Lotje, Tommy, Sientje en Daan. DAAN IS EEN POPJE!!

Gestart door Creatura, 19 oktober 2009, 20:46:44

« vorige - volgende »

Hermien

Lees nu pas het verhaal van Lotje en de ring. Had ze misschien de film "Lord of the rings" gezien?  ;D Had ze niet genoeg aan alleen de ring om haar pootje? Ach ja, het is een echt dametje, hè? Die willen alleen maar meer kettingen en ringen en sieraden..... ;D
Logisch dat jij zo geschrokken bent. Gelukkig is het goed afgelopen en zijn wij, forumleden, weer voor nieuw gevaar gewaarschuwd.

Knuf van de Veertjes van het Vederkruid en hele fijne kerstdagen gewenst!

:-*  :-*  :-*  :-*

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Jacky

Groetjes Remco, Jacky en de beestenbende.

Creatura

Dag mensen,

Bedankt voor de kerstwensen! Ik wens jullie hetzelfde natuurlijk, ook al is het een beetje laat ;D

Hermien; Haha, ik denk eigenlijk dat je een beetje gelijk hebt. Lotje heeft zelfs helemaal geen ring om haar pootje, dus ze was vast jaloers op Tommy en dacht; wat jij kan, kan ik ook, maar dan beter! ;D Haha, klein dom meisje die ze is.

Tommy was vandaag in een ontzettend puberale bui ;D Ik heb enorm om hem moeten lachen, want hij was zo'n enorme clown!
Normaal gesproken is hij af en toe even macho en fluit dan wat en hapt soms in mijn wang, maar nu was hij eigenlijk alleen máár macho aan het doen 8)
Hij was constant aan het trippelen (waggelen als een halve gare) met zijn vleugeltjes wijd, en in plaats van te fluiten begon hij ineens uit het niets te brabbelen! Hij heeft al in geen maanden meer gepraat, en vandaag besloot hij ineens weer om een verhaaltje te vertellen ;D Hij zat op mijn knie, of op mijn hoofd en spuugde (letterlijk!) woordjes uit. Hij maakte er een beweging bij alsof hij moest overgeven, en dan hoorde ik ineens; "Tommy", of..."Lotje", of "Kom maar". En soms begon hij ineens te "lachen" als één of ander monster uit een horrorfilm. Wahahaha, het was echt grappig!
Iets minder grappig was het voor mijn vriend, want daar vloog Tommy zo nu en dan heen om de boel eens even flink te terroriseren ;D Dat varieerde van hem ineens in zijn nek bijten tot de muis slopen en dan mijn vriend keihard in zijn vingers bijten, of lekker over de tafel rennen en in alle snoeren proberen te bijten. Grrrrrrr.....soms haalt hij het bloed onder je nagels vandaan. Maar oh oh, wat is het een komisch beest ;D

Lotje zat zoals gewoonlijk weer alleen maar bij mijn vriend. Bah, soms baal ik daar wel van. Dan denk ik; wat heeft mijn vriend nou wat ik niet heb, en ik geef je verdorie eten en drinken. En het is niet dat mijn vriend haar echt aandacht geeft ofzo; ze zit gewoon op zijn schouder en dat was het.... >:( Nja, ik moet er maar mee dealen denk ik ::)

ManjaV

Hoi Renske,

Wat een grappig verhaal zeg over Tommy ;D Het klinkt zo schattig! Misschien kan je het een keer filmen ofzo? Lijkt me reuze leuk om te zien.

Is Lotje weer een beetje bekomen van de schrik met de ring?
Ik denk trouwens dat ze meer bij je vriend zit omdat het een 'hij' is...en Tommy zit zeker meer bij jou?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Creatura

Hey Manja,

Ja, Lotje is het hele voorval volgens mij allang weer vergeten ;)

Yep, Tommy zit bijna alleen maar bij mij. Af en toe gaat hij naar mijn vriend, maar dan ook alleen maar om even zijn "superioriteit" te laten gelden ;D Dus alleen om even macho te doen en hem in zijn nek te bijten ::)
Als hij bij mij zit is hij meestal wel een schatje en wil hij knuffelen :-*
Ja, het zal inderdaad komen doordat mijn vriend een "hij" is. Lotje is ook grootgebracht door een man, dus het zal wel een soort herinnering zijn ofzo.
Jammer, want ik vind Lotje toch ook wel een heerlijk moppie, maar ik kan haar niet gaan dwingen hè....

Sally

Manouk

hoi renske..

voor mij te laat om je fijne kerstdagen te wensen, maar alvast een fijne jaarwisseling dat kan ;)
Gister las ik je berichtje pas heel laat, omdat ik (horeca he) gewoon heb moeten werken.. (tot laat)
daarna met de collega's nog wat gezellig gegeten en gedronken :P beetje teveel dan :P

hahaahha.
Ik moest erg lachen om je verhaaltje van Lotje en vooral van macho Tommy.. Coco waggelt hier ook altijd zo door het huis......
maar praten heb ik er helaas geen 1 van  :-[

Je moet echt proberen om het eens te filmen, want zoals je het natuurlijk hier beschrijft, kunnen wij het niet helpen, dat we het willen zien...

Groetjes
Manouk en haar gevleugelde bende..

Manouk

Nog even en het is het nieuwe jaar!!!!!!!!!!!

heb je al zin om sunny op te halen...???

kus

Creatura

Hey Sally,

Bedankt voor je kerstwensen! Hoop dat jij ook een leuke kerst had, en natuurlijk wens ik je een heel mooi 2010!!!! :D

Hey Manouk!!

Oh jee, tot laat gewerkt? Dat is wel balen dan :( Maar gelukkig heb je je wel lekker kunnen bezatten, hahaha :P ;D
Ik moest gisteren ook werken, maar dan tot acht uur. Dus heb een laat kerstdiner gehad. Was wel lekker hoor :)

Haha, ik zal es proberen om Tommy te filmen terwijl hij macho doet en praat.
Het stomme is gewoon dat hij dus echt bijna nooit meer praat. Toen hij ongeveer vier maanden oud was (dat was middenin de zomer) praatte hij me de oren van mijn kop, en hij verzon ook complete eigen liedjes. Op een gegeven moment ging hij dat steeds minder doen, en nu doet hij meestal alleen nog maar een paar riedeltjes die ik hem heb geleerd en die er goed in zitten bij hem. Gisteren begon hij dan ineens weer te praten; zo typisch!
Meestal als ik binnen kom in de huiskamer en de vogies gedag zeg hoor ik Tommy ook even wat dingetjes zeggen. Iets als; "Hallo", en er komt ook elke dag iets als "Toetietoem" uit. Haha!!
Ik heb zelf het gevoel dat hij minder zegt omdat het winter is. Gisteren toen hij begon te ouwehoeren( ;D) scheen de zon ook volop de kamer binnen, dus daar zal het wel mee te maken hebben.
Anyway, ik ga proberen hem vast te leggen ;)

Jaja, ik heb al zin om Sunny op te halen (ik denk trouwens dat ik de naam ook ga veranderen ::)). Zal denk ik op 2 of 3 januari worden; in het weekend :D

xxx

Manouk

Heb gewerkt tot ongeveer half 11..
toen nog even met personeel gegeten (steengrillen)
en toen nog lekker ff de kroeg in hier in het dorp om nog ff verder te drinken :P
hahaha
welke naar ga je sunny geven dan??
groetjes
Manouk

Creatura

Ik wilde graag nog een popje met de naam Sientje, dus ik denk dat ik Sunny zo ga noemen :) Begint ook met een S ;)

Manouk

hahah
jaah het is een leuke naam en past mooi in het rijtje..
zo heb ik hier alle dieren genoemd naar geurtjes of modeontwerpers..

Dior, Coco chanel, Gianni versace, donnatella versace (Donna)
Gucci en gaudi vernoemt naar de beroemde kunstenaar :p

en dan heb ik nog mijn woestijnratjes.. Lilly van Oililly en Hugo..
Van hugo boss..

hhahah jaah soms is het lastig verzinnen...

Creatura

Hahaha, als je zoveel dieren hebt wordt het op een gegeven moment wel lastig om namen te verzinnen ;)
Namen van parfums zijn meestal wel heel sjiek, dus da's wel mooi ;D

En Sientje, ja, ik heb de naam uit Jan Jans en de Kinderen. Daar heet het kindje van de BOM-vrouw (nichtje van Jans) die daarin voorkomt ook Sientje, en ik vond dat zo'n schattige naam, dus vandaar Sientje ;)

Hoe het kereltje gaat heten dat ik hierna hopelijk krijg, dat weet ik nog niet. Ik ga nog even brainstormen :)

Vandaag was Lotje weer een heerlijk mopje. Ze heeft een hele tijd op mijn knie met haar oogjes dicht zitten kwebbelen :-* Lekker haar dametjes-bouwvakkersdeuntje fluiten en een beetje murmelen. Ahhh, zoooo lief :-*
Toen ik het wilde gaan filmen hield ze er natuurlijk mee op. Jammer >:(