Lotje, Tommy, Sientje en Daan. DAAN IS EEN POPJE!!

Gestart door Creatura, 19 oktober 2009, 20:46:44

« vorige - volgende »

Manouk

Hahahaha..

jah ze hebben het altijd snel genoeg door...
Hier ook halen ze weer de gekste stunts uit en net op moment dat je dan de camera hebt gepakt dan zitten ze gewoon te kijken van wat doe je?? ik zit gewoon rustig..

hahha gekke beesten..
Donna mijn meisje die heeft zitten wipwappen met Gucci zit nu de hele tijd te broeden in de voerbak :S
ze heeft geen eitjes en wel interesse steeds in het blok..
Maar wat ze nu precies wilt weet ik ook niet.

we wachten maar weer gewoon af :D

groetjes
Manouk

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Manouk

Hoi Renske..

een gelukkig nieuwjaar gewenst.. en dat je sunny maar snel mag ophalen ;)
was met oud en nieuw niet thuis, maar toen ik wou gaan kijken bij ze ( alles was in orde ) zag ik dat mijn woestijnratjes jonge hadden...
Zit ik zo te wachten op de eitjes van de valkjes, krijg ik 6 van die kleine ukkies..
Ze zijn wel heeeeeel leuk :D:D
groetjes
Manouk......

Anja

Morgen of overmorgen mag je Sunny gaan halen.
Heb je er zin in? Denk het wel hè.

Liefs,

Anja

Hermien

Oh wat gaaf! Nieuw jaar en nieuw valkje. Leuk, leuk, leuk.

sabine

De beste wensen voor 2010!

Groetjes Sabine,
Binky en Pearl

Marian

Hoi Renske,

Whaha, ook ik heb gelachen om je verhaal van Tommy, heerlijk! :D
En ik ondersteun degene die gereageerd hebben het graag op film te willen zien ;D
Maar ja, heb je natuurlijk ook niet helemaal in de hand, zul je net zien, dat met camera voor zijn neus, hij niets uit zijn snavel kan krijgen, maar wie niet waagt, die niet wint! :P
Kan me goed voorstellen dat je Lotje ook graag bij jou wilt hebben, ze ziet er zo prachtig en knuffelig uit! Maar wat je zegt, vogels kun je niet geheel naar je hand zetten...
Misschien kun je héél dicht bij je vriend gaan zitten en zo 'stiekum' kroeltjes pikken ;) ;D
Sientje, leuke naam hoor, ook in combi met Lotje en Tommy, super!
Ben je de dagen, offe uren, al aan het aftellen? ;)
Alvast heel veel plezier met ophalen!!

Fijn weekend, groetjes Marian

Dierenfreackske

*Manon*

Hoi hoi Renske,

als eerste wens je een heel gelukkig en gezond 2010 toe.

Wat stom, heb ik helemaal over je verhaal van het bekijken van sunny heen gelezen...  :-[
Wanneer ga je haar ophalen?

Ook hier is het jaar goed geëindigd en goed begonnen... kijk zelf maar eens wie er hier zit te broeden op het eerste eitje  ;D ;D ;D

Groetjes!!

Creatura

Ik heb zojuist Sunny gehaald ;D
In een reismandje, en dat ging heel goed. Mijn huisgenoot was zo lief even met de auto op en neer te reizen :)
Eigenlijk is Sunny heel erg cool 8) Ze gaf geen kick, en leek ook niet bijzonder bang te zijn.
En kijk toch eens naar de foto's. Zodra ik er met de camera aankwam werd ze bol en ging ze er even goed voor zitten ;D :D
Het is een droppie. Ik heb haar al mogen kroelen (na een kwartier al :D) en ze houdt duidelijk van menselijk gezelschap :)
Ze is zo'n mooi ding :)Vinden jullie ook niet? ;D

Tommy wordt helemaal hyperactief van haar. Hij piept aan een stuk door en loopt weer als vanouds heen en weer te rennen op zijn stok ;) Op dit moment zit hij tegen haar te fluiten, haha ;D
Ik heb ze min of meer naast mekaar gezet en Tommy kan haar erg goed zien nu. Hij is zich aan het uitsloven, LOL. Ben benieuwd of ze het ook echt goed met mekaar kunnen vinden ;)

De foto's van Sunny, a.k.a. Sientje :)

sabine

Hoi Renske,

Wat een super mooi valkje is Sunny :o ;D
Echt een schatje om te zien. Wel stoer dat ze al zo snel komt kroelen!

Groetjes Sabine

Marian

Oh, wat is ze mooi Renske! :D
Lijkt me een goed teken dat Tommy zich zo uit zit te sloven 8)
Geniet er maar lekker van!

Groetjes, Marian

Creatura

Hey Sabine en Marian,

dankjewel! Ze is zo mooi! En echt een coole chick want ze kijkt van weinig dingen op lijkt het. Een kroelkipje erbij, heerlijk!
Morgen ga ik zachtjes kijken hoe ze op een hand in de kooi reageert. Rustig aan.
Ze piept trouwens enorm schattig:) een soort pruttelgeluidje:)

Creatura

Ik vraag me nu wel even af wanneer ik me druk moet gaan maken.
Het lijkt erop dat Sunny bijna niet eet.
Ze heeft sinds gisteren ongeveer een kwart van de trosgierststengel opgegeten, maar voor zover ik kan zien heeft ze niks van het gewone voer genomen. Of ze drinkt weet ik al helemaal niet. Ik heb het haar niet zien doen in ieder geval.
Ze zit nu stil op haar stok en ze lijkt toch wel wat beduusd. Tuurlijk lijkt me dat logisch, maar hoe lang kan een valkje zonder eten?
Ik heb er ook eivoer en groenvoer bijgezet en een knabbelstengel erin gehangen. Veel meer smaken heb ik niet ::)
Haar poepjes zien er goed uit verder...

Ze laat zich nog steeds kroelen, maar als je je vinger voor haar houdt in de kooi loopt ze weg ;) Maar dat had ik ook wel verwacht want dat deed ze sowieso al bijna nooit volgens de oude eigenaresse.

Ik snap dat ze moet wennen, maar het is toch wel belangrijk dat ze eet en drinkt...?