8 mei 2025, 09:14:49

Teurlings 228 delen?

Gestart door Nemi, 17 augustus 2009, 21:52:38

« vorige - volgende »

Nemi

Hallo allemaal,

Ik lees hier ook een aantal berichtjes over teurlings 228 voer.
Nou heb ik net een 20 kg zak gekocht alleen is dit echt veel te veel. Is iemand hier misschien geïnteresseerd om tegen kostprijs een gedeelte over te nemen?
Is af te halen in Aduard (heel vlakbij stad Groningen)

Groetjes, Ellen

jeroenn

ik ben wel geintresseerd.
ik woon zelf ook in groningen voor hoeveel kunnen we krijgen en voor kunnen we het mee krijgen?

Nemi

Oeps wat erg, ik zie je reactie nu pas  ::)
Ik heb je net een pb gestuurd.

De zak is uiteindelijk pas een paar weken geleden open gegaan dus ik heb nog erg veel. Dus als anderen ook interesse hebben laat maar weten o.k?

Charlotta

Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik het zeker graag gedaan!

Nemi

ik heb het inmiddels al gedeeld met Jeroen hier van het forum, dus wat mij betreft kan dit topic dicht.

Maar beaudien, je kan ook zelf een oproep plaatsen hier, en de 20 kg zak pas kopen als je iemand hebt gevonden om m mee te delen. Misschien kun je hem wel goedkoper bestellen op je werk?

Charlotta

Nee, wij hebben geen leverancier van Teurlings, er is bij ons verder totaal geen vraag naar. Sommige merken zijn heel erg regio gebonden, best vreemd.
Teurlings  knaagdieren wordt bij ons ook iet verkocht, wel veel Kaspervoeding bijvoorbeeld.
Terwijl in Tiel wel veel Teurlings wordt verkocht.....hee, mijn vriendin woont in Tiel! *goed idee heeft!*