Lotje, Tommy, Sientje en Daan. DAAN IS EEN POPJE!!

Gestart door Creatura, 19 oktober 2009, 20:46:44

« vorige - volgende »

Creatura

Hallo mensen,

Vandaag ben ik naar Sunny toe geweest ;D Ondanks de sneeuwsmurrie overal ben ik op de fiets gestapt en heb daarna de bus genomen naar Arnhem Zuid
En ik kan je zeggen; In het echt is ze nog veeeel mooier dan op de foto :D ;D
Wat een prachtig meiske zeg! Het lijkt wel alsof ze met pastelverf geschilderd is. Ze is zowel bont als gepareld als geelwang. Drie in een, echt heeel apart. Ze heeft twee kleuren pareltjes; bruinig (cinnamon denk ik) en meer grijze parels. Haar kuif is enorm!! Die wangetjes geven bijna licht, zo mooi geel zijn ze. En ze is ook nog es lief op de koop toe ;)
Ze keek even de kat uit de boom, maar uiteindelijk mocht ik haar kroelen :-* Haar uitstraling is precies Lotje, zoals ik al verwachtte :) Denk wel dat die twee het goed kunnen vinden :)
Ze kwam heel lief en rustig over en ze is echt een dotje om te zien; net zo'n suikerspinnetje als Lotje :)
Ja, ik ben wel enthousiast ;D Nou nog ff tot na oud en nieuw wachten.

Het wildkleurmannetje wat er ook was (in een andere kooi) was trouwens ook best leuk. Een mooi stoer ventje die leuk aan het fluiten was :D Maar ik kan ze niet allemaal meenemen natuurlijk 8)

@Manouk; Dat was wel schrikken zeker toen Gaudi ging overgeven..... Gelukkig dat het nu weer beter gaat :)

Spannend hoor, dat wachten op een eitje! Ik duim voor je ;)

Met Lotje en Tommy gaat het prima. Onderling is het nog een soort wapenstilstand, hehe, maar apart van mekaar zijn ze heel lief ;D Tommy is nog steeds een klein etter-pubertje, die ik om de een of andere reden toch heel lief vind :P ::) En Lotje poseert nog steeds iedere dag als levende suikerspin :-*

@Manja: Jaja, leuk is ze he ;D Die foto met dat belletje vind ik ook zo superschattig :-*

Kimm

hoi,

wat schrikken dat verhaal van de ring  :-\
ik heb m hier ook hangen en ik hou het ook in de gaten. gelukkig is het goed gegaan!

wat zal jij je verheugen op Sunny. zoals jij verteld hoe mooi zij is, wauw, lijkt mij prachtig hoor.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Manouk

je zal wel blij zijn geweest dat sunny zo'n schatje was.. ;)
nog even wachten en ze komt dan bij je wonen....
ik heb ook zitten twijfelen.. omdat ik haar zo mooi vond..
maar bij mij moest er alleen nog een popje bij.. en als ik er nog 1 bij nam. was de verhouding weer niet goed..
heb haar toen ook met moeite daar gelaten..
ben dus wel blij dat ze bij jou terecht komt.. is ze toch nog wat dichter bij mij ;)
Ben jij ook van plan om jongen te krijgen van je koppeltjes??
je bent dus ook stiekem nog op zoek naar een man voor erbij?? of dat niet??

groetjes
Manouk

Creatura

Hoi Kim,

Ja, dat was schrikken inderdaad :( Ik heb de metalen ring nu dichtgemaakt door er iets in te steken wat het helemaal opvult. Het is namelijk wel Lotje's lievelingsplekje, dus vond het ook weer zoiets om het ding helemaal weg te laten.
Ja, ik verheug me zeker op Sunny :)

Hey Manouk,

Hehe, ja, ik ben wel blij dat ze geen :censuur was :P
Kan me voorstellen dat je haar ook wel mee had willen nemen. Die veertjes van haar, echt zo fijn dat ik niet eens de vormen kon onderscheiden; net alsof alles in mekaar overliep :)

Hm, ik heb nog geen officiele plannen om te kweken, maar het lijkt me wel heel erg leuk om eens een nestje te krijgen ;) En met een geelwangetje (en de juiste man natuurlijk) kan dat natuurlijk ook erg mooie kindjes opleveren :D

Ik ben niet stiekem op zoek naar nog een man hoor; ik BEN gewoon op zoek naar een man, hehe ;) Sterker nog; zodra Tibeau en Tara van Manon hier op het forum een nestje hebben zoek ik er een kereltje uit ;D

Manouk

...
En wat voor een mooie mannen kunnen daar uitkomen?
en blijft het voor jou bij 4 dan of???? ik weet dat het valkenvirus heel venijnig kan zijn ;P

Gelukkig dat Lotje gewoon lekker op haar favo plekje kan blijven zitten..
Hier merk ik ook dat ze allemaal een eigen plekje hebben om te slapen..
Het zijn ook erg slimme rakkers.. Soms sta ik echt van te kijken hoe ze sommige dingen voor elkaar krijgen.. ze moeten wel slim zijn om sommige dingen te bedenken..

En ga je sunny gelijk 1 januari ophalen??? :p

Creatura

Haha, ja, ik merk het ook steeds duidelijker dat ik niet meer van dat valkenvirus af ga komen ;D
Uit Tibeau en Tara kunnen bonte en gewone witmaskermannen komen heb ik van Manon begrepen.
Niet de ideale man voor Sunny denk ik, maar eigenlijk had ik ook meer een witmasker kerel op het oog voor Lotje :) Want met Tommy wordt dat sowieso niks meer, hehe ::)
Misschien gaat Tommy wel helemaal gek worden op Sunny; je weet maar nooit. En anders sluit ik niet geheel uit dat er nog meer valken bijkomen 8)

Trouwens, ik ben benieuwd naar jouw bleekmaskertje. Volgens mij heb je daar nog nooit een foto van geplaatst...?

Manouk

ik zal eens kijken of ik haar op de foto kan krijgen.. ze is namelijk niet tam.. en in de kooi foto's maken vind ik niet mooi..

maar ik ga het proberen voor je..

oooow witmasker bontjes..... super super....
Ik ben dol op bontjes..
en witmasker zijn ook super mooi.. dus dat worden zeker mooie jonge..
Mijn Gucci is ook een witmasker... een mooi kereltje heeft nog wat pareltjes, maar die zijn langzaam aan het verdwijnen.. vond het in het begin jammer, maar als hij helemaal op kleur is is hij ook zeker heel mooi...

kus

Manouk

hier een foto van Dior, en Gianni zit erachter.. das haar ventje.. geen  bleekmasker of witmasker helaas.. maar ze zijn hoteldebotel op elkaar ;)
dus wat doe je eraan ;)

Wil jij wel eens heel snel uit de buurt gaan van MIJN BLOK!!!!

alsjeblieft.. verder nu even geen leuke foto's kunnen maken :P

kus

Creatura

Ahh, Dior is ook erg mooi 8)
Lutino bleekmasker neem ik aan?
Vind bleekmaskers en geelwangetjes erg mooi. Eigenlijk zie ik het verschil niet heel erg goed, behalve denk ik dat bleekmaskers minder kleur hebben...? ???

Maar uit deze twee kun je dus alleen opaline krijgen in theorie? (ook leuk natuurlijk ;D).
In de erfelijkheidsleer moet ik me nog even wat meer verdiepen ;)

Haha, die onderste foto is ook leuk ;D Opzouten jij! 8)

Manouk

Jaah Donna is een opaline en Gucci is witmasker opaline.
en daar komen dus alleen geparelde valkjes uit :S:P eventuele splits niet meegerekend..

Majah als ze net zo worden als donna zijn ze wel leuk..
Misschien is Donna ook nog wel split witmasker.. krijg je ook nog witmasker opaline.. ook erg mooi...

jaah Dior is lutino bleekmasker..
jammer dat ze geen koppeltje is geworden met Gucci, want daar krijg je mooie jongen mee..... En daar kan je nog eens rijk mee worden hé..... kan je minstens 100 euro vangen per jong :P majah ze hebben anders besloten..
dus daar leg ik me dan maar bij neer...

Erfelijkheidsleer is ook wel lastig.. gelukkig heb je daar een heel handig dingetje voor hier.. :P maar die had jij vast al wel gevonden...

Geelwangetjes zijn ook wel leuk.. je kan het verschil soms wel goed zijn, maar ook niet altijd.....

jaah die foto is leuk he.. ze beschermt haar nestje nu al.. en der zijn nog niet eens eitjes :P laat staan hoe ze dan word...

Ik ben zelfs ook al een beetje zenuwachtig voor jou dat je Sunny kan gaan halen... was het al maar Januari... doe ze wel de groeten van mij he :P

had haar nog een mailtje gestuurd even vertellen hoe het met Gaudi was en vertellen dat ik jou hier leerde kennen en dat we het over Sunny hadden..
ze stond wel te kijken...
hoe klein kan de wereld dan zijn he..

Groetjes
Manouk.... en haar 6 donderstenen

Marian

Hey Renske,

Aha, als ik het al niet dacht, de nieuwschierigheid heeft het toch gewonnen ;)
En zoals je haar omschrijft, super mooi!, wil ik haar ook wel eens zien ;D
Nou, het valkenvirus heeft hier genadeloos toegeslagen :o
Ben benieuwd naar 't eerste eitje hoor...!

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Renske,  alles goed daar ook met jou en de valkjes? Prettige kerst hoor. En prettige feestdagen nog...grtjs. Ann

Marian

Creatura

Hey Manouk,

Haha, vind het wel lief hoor dat jij je valkjes zelf laat beslissen met wie ze een koppeltje vormen ;)
Ik ga dat ook doen hoor. Ben allang blij als zowel Tommy als Lotje een valkenvriendje vindt, want het is toch leuker om naar gekroel te kijken dan naar gepik :)

LOL, ben jij zenuwachtig voor als Sunny komt? Da's nog es meeleven ;D Vind ik leuk hoor ;) Ik ben ook heel benieuwd. Ik zit alleen nog even te tobben over of ik Sunny eerst in een andere kamer zet of toch maar meteen in dezelfde kamer als Lotje en Tommy. Ze lijkt namelijk gezond te zijn, en ik geloof de eigenaresse ook wel als ze zegt dat Sunny nog nooit ziek is geweest.
Het is zo zielig voor Sunny als ze eerst in een andere kamer komt, want dat is dan de slaapkamer en dat is gewoon niet gezellig.
Nou ja, ik kan er nog even over nadenken :)
Fijne kerstdaagjes in ieder geval :D

En alle anderen; Sylvia, Marian en Ann;

Jullie ook fijne feestdagen ;D ;D

xxx