behoorlijk van opgeknapt. heb nog 2 valkjes die eigenwijs waren , maar nu na een maand of 2 volhouden zijn ook die aan de pellets.
heb intussen scenic geprobeerd dat zien ze als een snoepje tussendoor, en zupreem.. maar dat moeten ze niet. ben al blij dat ze harrison eten. meng het wel met zaad en krijgen gewoon fruit en groente .

Groetjes.

bobbie

Hoi hoi,

Mijn valken, papegaaien en kanaries eten allemaal pellets van Harrison's. Gaat heel goed, ze eten het ook graag.

gr, Nel

Anja

Mijn valkjes en halsbandparkiet krijgen pellets van Nutribird. De fijne voor grasparkietjes en de grotere voor valkparkieten. Ze krijgen dit naast het zaadvoer en ze vinden het erg lekker.